Sænkning af Golf IV 15 mm
Fra : Steen F.

Dato : 06-08-05 07:44

Findes der et sænkningssæt til en Golf IV, hvor undervognen ikke bliver
vildt hård? Jeg tænker på omkring 15 mm sænkning.
De sænkede Golf IV jeg har prøvet (inkl. GTI) har været ALT for hårde til
min smag. De har ikke kunne bruges til andet end ræs. Motorvej og bykørsel
var et helvede. Men jeg vil gerne have karrosseriet lidt ned i højde, i
forbindelse med montering af nogle orig. 16" fælge (den kører på 15"
oprindeligt).

MVH Steen

Fra : Per

Dato : 06-08-05 15:38

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> var et helvede. Men jeg vil gerne have karrosseriet lidt ned i højde, i
> forbindelse med montering af nogle orig. 16" fælge (den kører på 15"

Med på en lytter, da jeg kikker efter et komfortabelt kvalitetssæt med max.
25 mm sænkning og TÜV attest til en VW Bora.

Bilstein B12 BTK til Golf IV sænker 25 mm og har en TÜV attest til denne.
http://www2.bilstein.de/en/produkte/tuning.php3

Desværre har de ikke sættet incl. TÜV attest til Bora. Ellers havde jeg købt
det.

---
Per

Fra : Allan Hansen

Dato : 06-08-05 17:13

"Per" <per.fjerndette.mail@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www2.bilstein.de/en/produkte/tuning.php3
>
> Desværre har de ikke sættet incl. TÜV attest til Bora. Ellers havde jeg

Hej

Har I prøvet her....
http://www.hovwdiaudi.dk/

Mvh AJH

Fra : Claus Petersen

Dato : 07-08-05 19:38

> [...]
> var et helvede. Men jeg vil gerne have karrosseriet lidt ned i højde, i
> forbindelse med montering af nogle orig. 16" fælge (den kører på 15"

Du er da vist lidt sart :) Det er da en enestående chance for at få kontakt
med vejen.

Jeg tror det er en umulig opgave, der er vist ikke nogen producenter der
gider at rode med at lave 15 mm sænkningssæt og bløde fjedre.

Jeg har sagt det herinde før. Eibach Pro-kit er lavet til orginale
støddæmpere men er selvsagt lidt hårdere og sænker 30-35, Hvilket er lige i
øjet til en Golf. Men hvis ikke man kan lide en fast undervogn er der vist
ikke noget alternativ til den orginale undervogn.

Btw jeg har et sæt org. VW Golf GTI fjedre liggende fra min 99'er, de sænker
netop ca. 15 mm.
De har stort set ikke kørt, for jeg rev dem ud med det samme da jeg synes
den var for blød :)
Aller aller max 2000 km. Hvis foraksel vægten på din Goller passer kan den
blive din for en billig skilling!

--
Claus.
www.vwfanatic.dk