Re: Erotik i mellem søskne
Fra : Lars K.

Dato : 05-08-05 17:20

>Jamen så, hej igen

Hej Anne

>Det er ganske rigtigt - det med de modstridende følelser. Jeg har
>ikke lyst til, at hoppe i seng med nogen af mine brødre

forstået

>, men derfor
>kan jeg godt fantasere om det - det tager jeg som et sundhedstegn.

klart al fantasi som virker er en velsignelse ;)

>Jeg behøver ikke at udleve ekstreme fantasier (-vold,voldtægt,børne-
>porno mm)

Det er jo b.la det man har fantasien til

>Jeg kan godt stadig, i dag, have vilde seksuelle fantasier om mine
>brødre. Nu er jeg bare afklaret med at det er fantasi - og kan nyde
>det.

fint

>Pudsigt nok er jeg også begyndt at drømme heftige sex-drømme, (med
>og uden søskene) efter dette emne kom op.
>-Der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget

Hmm det er da fint at du er i balance med det - jeg har selv en anden
½ søster der kun er 7 år ynger ind mig selv - vi bode sammen i 1994
hende havde jeg også mange våde drømme om ;)
og det var nok også hende der indrikte inspirerede mig til at starte
denne tråd - jeg havde det nu aldrig svært med de følser jeg lærte
hende først at kende da jeg var 20år ... så det var ikke så
"virkeligt" som dem jeg er vokset op sammen med ... jeg har nu aldrig
fortalt hende det - men det tror jeg nu heller ikke der vil være nogen
fornuft i.

har du nogensinde talt med dine brødre om det ?
--
Mv.
Lars K.

Fra : Anne Jørgensen

Dato : 06-08-05 09:47

"Lars K." <no2@mail.dk> skrev i en meddelelse

> har du nogensinde talt med dine brødre om det ?
> --
> Mv.
> Lars K.

Hej Lars.

Nej, jeg har aldrig nævnt det mindste - og har hverken lyst, til
eller brug for, at tale med dem om det.

Kh Anne.

Fra : Lars K.

Dato : 07-08-05 02:28

On Sat, 6 Aug 2005 10:47:15 +0200, "Anne Jørgensen" <Svar@igruppen.dk>
wrote:

>"Lars K." <no2@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Hej Lars.
>
>Nej, jeg har aldrig nævnt det mindste - og har hverken lyst, til
>eller brug for, at tale med dem om det.

ja det forstår jeg egentligt godt - det var måske dumt af mig at
spørge
--
Mv.
Lars K.

Fra : go

Dato : 08-08-05 09:04

Men der er jo forskel på fantasi og drømme.
Hvis man drømmer om sex med sine søskende så handler det jo om en selv, og
det man evt skal kigge lidt på IRL.
Fantasi er jo en slags bevidst tanke, modsat drømme.

go