[Thunderbird] Flytning af dele af profiler
Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 04-08-05 20:27

Hej.

Jeg har en profil, hvor jeg har en del news-konti med dertilhørende
news-grupper. Jeg har til hver gruppe en del message-filters,
signaturer, osv.

Jeg har også en anden profil, hvorpå jeg har en del mail-konti. Her har
jeg også mit adresse-kartotek, nøgler, spamregler, osv. Dette er faktisk
min primære profil.

Nu vil jeg så gerne flytte mine newskonti med dertilhørende grupper og
message filters osv. over på min profil med mine mail-konti.

Jeg går ud fra, at dette kan lade sig gøre, men hvordan gøres det nemmest?

--
Thomas Damgaard Nielsen
http://thomasdamgaard.dk/

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 05-09-05 22:35

Thomas Damgaard Nielsen wrote:
> [...]
> message filters osv. over på min profil med mine mail-konti.
>
> Jeg går ud fra, at dette kan lade sig gøre, men hvordan gøres det nemmest?

Kan det virkelig passe, at ingen kan svare på dette?
Har I forslag til, hvor jeg ellers kan få hjælp?

--
Thomas Damgaard Nielsen
http://thomasdamgaard.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-09-05 23:04

Den 05-09-05 23.35 skrev Thomas Damgaard Nielsen følgende:

> Kan det virkelig passe, at ingen kan svare på dette?

Hvis du er af den eksprimenterende natur, kan du prøve at kopiere
news-mappen og eventuelt andre filer fra den ene profil ind i den anden.
Men tag endelig en backup af begge profiler, inden du begynder at lege.

Jeg ved ikke, om MozBackup kan hjælpe dig, umiddelbart kan jeg ikke se
noget om news-indstillinger, men du kan da prøve. Du kan læse om
programmet og hente en dansk udgave her:

http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-mozbackup.html

> Har I forslag til, hvor jeg ellers kan få hjælp?

Måske i Mozilladanmarks Thunderbird-forum:
http://forum.mozilladanmark.dk/viewforum.php?f=2

Eller i MozillaZines Knowledge Base:
http://kb.mozillazine.org/Main_Page

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fejlsikret tilstand, din ven i nøden.

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 05-09-05 23:07

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> noget om news-indstillinger, men du kan da prøve. Du kan læse om
> programmet og hente en dansk udgave her:

Jeg prøver det. Tak.