Andet multimedie
bentjuul 3670
Req. Mercedes Sprinter
Fra : Webpoint

Dato : 05-08-05 21:20

Hej

Til en sangskjuler, skal jeg bruge en stregtegning af en Mercedes Sprinter -
gerne en som er scalerebar.

Ved at mange autoreklame og lign. reklamefirmaer har en database, hvorfra
disse tegninger kan trækkes - meen, sådan en har jeg desværre ikke lige ved
hånden

En som kan hjælpe mig ?

Mvh

Kim Larsen
Odense

Fra : Gubs

Dato : 05-08-05 22:00

"Webpoint" <Webpoint[no_reply]@5270.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ved at mange autoreklame og lign. reklamefirmaer har en database, hvorfra
> disse tegninger kan trækkes - meen, sådan en har jeg desværre ikke lige

Prøv og kig her http://www.3dcafe.com/index.php?option=com_wrapper&Itemid=38
Jeg ved ikke om der er noget, men tit så er der sager at finde.

Gubs

Fra : J Andreasen

Dato : 05-08-05 23:11

Hej Kim

Jeg har en eps fil af en MB Sprinter kassevogn! Kan du bruge den?

Er det ok at sende den til gruppen eller skal jeg sende til din email?

VH Jess

Fra : Webpoint

Dato : 06-08-05 20:02

Hej Jess

Du er meget velkommen til at sende den til min mailadresse.

kim@ 5270.dk
Fjern mellemrummet efter @

Mvh

Kim