Hvilken kølervæske til VW Polo
Fra : Larsen Holstebro

Dato : 05-08-05 16:28

Hejsa

Håber at det er den rigtigt sted at spørge.

Jeg skal til at skifte en kølerslange på en Polo 1,1 fra 1983, men hvilken
køleværske skal jeg bruge.
Skal det være denne her (blå)
http://www.thansen.dk/product.asp?c=538659306&n=778436337&pn=778436484

eller denne her (rød)
http://www.thansen.dk/product.asp?c=538659306&n=778436337&pn=1338029508

På forhånd tak for svar

MVH

N-H Larsen

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 05-08-05 16:55

Larsen Holstebro skrev:

> Håber at det er den rigtigt sted at spørge.

Det er i hvert fald ikke helt galt. Et alternativ kunne have væres

Skulle du, en anden gang, være i tvivl så kan du altid checke her:
http://www.usenet.dk/

> Jeg skal til at skifte en kølerslange på en Polo 1,1 fra 1983, men hvilken
> køleværske skal jeg bruge.
> Skal det være denne her (blå)
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=538659306&n=778436337&pn=778436484

Den burde fint kunne anvendes.

> eller denne her (rød)
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=538659306&n=778436337&pn=1338029508

Den første G12 fra VW kan ikke anvendes til din motor men VW's G12 er
senere blevet modificeret så den nu kan anvendes.
Hvorvidt T-Svansen udgaven af VW's G12 er identisk med VW's nye eller
gamle G12 kan nok være lidt svært at hitte ud af.

Jeg ville vælge den blå!

> På forhånd tak for svar

Velbekomme! Det er den slags vi har usenet til.

Mvh
Claus

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 05-08-05 17:27

"Claus Nygaard-Pedersen" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse>

> Hvorvidt T-Svansen udgaven af VW's G12 er identisk med VW's nye eller
> gamle G12 kan nok være lidt svært at hitte ud af.

Det er den nok ikke, når de skriver, den er til NYE motorer ;).

> Jeg ville vælge den blå!

Det vil jeg også.

Fra : Jonas R.

Dato : 05-08-05 21:12

Claus Nygaard-Pedersen wrote:
SNIP
> [...]
> Hvorvidt T-Svansen udgaven af VW's G12 er identisk med VW's nye eller
> gamle G12 kan nok være lidt svært at hitte ud af.

Vil ikke kommentere valget af kølervæske men blot sige at den nye kølervæske
hedder G12+

/Jonas R.