Tune en CPI Oliver
Fra : Michael Friis

Dato : 04-08-05 14:23

Hej, Jeg har lige købt en CPI Oliver, og den kører jo for langsomt
Jeg fandt denne "guide" til at tune en CPI Popcorn:

"Der sidder en ring i din Vario, og en plomb i udstødningen.
Forrøret kan skiftes og ringen pilles ud. Hvis du ikke har erfaring med
indgrebet, så find en der har - en ven, mor, far, familiemedlem, den lokale
knallertpusher. Bare en du har tiltro til, en der ved hvad han/hun laver.
Det tager ikke lang tid at flå den ring ud, forrøret kan også nemt skiftes,
hvis det da ikke er rustet sammen. Det er måske en model med "rustfri"
udstødning du har?
"

Er det samme fremgangsmåde på en Oliver?

Fra : jacob

Dato : 04-08-05 15:50

"Michael Friis" <MichaelFriis34@FJERNMIGhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> udstødning du har?
> "
>
> Er det samme fremgangsmåde på en Oliver?
Jep. det er den samme motor...

MVH Jacob

Fra : Michael Friis

Dato : 04-08-05 19:12

> Jep. det er den samme motor...
>
> MVH Jacob

Ok. Tak.

Fra : GK

Dato : 05-08-05 22:34

nej det er ikke den samme motor ,, med derimod en magen til

mvvh gk

Fra : jacob

Dato : 06-08-05 22:22

"GK" <G@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> nej det er ikke den samme motor ,, med derimod en magen til

hehe you got mee....

MVH Jacob