E-Mail
webnoob 5265
Nyhedsgrupper med struer.net???
Fra : Lasse

Dato : 05-08-05 23:11

Hej NG!

Jeg har struernet som internetudbyder. jeg kan ikke finde noget om en
nyhedsgruppe server jeg kan bruge med denne forbindelse. Kan det passe? Lige
nu bruger jeg sunsite, men der er alle de binaere jo ikke med, det er lidt
træls...

Findes der en jeg kan bruge med StruerNet??

På forhånd tak!
Lasse

Fra : Akker

Dato : 06-08-05 00:12

Lasse skrev:

> Findes der en jeg kan bruge med StruerNet??

Hvis jeg var dig ville jeg da kontakte StruerNet for at høre dem.
Men kiggede lige på deres hjemmeside, og der er umiddelbart ikke noget
der tyder på at de har sat deres egen newsserver op.
Men igen, prøv at kontakte dem.

Fra : Ped

Dato : 07-08-05 21:19

Lasse skrev:
> [...]
> træls...
>
> Findes der en jeg kan bruge med StruerNet??

Jeg havde samme problem da jeg gik over til Dansk Bredbånd. Jeg benytter
nu news.sunsite.dk som er gratis, man skal blot registrere sig på
adressen http://dotsrc.org/usenet/ Ulempen ved sunsite er at de ikke
har binære grupper med, f.eks. dk.binaer.motor Jeg mangler stadig at
finde ud af hvor man kan gå hen og se henvisninger dertil.

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-08-05 22:20

Ped skrev:

>Ulempen ved sunsite er at de ikke har binære grupper med, f.eks.
>dk.binaer.motor Jeg mangler stadig at finde ud af hvor man kan gå hen og
>se henvisninger dertil.

Du kunne f.eks. oprette en free account (gratis konto) hos yottanews.
ulempenpen ved den er at man ikke selv kan poste til den, men kun hente
hvad der er på serveren
http://yottanews.com/freeaccount.php

eller du kunne prøve
http://www.usenet-replayer.com/groups/dk.binaer.motor.html
--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-08-05 22:22

Ivan V. Klattrup skrev:

>ulempenpen

Der kom en pen for meget på den skrivelse.
--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk