Andet multimedie
bentjuul 3670
51p0, 66p0 osv.
Fra : Koeffe

Dato : 04-08-05 15:18

Mit nye InDesign CS2 skriver som udganspunkt måleværdier som
51p0, 66p0 osv i stedet for mm. Hvor kan jeg lave det om
henne?

Jeg ved godt jeg stadigvæk kan indtaste "XX mm", men så
laver den enheden om til det der p-noget igen hvilket er ret
irriterende.

--
Koeffe

Fra : KNL DtP

Dato : 04-08-05 15:42

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> skrev i en meddelelse

> Mit nye InDesign CS2 skriver som udganspunkt måleværdier som
> 51p0, 66p0 osv i stedet for mm.

Vælg Ctrl + K for Preferences (gælder vist i alle Adobe-programmer).

Find Units & Increments på listen. Vælg cm eller mm istedet for pica.

Hvis du gør det uden at have et dokument åbent, skulle InDesign gerne huske det
til alle fremtidige dokumenter, som du herefter opretter.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Koeffe

Dato : 04-08-05 20:08

"KNL DtP"

> [...]
InDesign gerne huske det
| til alle fremtidige dokumenter, som du herefter opretter.

Præcis hvad jeg havde brug for. Tak. Jeg HAR ellers været
inde og lede i preferences flere gange uden at finde noget
:c)

--
Koeffe