Spørgsmål om seksualitet + Usenetskribente~
Fra : bend range

Dato : 05-08-05 21:12

Hej,

Jeg har hørt at Bertel Lund Hansen og Niels Riis Ebbesen jævnligt
dyrker analsex på toiletter SKIFTEVIS i Horsens og Ølstykke.

Eftersigende skulle Niels blive møgliderlig af, at Bertel læser op
fra retskriningsordbogen og fidusoerer (hihih sproghumor hihihi) men
han højlydt stønner "åhhh Niels.. ta' mig hårdt, din frække
grafiker".

Sexuelfrigjorthed tjener samfundet på mange måder og folk som Bertel
og Niels bør betragtes som folkehelte.

Kommentarer fra Bertel og Niels kunne være interessante.

Why is it that, as a culture, we are more comfortable seeing two men
holding guns than holding hands?
Ernest Gaines.

When it comes to exploring the sea of love, I prefer boys.
Andrew G. Dehel

Bisexuality immediately doubles your chances for a date on Saturday
night.
Woody Allen

No government has the right to tell its citizens when or whom to love.
The only queer people are those who don't love anybody.
Rita Mae Brown, speech, 28 August 1982

One should no more deplore homosexuality than left-handedness.
Towards a Quaker View of Sex, 1964

Med venlig hilsen,
Bend range

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 05-08-05 21:59

bend range wrote:
> Hej,
>
> Jeg har hørt at Bertel Lund Hansen og Niels Riis Ebbesen jævnligt
> dyrker analsex på toiletter SKIFTEVIS i Horsens og Ølstykke.

Ja det er rigtigt , hvem har fortalt dig det ?

> Sexuelfrigjorthed tjener samfundet på mange måder og folk som Bertel
> og Niels bør betragtes som folkehelte.

jamen sådan har vi det i det store hele også !

> Kommentarer fra Bertel og Niels kunne være interessante.

Personeligt foretrækker jeg nu Steen Johansens lodne balder
men ellers her min dejlige dreng er dit svar ...

Fra : Steen Johansen

Dato : 08-08-05 01:27

"Niels Riis Ebbesen" <info@nielsR-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
> Personeligt foretrækker jeg nu Steen Johansens lodne balder
> men ellers her min dejlige dreng er dit svar ...
>
> --

De er ikke lodne

Fra : Benni

Dato : 08-08-05 14:32

Steen Johansen wrote:
> "Niels Riis Ebbesen" <info@nielsR-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

>>> http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
>>

> De er ikke lodne

hvor ved du det fra - du sidder jo på din røv hele dagen!!

--

Benni