Proceliinjen forsvinder
Fra : Sven Storm

Dato : 05-06-01 11:21

Hej

Når jeg med ChangeResolution(800,600) skifter min skærms opløsning, forsvinder proceslinjen totalt i bunden af skærmen.

Nogen der har et bud på, hvordan jeg undgår det? Eller hvordan jeg får den tilbage igen?

Mvh
Sven

Procedure ChangeResolution(Width: integer; Height : integer);
var
a: boolean;
i: integer;
DevM: TDEVMODE;
begin
I:=0;
with DevM do begin
repeat
a:= EnumDisplaySettings(PChar(0),i,DevM);
I:=i+1;
until (a=false);
end;
DevM.dmFields:=DM_PELSWIDTH or DM_PELSHEIGHT;
DevM.dmPelsWidth:=Width;
devM.dmPelsHeight := Height;
ChangeDisplaySettings(DevM,0);
end;

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 05-06-01 21:16

Sven Storm wrote:

> [...]
>
> Nogen der har et bud på, hvordan jeg undgår det? Eller hvordan jeg får den tilbage igen?

Kan det være at proceslinien skal have besked om at størrelsen er
ændret?

--
>o ********* PINKY! aka. Rasmus Klitgaard-Nielsen *********
<()> **** Mad Programmer - Commodore Freak - ABP regular ****
^^ "Can't sing. Can't dance. Can handle a sword a little."
-- Victor's resume (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Fra : Claus Chrsitiansen

Dato : 05-06-01 22:14

"Sven Storm" <sven.storm@skolekom.dk> wrote in message
> [...]
forsvinder proceslinjen totalt i bunden af skærmen.

> Nogen der har et bud på, hvordan jeg undgår det? Eller hvordan jeg får den

Prøv med:

hTaskBar := FindWindow('Shell_TrayWnd', nil);
showwindow(hTaskBar, sw_show);

Claus
--
Claus Christiansen, <cch@unipeople.dk>

Pythia: http://www.pythia.dk/
Personal: http://www.bigfoot.com/~kruc
"Computers are useless. They can only give you answers."
-- Pablo Picasso (1881-1973)