E-Mail
webnoob 5265
Firefox trådning
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-08-05 13:16

Hvordan får man Firefox til at tråde rigtigt, og ikke efter emne ?
Jeg er blevet foreslået at tilføje eller ændre følgende værdi i filen
"prefs.js":

user_prefs("mail.thread_without_re", true);

Men det gavner ingenting

Et screenshot af FF's fejlagtige trådning
http://filer.klattrup.dk/ff-traad.jpg
(ja det ligner noget OE kunne finde på)
--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 05-08-05 17:42

Ivan V. Klattrup wrote:

> Hvordan får man Firefox til at tråde rigtigt, og ikke efter emne ?

Det bliver nok svært i FF.

> Jeg er blevet foreslået at tilføje eller ændre følgende værdi i filen
> "prefs.js":
>
> user_prefs("mail.thread_without_re", true);

Er det kun mail? Hvis det også er news kunne jeg forestille mig flg.

user_prefs("mailnews.thread_without_re", true);

Carl

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-08-05 18:15

Carl Drud skrev:

>user_prefs("mailnews.thread_without_re", true);

Den har jeg så prøvet, desværre uden den ønskede effekt.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 05-08-05 18:35

Ivan V. Klattrup wrote:

> Den har jeg så prøvet, desværre uden den ønskede effekt.

Måske den her;

user_pref("mailnews.thread_pane_column_unthreads", true);

Carl

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-08-05 19:03

Carl Drud skrev:

>user_pref("mailnews.thread_pane_column_unthreads", true);

Den gavner heller ikke, desværre.
Jeg må snart erkende at Thunderbird er et emailprogram og ikke en newsreader

>Det bliver nok svært i FF.

Nu fangede jeg fejltagelsen i navnet, havde ikke lagt mærke til det før,
men rart at der blev forstået hvad jeg mente.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 05-08-05 19:09

Ivan V. Klattrup wrote:

> Den gavner heller ikke, desværre.
> Jeg må snart erkende at Thunderbird er et emailprogram og ikke en newsreader

Ellers prøv i gruppen:

Carl