Speedfight udstødning ..
Fra : Henrik Madsen

Dato : 04-08-05 19:02

Hej

2 spørgsmål.

1. Den plastic dims der sidder forrest på sædet er faldet af og jeg
syntes jeg har forsøgt alt muligt men den vil ikke blive siddende,
hvordan får man den til at blive siddende ? (Lim ?)

2. Min udstødning har set bedre dage, det er sikkert den originale der
sad derpå fra ny og knallerten har nu 6-7 år på bagen og 10.000
kilometer så det er nok ikke for meget at give den en ny ..

Hvad vil i anbefale at man køber ? Har kigget lidt hos Thansen men
deres udstødninger er sådan nogle fancy nogen med flere knæk der i
mine øjne bare skriger til enhver panser "knallerten er hamre ulovlig
stop mig"

Det pæneste ville jo nok være en ny original udstødning men den er nok
dyr ? Det må gerne være noget hvor det der resonans fis kan fjernes
rimeligt let for den skulle efter sigende gå pænt meget længere på
literen hvis den er væk..

Henrik

Fra : C.C

Dato : 05-08-05 06:50

Hej Henrik !

Har du prøvet at spørge hos cykel centrum i Danmarksgade ? Man kan
sommetider blive forundret.
Jeg købte en original variator hos dem til speedfight 2 LC 213.- dog kun alu
skålen.
T Hansen har også en udstødning ved navn Basic. Den er uden alle de
knæk
men den holder ikke ret længe mht. rust. Men der findes da også andre
udstødninger, som ikke har de knæk potter monteret, men som ligner mere en
original.
Den plastikdims du nævner må være, den der sidder i enden af sadlen.
har du prøvet araldit ?

Men ellers, så kom ned til team 3 ( H H ) om en uge så er jeg tilbage på
arbejde, du ved over ved blæksprutten på væggen så kan vi snakke om det.
hilsen
C.C