Halvomskæring af kvinder
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-08-05 23:26

Det er åbenbart blevet populært at få lavet kosmetiske operationer i
underlivet hos kvinder.

http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=267484

Har nogen i gruppen fået det gjort eller kender nogen, der har prøvet?

Et par flabrende skamlæber kan selvfølgelig være til gene, men en stigning
på 5-10 gange tyder på, at det snarere er forfængelighed.

Det er ikke så længe siden man kunne læse at kvinder også får bleget huden
omkring anus og det her er lidt i samme boldgade.

Det er trods alt de intime dele og ikke noget man viser frem i
offentligheden og den der skal ses ens intime dele er man vel intim med, så
at sige.

Er det ikke ved at blive lidt for meget?

Med venlig hilsen

Mark

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-08-05 00:14

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> writes:

> [...]
>
> http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=267484
>
> Har nogen i gruppen fået det gjort eller kender nogen, der har prøvet?

Hep. Jeg fik det gjort da jeg var 20, men det var nu ikke for at være
pæn. Jeg mener, når man vejer 25 kg for meget i forvejen, så er det
nok ikke lige der man skal sætte ind. Men en cykeltur gjorde ondt og
en ridetur (på en hest) var heller ikke sjov.

Til gengæld er jeg blevet grimmere end før i underlivet, de små
skamlæber er simpelthen blevet skåret grimt af, så der sidder grimme
flabber.

Men det er godt nok heller ikke en sjov ting at skulle igennem. Jeg
kunne faktisk ikke sidde ned en uge efter og trusser, ja, det undgik
jeg lææænge. Og som det dog blødte og gjorde ondt. Jeg troede
simpelthen at de havde skåret mig helt op og glemt at sy mig sammen
igen.

I min blå bog fra gymnasiet stod der, at jeg havde Aalborgs mest
pikante ar. :)

> Er det ikke ved at blive lidt for meget?

Jo, helt sikkert. At man udsætter sig selv for noget så pinefuldt for
at leve op til et ideal, er latterligt. Og de personer der skulle
komme i nærheden af ens skamlæber er sikkert ligeglade og er de ikke,
så er det spørgsmålet om de er værd at samle på.

Men er skamlæberne virkelig til gene, så få gjort noget ved det.
Selvom det er hårdt et par uger, så er det rart bagefter.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Hieronymus Anonymous

Dato : 05-08-05 21:09

In article <uwtn1i9c9.fsf@trinekc.dk>,
Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> wrote:

> [...]
> komme i nærheden af ens skamlæber er sikkert ligeglade og er de ikke,
> så er det spørgsmålet om de er værd at samle på.

Spørgsmålet er jo så om den i artiklen nævnte sammenhæng med barbering
ikke blot indikerer, at det er kvinder der _forholder_ sig til deres
underliv, som gør noget ved generende skamlæber. Det *behøver* det jo
ikke blive et rent kosmetisk indgreb af. Jeg kan forestille mig at det
er lige så generende som en forhudsforsnævring, og det er heller ikke
for sjov man lader sig operere for det. Og lur mig, om ikke der er mange
mænd der render rundt med en generende forhudsforsnævring uden at gøre
noget ved det. Havde jeg vidst hvor ondt det ville gøre ville jeg måske
have været en af dem! (På den anden side gjorde samleje også fandens
ondt, så ...)

-Lucifer H. Anonymous

Fra : Giraf

Dato : 07-08-05 19:40

> I min blå bog fra gymnasiet stod der, at jeg havde Aalborgs mest
> pikante ar. :)

Hvordan kunne det være at hele dit gymnasium fik det at vide ? :( Det må
da have været surt ?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-08-05 21:45

On Sun, 07 Aug 2005 20:40:26 +0200, Giraf <jss@iee.dk> wrote:

>Hvordan kunne det være at hele dit gymnasium fik det at vide ? :( Det må
>da have været surt ?

Det kan jeg da ikke se ? det er da en redelig sag at have fået en
opreation om den så er i kussen ....!

--

Mv.
Bo M Mogensen

I know what to do and I`m not doing well!
( marlyn Manson )

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-08-05 10:43

Giraf <jss@iee.dk> writes:

> Hvordan kunne det være at hele dit gymnasium fik det at vide ? :( Det
> må da have været surt ?

Jeg valgte bare at være ærlig om hvorfor jeg havde været fraværende i
en uge og derefter gik i store løse bukser og havde en underlige
vraltende gang.

Det er nu engang nemmere at huske på sandheden, end at skulle holde
styr på løgnen.

Og der er jo ingen der ville være flove over at have fået fjernet et
generende modermærke. Og jeg mener, alle kvinder har skamlæber.

Og surt? Hvorfor? Det var da tit de andre der blev pinligt berørte når
jeg sagde hvorfor. Det var jo ikke noget der var nogen der snakkede
om, bortset lige fra bemærkningen i blå bog, som jeg også synes var
morsom.

Mvh Trine

Fra : Benni

Dato : 05-08-05 08:50

Mark Thomas Gazel wrote:
> [...]
> at sige.
>
> Er det ikke ved at blive lidt for meget?

jo, og det er vel også derfor de skærer dem af!!

--

Benni

Fra : Packard Bell

Dato : 05-08-05 12:40

> Et par flabrende skamlæber kan selvfølgelig være til gene, men en stigning

Og derfra kommer udtrykket flabrefisse !

Jeg har altid undret mig over hvor det kom fra, tak.

Fra : Benni

Dato : 05-08-05 15:16

Packard Bell wrote:

> Og derfra kommer udtrykket flabrefisse !
>
> Jeg har altid undret mig over hvor det kom fra, tak.

sådanne nogen kan også prutte godt og grundigt hvis de er blevet brugt
godt og grundigt - så det ku jo osse være defor

--

Benni

Fra : nusle nuslesen

Dato : 05-08-05 16:52

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Er det ikke ved at blive lidt for meget?

Jo. Helt klart.

Utilfredsheden med selvet, som så mange tror kan ændres ved kirurgiske
indgreb, handler ikke om hverken bryster, penis eller skamlæber.

Alle kender f.eks. det her:
Man tænder ikke på XXX, men så møder man hr./fru YYY og pludselig finder man
ud af, at XXX hos lige præcis hr./fru YYY er charmerende, sødt, frækt, sexet
eller noget helt femte.

Det handler om hvordan man vælger at opfatte ting/verden/sig selv.

Jeg undres indimellem over, hvorfor nogle ikke gør sig den ulejlighed at se
positivt på sig selv.

Jeg tror, at langt de fleste sådanne indgreb handler om mennesker der ikke
kan lide sig selv - og i stedet for at bruge den tid det tager at få et godt
forhold til sig selv - vil de have det hurtige fix på den del af sig selv
som de kanaliserer al utilfredsheden over i.

mange hilsner

PS.: Hvordan er det at være far (og mor), nyder I det bette pus?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-08-05 10:54

Hej Nusle

> [...]
> godt forhold til sig selv - vil de have det hurtige fix på den del af sig
> selv som de kanaliserer al utilfredsheden over i.

Det har du nok ret i. Hvis ikke det er den ene ting de utilfredse med, så er
det nok noget andet. Men der må da efterhånden være nået en eller anden
grænse. Der er snart ikke noget tilbage at fikse, hvis man får bleget de
mørke pigment omkring anus og skåret det overflødige af de ydre skamlæber.

> PS.: Hvordan er det at være far (og mor), nyder I det bette pus?

Det er dejligt. Hun er rigtig sød og nem at have med at gøre.

Mark

Fra : Benni

Dato : 07-08-05 13:16

> Der er snart ikke noget tilbage at fikse, hvis man får bleget de
> mørke pigment omkring anus

Jamen, det var da en glimrende ide. Der er ikke noget der er grimmere
end et brunt røvhul. Vi er vel alle - os der er høje, lyshårede og
nordiske - grisefarvede, og så røven fame osse være det!!

Det går det i øvrigt også lettere ved hjælp af et spejl at tjekke om man
nu har været i alle rynker egter med papiret en gang tarmtæmning.

Til gengæld er det slut med avispapir på spejderlejre, for tryksværte
smitter af og det ses tydeligt på lys hud!!

--

Benni

Fra : Benni

Dato : 07-08-05 13:22

> [...]

> [...]