Dykkershop i San francisco
Fra : Ukendt

Dato : 04-08-05 22:06

Hej

Jeg skal til San Francisco i september og vil høre om der er nogle der har
erfaringer med priser i dykkerforretningerne derover, hvad kan betale sig at
købe, om noget. Evt. anbefaling af en butik vil være fint.

Peter

Fra : HKN

Dato : 04-08-05 22:55

"Popeye" <pop> wrote in message
> [...]
> at
> købe, om noget. Evt. anbefaling af en butik vil være fint.

Kontakt Larry hos scubatoys.com - de holder godt nok til i Texas, men de kan
sende dig det du ønsker. Hvis de ikke har det du skal bruge på deres
hjemmeside, så skaffer de det, og prisen er altid god! Jeg har handlet hos
ham 2 gange mens jeg har været i US, i år.

Alternativt Leisurepro.com - men de er ikke så hurtige ....

-Henrik

Fra : Esben Sick

Dato : 05-08-05 07:08

Øhhh Leisurepro ikke hurtige???

Jeg bestilte den 20. december 2004 et UW hus hos dem, på hjemmesiden stod
godt nok at den sidste frist for levering inden jul var overskredet. Det var
OK. for mig så jeg bestilte..
Den 23. december lå der en seddel fra DHL at de havde været der for at
aflevere en pakke... USA -> DK på tre dage for 40 USD....

Jeg har brugt leisurepro for de gange jeg har været i USA har det været NY
hvor leisurepro holder til.

Du kan vel prøve at lave en googlesøgning, eller finde postnummeret for hvor
du skal være og se forhandler listen hos nogle af udstyrsproducenterne.

Men pas på! Priserne ligger omtrent på ca. 40-50% lavere end i DK, og at du
faktisk ikke må indføre for ret mange penge fra USA uden at skulle betale
told og moms. I teorien i hvert fald. Jeg slæbte godtnok en stor spritny
dykkertaske gennem tolden indeholdende bcd, computer, osv. for ca. 1000 USD,
samt selvfølgelig en del tøj som også er billigt derovre.

Mvh Esben

Fra : HKN

Dato : 05-08-05 09:24

"Esben Sick" <esben@aquapharm.dk> wrote in message
> [...]
> Den 23. december lå der en seddel fra DHL at de havde været der for at
> aflevere en pakke... USA -> DK på tre dage for 40 USD....

Godt nok hurtigt - men du har jo også betalt for express levering .....

It has removed 110 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!