Finde en og være sammen med.. !
Fra : Jan Bagge

Dato : 04-08-05 21:51

Hej Ng

Er der nogle der ude ( og ikke kun mænd ) der kunne tænke sig at mødes (
gærne flere af samme køn ) på en gang.. og snakke om seksualitet og måske
ha
noget sammen

--
Denne Email er skrevet i outlook express og sikkert offline

Fra : Henning

Dato : 09-08-05 01:58

"Jan Bagge" <Janbagge@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gærne flere af samme køn ) på en gang.. og snakke om seksualitet og måske

Sikkert Det er jo et interessant emne
Men dit indlæg ligner mest et opslag/annonce og det er der andre grupper
der tager sig af

Jeg kan nævne, jeg har snakket seksualitet med snesevis af kvinder,
det var særdeles lærerigt og spændende.
Mænd gider jeg ikke snakke seksualitet med generelt, slet ikke "ha
noget sammen" med mænd, det voksede jeg fra i 11 års alderen

I mit arbejde må jeg af og til snakke seksualitet på et fagligt nivo og
det gør jeg så, men DET er ikke særlig spændende, for det er oftest
på begynderstadiet samt omfatter hele spektret af følelser forbundet med
parforhold

MVH
Henning

Fra : Benni

Dato : 09-08-05 18:48

Henning wrote:
> [...]
> det gør jeg så, men DET er ikke særlig spændende, for det er oftest
> på begynderstadiet samt omfatter hele spektret af følelser forbundet med

ka du være der, din blæremås

--

Benni

Fra : ABB

Dato : 10-08-05 20:35

Jo Jo

Og hvad går sådan en Henning og laver, du ved jo en masse om sex, par, og
lidt hygge incest som ingen jo tager skade af.... #&%¤?

MVH ABB

Fra : Benni

Dato : 10-08-05 20:54

ABB wrote:
> Jo Jo
>
> Og hvad går sådan en Henning og laver, du ved jo en masse om sex, par, og
> lidt hygge incest som ingen jo tager skade af.... #&%¤?
>
> MVH ABB

Hvad man ikke har i bukserne kan man jo ha i munden............

--

Benni

Fra : Henning

Dato : 10-08-05 12:19

"Benni" <b@en.ni> skrev i en meddelelse

> Hvad man ikke har i bukserne kan man jo ha i munden............

*LOL* Jeg fortrækker nu at kvinderne smider trusserne først,
deres trusseelastikker kan give nogle kedelige hudafskrabninger
på værktøjet

MVH
Henning

Fra : Bo Nielsen

Dato : 10-08-05 21:36

"Benni" <b@en.ni> skrev i en meddelelse

> Hvad man ikke har i bukserne kan man jo ha i munden............

sagde konen, og gav manden et blowjob

Fra : Henning

Dato : 10-08-05 11:56

"ABB" <no@no.dk> skrev i en meddelelse
> Jo Jo
>
> Og hvad går sådan en Henning og laver, du ved jo en masse om sex, par, og
> lidt hygge incest som ingen jo tager skade af.... #&%¤?

"Ingen tager skade af", må stå for din regning

MVH
Henning