Kænguru
Fra : Ukendt

Dato : 05-08-05 18:14

Hey

Min mondeo er begyndt at hakke i det under acceleration. Sidst den gjorde
det for 3 år siden var det tændrørskablerne og jeg har disse mistænkt igen.
Men kan det virkelig passe at de bare går i stykker med så korte
intervaller?

--
Tom

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-08-05 18:28

Tom skrev:

> [...]
> gjorde det for 3 år siden var det tændrørskablerne og jeg har disse
> mistænkt igen. Men kan det virkelig passe at de bare går i stykker

Køb dog en Sierra!
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-05 18:55

> Køb dog en Sierra!

Der er 33% chance for at de brænder op og 33% for at de ruster op eller 33%
for at de bliver totalskadet, så det går sandelig ikke

--
Tom

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-08-05 19:06

Tom skrev:

> Der er 33% chance for at de brænder op og 33% for at de ruster op
> eller 33% for at de bliver totalskadet, så det går sandelig ikke

ROFL

Thats my boy
Hans

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-08-05 22:32

> Der er 33% chance for at de brænder op og 33% for at de ruster op eller
> 33% for at de bliver totalskadet, så det går sandelig ikke

Dvs. der er 1% chance for at den overlever dig

Det er da gode ods.
Jeg fatter ikke at du ikke får fat på en Sierra.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-05 21:02

> Køb dog en Sierra!

Hørt hehe

Fra : Mogens

Dato : 05-08-05 18:18

On Fri, 5 Aug 2005 19:14:26 +0200, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Min mondeo er begyndt at hakke i det under acceleration....

Tiden er inde til, at du køber dig een af de ST200'ere, du fandt :)

Mvh
Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-05 18:59

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Tiden er inde til, at du køber dig een af de ST200'ere, du fandt :)

Jeg har alvorligt overvejet det, men nu er min jo betalt og så skulle betale
190.000 Kr bare for at få Recarosæder og 90 Hk mere, det er lidt i
overkanten af det rimelige
I tyskland sælges de for sølle 70.000 Kr

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 05-08-05 20:07

On Fri, 5 Aug 2005 19:58:32 +0200, "Tom"
> [...]

>Jeg har alvorligt overvejet det, men nu er min jo betalt og så skulle betale
>190.000 Kr bare for at få Recarosæder og 90 Hk mere, det er lidt i

Det er jo ikke kun dét -> blikkene, Tom. Blikkene

>I tyskland sælges de for sølle 70.000 Kr

Jow jow...

Mvh
Mogens

Fra : KASO

Dato : 06-08-05 09:35

> Det er jo ikke kun dét -> blikkene, Tom. Blikkene

De overbærende blikke, der dækker over tanker som: "Tænk at give så mange
penge - for en Ford - SUK"!

Fra : Christian

Dato : 05-08-05 18:22

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message
> [...]
> det for 3 år siden var det tændrørskablerne og jeg har disse mistænkt
> igen. Men kan det virkelig passe at de bare går i stykker med så korte

der er vist noget med en T formet slange der bliver utæt,-så går en mondeo
dårligt.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-05 18:56

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> der er vist noget med en T formet slange der bliver utæt,-så går en mondeo
> dårligt.

Fejler ikke noget, de er checket

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 05-08-05 18:46

Sidst den gjorde
> det for 3 år siden var det tændrørskablerne og jeg har disse mistænkt
> igen.

det er tilvertifald tegn på svag gnist, om det skyldes dårlige
rør,kabler,strømfordeler evt. tændspole???. Kan du ikke måle dem, mens du
hiver i dem, for at afsløre fejl?.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-05 18:54

> Sidst den gjorde
>
> det er tilvertifald tegn på svag gnist, om det skyldes dårlige
> rør,kabler,strømfordeler evt. tændspole???. Kan du ikke måle dem, mens du
> hiver i dem, for at afsløre fejl?.

Jo, det var da en mulighed

--
Tom

Fra : Anders Christensen

Dato : 05-08-05 20:40

Tom wrote:
> Hey
>
> Min mondeo er begyndt at hakke i det under acceleration.

Jeg kan se at der er en tråd om et gitter til sådanne pungdyr herunder,
jeg ved ikke om sådan et vil kunne tøjle det.

Sorry, den var altså lidt for oplagt

--
Mvh Anders Christensen