Kabel til SE610 ?
Fra : Sune Storgaard

Dato : 05-08-05 09:51

Hvad hedder det kabel / software man skal bruge for at låse en Sony Ericsson
610 op ?

Hvor kan man købe det billigst, og er der evt. nogen som vil sælge et ?

Er ikke lige pt. interesseret i et få det gjort for mig en enkelt gang.

Bemærk X-post til markeds gruppen, da jeg også er interesseret i at købe det
kabel.
Sæt selv relevant fut.

--
This episode is called: "an elephant fucks a pig".
But the networks had it changed to "an elephant makes love to a pig".