Hvad må bilen trække??? et spørgsmål jeg ~
Fra : news.tele.dk

Dato : 05-08-05 12:15

jeg søger en hjemme side eller et skema hvor jeg kan slå op hvad en given
bil type må trække på krogen med og uden bremser... står overfor at skulle
købe ny/anden bil og de er mange gange ikke monteret med træk, men dette kan
jo eftermonteres, så ville det være rart at vide hvad en given bil må trække
inden man punger ud for en bil...
håber i forstår mit spørgsmål...

Med Venlig hilsen

Morten Odense

Fra : Per Rasmussen

Dato : 05-08-05 13:02

"news.tele.dk" <mm27FJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> jeg søger en hjemme side eller et skema hvor jeg kan slå op hvad en given
> bil type må trække på krogen med og uden bremser...

Hej
Prøv denne http://www.fstyr.dk/sw22275.asp

Venlig hilsen
Per

Fra : Mark Sandberg

Dato : 05-08-05 14:41

"news.tele.dk" skrev i en meddelelse:

> [...]
kan
> jo eftermonteres, så ville det være rart at vide hvad en given bil må

Denne side er ikke mindre end genial.

Du skal ikke selv kende alle de forskellige vægtangivelser på bil og
campingvogn.

Dog er der ikke taget højde for om det er med eller uden bremser.

http://www.caravantrekker.nl/en/index.php

Der kan du prøve alverdens forskellige campingvogne og bilmodeller. Du får
op til en femstjernet grøn vurdering, af din egen kombination på vogntoget

/Mark.

Fra : Mark Sandberg

Dato : 05-08-05 14:51

"Mark Sandberg" skrev i en meddelelse:

> Der kan du prøve alverdens forskellige campingvogne og bilmodeller. Du får
> op til en femstjernet grøn vurdering, af din egen kombination på vogntoget

Der er også denne side

http://www.faerdselssikkerhed.dk/object.php?obj=164b3e80&SearchLogID=14593

hvor du med et aktuelt vogntog kan se om der kræves B/E kørekort.

/Mark.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 08-08-05 19:13

On Fri, 5 Aug 2005 15:51:20 +0200, "Mark Sandberg" <sandberg@it.dk>
wrote:

>Der er også denne side
>
>http://www.faerdselssikkerhed.dk/object.php?obj=164b3e80&SearchLogID=14593
>
>hvor du med et aktuelt vogntog kan se om der kræves B/E kørekort.

Siger bare ikke så meget om hvad bilen er typegodkendt til at måtte
trække ;)
Flemming Jacobsen