Store kvinder
Fra : Jan Bagge

Dato : 04-08-05 13:08

Hej NG..

Hvad er det der gør at jeg tænder på erotisk / kraftige kvinder ?

--
Denne Email er skrevet i outlook express og sikkert offline / Hvis du er en
kvinde må du godt skrive til min email ( husk billede da der er mange mænd

Fra : Brian Olesen

Dato : 04-08-05 13:26

"Jan Bagge" <Janbagge@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG..
>
> Hvad er det der gør at jeg tænder på erotisk / kraftige kvinder ?

Hej Jan

Det er der sagt og skrevet meget om og hvis man kigger tilbage i historien
er der masser eksempler på, at store former ophidser.
For nylig var der også en udsendelse i tv om meget store kvinder fra England
som virkelig blev feteret af en stor skarre af mænd. Og jeg kan love dig
for, at det var nogle ordentlige matroner. lol

Mvh. Brian

Fra : Ole Hansen

Dato : 04-08-05 14:50

"Jan Bagge" <Janbagge@hotmail.com> writes:

> Hvad er det der gør at jeg tænder på erotisk / kraftige kvinder ?

At du er et menneske, og mennesker har forskellig smag?

--
Ole Hansen

Fra : Zeki

Dato : 04-08-05 16:06

"Jan Bagge" <Janbagge@hotmail.com> wrote in message

> Hvad er det der gør at jeg tænder på erotisk / kraftige kvinder ?

På samme måde kan man spørge hvad det er der gør, at en del tænder på tynde
sugerørskvinder. Er det fordi at det er idealet?

Som en anden skriver drejer det sig om smag, og din smag fejler intet.
Personligt har jeg det også sådan: Hellere for meget end for lidt.

Mvh
Zeki

Fra : MRN

Dato : 04-08-05 16:27

> Personligt har jeg det også sådan: Hellere for meget end for lidt.

Hellere lidt for meget, end meget for lidt...

Fra : Kludder

Dato : 04-08-05 16:34

"MRN"
<mrn_hoejtfratraeetsgroennetop.dervarengangennisse-oellebroed@sport.dk>
skrev i en meddelelse news:42f23362$0$37092$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Hellere lidt for meget, end meget for lidt...

Vil da hellere have en tynd og dejlig pige, end jeg vil have en stor Fed
kælling Som som skrevet tidligere, jah, vi har forskellig smag.. Syntes
bare man mister apetiten af at se en fed dame.. Men der imod, ser man en
tynfd og dejlig pige, så stritter jernet jo nærmest :D

Fra : Mette

Dato : 04-08-05 17:06

"Kludder" <work_boy3@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bare man mister apetiten af at se en fed dame.. Men der imod, ser man en
> tynfd og dejlig pige, så stritter jernet jo nærmest :D

Og så er der den ENORME gruppe af kvinder, der ligger lige midt i mellem.
Alternativet til at være tynd er jo ikke at være smækhamrende fed. Der er
langt flere kvinder, der hverken er tynde eller fede, men som har bløde lår
og mavedeller. Men idealet er så forskruet, at selv alm. kvinder, som vi er
flest bliver betragtet som fede, hvis vi ikke vejer 50 kg og er 175 cm høje.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 04-08-05 17:56

Mette wrote:

> Der er
> langt flere kvinder, der hverken er tynde eller fede, men som har bløde
> lår og mavedeller.

Sidder jo og bliver helt tændt af den beskrivelse...

Der skal være lidt at holde i, men ikke så meget at man skal bladre rundt,
for at finde de forskellige ting.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Benni

Dato : 04-08-05 19:39

Lasse Jensen wrote:

> Sidder jo og bliver helt tændt af den beskrivelse...
>
> Der skal være lidt at holde i, men ikke så meget at man skal bladre rundt,
> for at finde de forskellige ting.

et godt triks: rul hende i mel og gå efter den fugtige plet

--

Benni

Fra : Benni

Dato : 04-08-05 18:00

Mette wrote:
> [...]
> flest bliver betragtet som fede, hvis vi ikke vejer 50 kg og er 175 cm høje.

du sku nu alligevel tjekke denne side Mette!!

http://www.weightwatchers.dk/WWI_WrapperHome.aspx?Params=332|f|7||

--

Benni

Fra : Mette

Dato : 04-08-05 18:40

"Benni" <b@en.ni> skrev i en meddelelse

> du sku nu alligevel tjekke denne side Mette!!
>

> http://www.weightwatchers.dk/WWI_WrapperHome.aspx?Params=332|f|7||

Hvilken side? Den kommer ikke frem.

Fra : Benni

Dato : 04-08-05 19:41

http://www.weightwatchers.dk

--

Benni

Fra : Mette

Dato : 04-08-05 23:28

"Benni" <b@en.ni> skrev i en meddelelse
> Mette wrote:
>
> http://www.weightwatchers.dk

Nåååh - selvfølgelig fordi du tror, at jeg er fed fordi jeg skriver, at det
er de færreste, der er tynde som siv?

Fra : tina

Dato : 05-08-05 06:31

> http://www.weightwatchers.dk

Ehm syntes det er led at henvise til den side, hvem siger Mette eller nogle
andre kvinder der ikke ligner siv har lyst til at gå på kur? Hvem siger vi
ikke har det godt med os selv?

Der er jo forskel på om man vejer 120 kg eller man vejer 75 kg.
Jeg kan sagtens se at en overvægtig pige kan være pæn. Okay hende i
joggingbukserne med det fedtede hår er måske ikke lige, men vi overvægtige
der gør lidt ud af vores udseende, kan jeg sagtens se er tiltrækkende.

Men det samme gør sig jo gældende for mænd nogle mænd der er lidt for
overvægtig er jo også tiltrækkende, hvorimod dem der ikke kan se deres egne
tæer, ikke engang selvom de bukker sig de er da direkte frastødende og det
gælder jo nok for begge køn.

Slanke piger med den perfekte form er da smukke hvis de har ansigtet med
også, men fordi man har den perfekte figur er det jo ikke sikkert man er
køn. Underernærede piger er direkte uhyggelige at kigge på syntes jeg.

Tina

Fra : ThomasB

Dato : 05-08-05 07:53

"Benni" <b@en.ni> skrev i en meddelelse

> http://www.weightwatchers.dk

Så kan du passende se på:
www.penisenlargment.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-08-05 06:04

On Thu, 04 Aug 2005 18:59:41 +0200, Benni <b@en.ni> wrote:

snip et mget langt indlæg

>du sku nu alligevel tjekke denne side Mette!!

christ klip i dine indlæg ....

--

Mv.
Bo M Mogensen

I know what to do and I`m not doing well!
( marlyn Manson )

Fra : Benni

Dato : 05-08-05 08:55

Bo M Mogensen wrote:
> On Thu, 04 Aug 2005 18:59:41 +0200, Benni <b@en.ni> wrote:
>
> snip et mget langt indlæg

> christ klip i dine indlæg ....

christ brugte ikke indlæg - han gik med lændeklæde!!

--

Benni

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-08-05 18:12

"Mette" <Mette@dk> wrote in message

> [...]
> er
> flest bliver betragtet som fede, hvis vi ikke vejer 50 kg og er 175 cm

Hvad var det nu, den hjernedøde fotomodel hed, der udtalte, at hun ville
have begået selvmord, hvis hun havde været lige så fed som Marilyn Monroe?

Per v.

Fra : Benni

Dato : 04-08-05 19:40

Per Vadmand wrote:
> Hvad var det nu, den hjernedøde fotomodel

dobbeltkonfekt!!

--

Benni

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-08-05 06:00

On Thu, 4 Aug 2005 18:06:09 +0200, "Mette" <Mette@dk> wrote:

> [...]
>flest bliver betragtet som fede, hvis vi ikke vejer 50 kg og er 175 cm høje.

Hmm jeg synes den ide med at kvinder skal være høje beror på en
misforståelse ....

Fra : Mette

Dato : 05-08-05 08:37

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Hmm jeg synes den ide med at kvinder skal være høje beror på en
> misforståelse ....

Hehe - ja, det er fedt at være lille

Fra : Benni

Dato : 05-08-05 08:54

Bo M Mogensen wrote:

> Hmm jeg synes den ide med at kvinder skal være høje beror på en
> misforståelse ....

ja høje uha - bare de har fået par glas rødvin er de helt vildt fnidrede
at lytte til - så skån os for høje kvinder!!

--

Benni

Fra : nusle nuslesen

Dato : 04-08-05 17:54

"Kludder" <work_boy3@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Vil da hellere have en tynd og dejlig pige, end jeg vil have en stor Fed
> kælling

Hmm...

Mener du, at man ikke kan være overvægtig og dejlig?

Eller mener du, at alle tynde piger er dejlige?

Mener du, at tynd pr. default = dejlig?

Og mener du, at alle fede (overvægtige?) kvinder = kællinger?

Eller... eller... eller er du bare en kæmpe idiot

mange hilsner

Fra : rex

Dato : 04-08-05 21:59

On Thu, 4 Aug 2005 18:54:03 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

> [...]
>
>Og mener du, at alle fede (overvægtige?) kvinder = kællinger?
>
>Eller... eller... eller er du bare en kæmpe idiot

Sådan hørt..... så kan han lære det *S*

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-08-05 22:31

"rex" <sjrex@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sådan hørt..... så kan han lære det *S*

Hvilket?

--
-Jens B.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-08-05 06:01

<nusle@invalid.com> wrote:

>Eller... eller... eller er du bare en kæmpe idiot

Det er bare fordi han ikke har set DINE bryster søs -måske du skulle
smide dem på en hjemmeside :)

Fra : nusle nuslesen

Dato : 05-08-05 16:36

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det er bare fordi han ikke har set DINE bryster -måske du skulle
> smide dem på en hjemmeside :)

Nahhh, det må kunne undgås

mange hilsner

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-08-05 17:25

On Fri, 5 Aug 2005 17:36:15 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Hej,

hej Søs

>Nahhh, det må kunne undgås

Det ville nu være synd og skam - du har faktisk utroligt flotte
bryster i betragtning af du har ammet 3 gange også flyder dine bryst
vorter ikke ud som de gør på mange store bryster - jeg lover dig hvis
de kommer op så vil der blive spillet meget pik til dem ( det er
et kompliment ikk ? )

Fra : nusle nuslesen

Dato : 05-08-05 19:14

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> vorter ikke ud som de gør på mange store bryster - jeg lover dig hvis
> de kommer op så vil der blive spillet meget pik til dem ( det er

Ja, det er en kompliment - bare ikke den slags jeg ønsker

Og så tager du fejl - jeg har aldrig kunnet amme, ingen mælk - men jeg har
prøvet hver gang, for jeg ville rigtigt gerne.

mange hilsner

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-08-05 21:53

On Fri, 5 Aug 2005 20:13:31 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Ja, det er en kompliment - bare ikke den slags jeg ønsker

Nå Nå har du fået fine fornemelser ? ;)

>Og så tager du fejl - jeg har aldrig kunnet amme, ingen mælk - men jeg har
>prøvet hver gang, for jeg ville rigtigt gerne.

Hmm det har måske redet dem ?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 05-08-05 22:25

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> Nå Nå har du fået fine fornemelser ? ;)

Alt er relativt.

Jeg kan ikke se mit udbytte af at mænd spiller pik til billeder af mig - jeg
er der jo ikke, og går derfor glip af al det sjove

> Hmm det har måske redet dem ?

Dunno

mange hilsner

Fra : PerX ...

Dato : 12-08-05 20:29

In article <42f3d93a$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nusle@invalid.com says...
> Jeg kan ikke se mit udbytte af at mænd spiller pik til billeder af mig - jeg
> er der jo ikke, og går derfor glip af al det sjove

Hvis du to penge for at vise dem billederne kunne du måske ;)

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-08-05 11:03

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hvis du to penge for at vise dem billederne kunne du måske ;)

Jeg kan bedre lide at tjene min penge på anden vis.

Velkommen tilbage, forresten (synes du har været lidt væk)

mange hilsner

Fra : PerX ...

Dato : 28-08-05 03:44

In article <43103a42$0$68317$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
nusle@invalid.com says...

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Jeg kan bedre lide at tjene min penge på anden vis.
>
> Velkommen tilbage, forresten (synes du har været lidt væk)

Jeg er altid lidt væk ;)

Men tak, selvom jeg nok stadig er lidt fraværende fremover :)

Fra : Henning

Dato : 09-08-05 03:15

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Nahhh, det må kunne undgås

Og for øvrigt gider du vel heller ikke have dem til at ligge og flyde
alle vegne, du bruger dem vel selv i dagligdagen

MVH
Henning

Fra : Henning

Dato : 09-08-05 03:13

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Det er bare fordi han ikke har set DINE bryster søs -måske du skulle
> smide dem på en hjemmeside :)

Ka du styre dig Hr. Mogensen det er kun for os udvalgte
Nusles attributter skal ikke kastes i grams, man kaster heller
ikke perler for bacondyr

MVH
Henning

Fra : Henning

Dato : 09-08-05 03:10

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Kludder" <work_boy3@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>

> Eller... eller... eller er du bare en kæmpe idiot

Det gætter jeg på *lol*
Han er i hvert fald stærkt begrænset i sin seksualitet!

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 12-08-05 20:28

In article <42f2482a$0$178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nusle@invalid.com says...

> [...]
>
> Og mener du, at alle fede (overvægtige?) kvinder = kællinger?
>
> Eller... eller... eller er du bare en kæmpe idiot

Eller er han bare ung og derfor tiltrukket af de tynde? (Sådan rent
evolutionært burde de unge være tynde og de ældre tykkere, at vi så alle
samme æder af h til er noget andet)

Fra : Bo Nielsen

Dato : 12-08-05 20:55

> [...]
>
> Eller er han bare ung og derfor tiltrukket af de tynde? (Sådan rent
> evolutionært burde de unge være tynde og de ældre tykkere, at vi så alle

Det er i hvert fald ikke alle unge som er tiltrukket af tynde piberensere.
Det kan jeg snakke med om.
Selvfølgelig har jeg været sammen med sådanne typer flere gange, men det
tender mig ikke rigtigt af.
Det føles, som de forsvinder mellem hænderne på e'n.
Jeg har tre gode venner, som har det på samme måde.
Når vi går i byen ,eller er på ferie sammen, så er det de dejlige seksuelt
buttede kvinder som først fanger vores interesse.
Men selvfølgelig, hver har sin egen smag,-- og lad os blive ved med det. :
o )

Boni

Fra : Helle

Dato : 04-08-05 18:15

> [...]
> Syntes bare man mister apetiten af at se en fed dame.. Men der imod, ser
> man en tynfd og dejlig pige, så stritter jernet jo nærmest :D

Kunne det ikke ligesåvel være en tynd kælling og en stor dejlig pige?
hvorfor bliver man pludselig til en kælling hvis man er fed??

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 05-08-05 03:42

Helle wrote:

> Kunne det ikke ligesåvel være en tynd kælling og en stor dejlig pige?
> hvorfor bliver man pludselig til en kælling hvis man er fed??

måske fordi man så er tilbøjelig til at være mere træt af sig selv ?
der er der ingen der synes det er dejligt at være overvægtig

Fra : nusle nuslesen

Dato : 05-08-05 16:39

"Niels Riis Ebbesen" <info@nielsR-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> måske fordi man så er tilbøjelig til at være mere træt af sig selv ?
> der er der ingen der synes det er dejligt at være overvægtig

Tja, de fleste (slankere/slanke) kvinder jeg kender, er ikke så tilfredse
med at være dem de er - som jeg er med at være mig.

- og jeg ved ikke, hvorfor jeg er så glad for lige netop at være mig. Jeg er
det bare

mange hilsner

Fra : Benni

Dato : 04-08-05 17:58

MRN wrote:

> Hellere lidt for meget, end meget for lidt...

heller for meget end ingenting

--

Benni

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 05-08-05 03:44

> heller for meget end ingenting

ja det gir afgjort nogen bedre bryster med overvægt !

Fra : Brian Olesen

Dato : 06-08-05 13:09

Hej

> ja det gir afgjort nogen bedre bryster med overvægt !

Jeg fatter simpelthen ikke, hvad det er i synes er så dejligt vi de der
store slaskende patter?

En pige af almindelig bygning med store faste bryster er da en milliard
gange mere tiltrækkende end en, hvor det kun er maven, der holder dem på
plads.
Omendt en ting, tynd som et siv uden former er direkte kedelig. Derimod er
en fyldig røv jo en helt anden sag.

Mvh. Brian

Fra : Anders

Dato : 25-08-05 23:25

In article <42f4a90d$1$2006$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, ingen-mail-
tak@kein-post.dk says...
> Omendt en ting, tynd som et siv uden former er direkte kedelig. Derimod er
> en fyldig røv jo en helt anden sag.

Nu er det jo sådan at tynde/ slanke piger typisk netop har en del mere
former end kraftige/ fede kvinder.

Jeg selv har en meget stærk præference for tynde piger, m. flad mave &
hvor man tydeligt kan se ribben, etc.

Jeg begik for nogle år siden et fejltrin, hvor jeg var løb ind i en sød
pige til en privatfest. Hun så umiddelbart godt ud, 1.68m & 53 kg, som
jeg lige husker det, jeg husker ikke hvordan vi kom ind på dette.

Da vi kom hjem til mig og det blev sent, skulle hun jo naturligvis
overnatte, jeg havde heldigvis ikke lagt op til noget med sex, idet jeg
ville lære hende at kende, som jeg havde udtrykt det, hun havde dog en
anden ide om dette, så vi kom i seng og tøjet røg af. Her bemærkede jeg
at hun endog havde deller, hvilket er en katastrofe i min verden. For
ikke at såre hende mumlede jeg noget om at jeg behøvede tryghed og
derfor ikke var interesseret i sex med det samme. Jeg antog at hun
fattede at hun på ingen måde tændte mig, hvormed dette selvf. sluttede.

mvh anders

Fra : Bo Nielsen

Dato : 25-08-05 23:57

"Anders" <ande@by.com> skrev i en meddelelse
> [...]

derfor ikke var interesseret i sex med det samme. Jeg antog at hun
fattede at hun på ingen måde tændte mig, hvormed dette selvf. sluttede.

Hvornår springer du ud af skabet ?

Boni

Fra : Anders

Dato : 26-08-05 08:38
Fra : Bo Nielsen

Dato : 26-08-05 18:18

"Anders" <ande@by.com> skrev i en meddelelse
In article <430e4d04$0$18639$14726298@news.sunsite.dk>, boni@nospam.dk
says...
> Hvornår springer du ud af skabet ?
>
> Boni

Her, du må gerne se et par eksempler, fra en side jeg fandt:

www.geocities.com/CollegePark/Grounds/7850/4christyturlington.jpg
www.geocities.com/CollegePark/Grounds/7850/4christyturlington2.jpg
www.geocities.com/CollegePark/Grounds/7850/4katemoss.jpg
www.geocities.com/CollegePark/Grounds/7850/4monicabellucci.jpg
www.geocities.com/CollegePark/Grounds/7850/4audryhepburn.jpg

mvh anders

Ja det er helt iorden Anders.
Når jeg stiller spørgsmålstegn ved din reelle seksualitet, er det ud fra, at
du tager en kvinde med hjem, og vender hende ryggen fordi du opdager hun har
et par deller.
Efter min mening gør du kun det ,hvis du er usikker på din egen seksuelle
formåen over for en kvinde, som virker dominerende.
Det er da helt iorden at du ikke havde noget seksuelt i baghovedet, da du
tog hende med hjem, og at du gerne ville lære hende at kende hende først,
men havde hun nu haft den (efter dit hoved ) perfekte krop, så havde det
måske set anderledes ud.
Jeg syntes bare du bruger den delle hun havde, som en dårlig undskyldning,
for din egen psykiske tilstand.

Boni

Fra : Anders

Dato : 26-08-05 23:39

In article <430f4f0b$0$18642$14726298@news.sunsite.dk>, boni@nospam.dk
says...
> Når jeg stiller spørgsmålstegn ved din reelle seksualitet, er det ud fra, at
> du tager en kvinde med hjem, og vender hende ryggen fordi du opdager hun har
> et par deller.

Du drager konklussioner på et ret spinkelt grundlag. Jeg vendte faktisk
ikke hende ryggen, idet jeg gerne ville være sammen med hende, blot ikke
sexuelt. For at ikke at såre hende, kom jeg så med "søforklaringen" om
at jeg havde behov for tryghed.
Det var faktisk hende der forlod mig.

> Efter min mening gør du kun det ,hvis du er usikker på din egen seksuelle
> formåen over for en kvinde, som virker dominerende.

Dominerende? Hvor har jeg skrevet dette?
Vedr. "usikker på min egen seksuelle formåen", det er også noget
sludder. I omtalte tilfælde var jeg 200% sikker på at jeg IKKE kunne få
rejsning pga hende. Intet i denne verden kunne ændre dette og jeg vidste
eksakt hvorfor, hvilket jeg har beskrevet her i gruppen.

mvh anders

Fra : Bo Nielsen

Dato : 28-08-05 23:34

> [...]

ikke hende ryggen, idet jeg gerne ville være sammen med hende, blot ikke
sexuelt. For at ikke at såre hende, kom jeg så med "søforklaringen" om

Det forstår jeg da udmærket hun gjorde.
Hun var taget med dig hjem, sikkert fordi du tendte hende, og i håb om at du
kunne give hende det hun trængte til. Og istedet begynder du at snakke om
tryghed.
Oh boy!!

Det er også helt iorden Anders.
Vi mennesker er forskellige.-- Hyg dig.

Boni

Fra : Anders

Dato : 29-08-05 09:02

In article <43123c1f$0$18636$14726298@news.sunsite.dk>, boni@nospam.dk
says...

> Det forstår jeg da udmærket hun gjorde.
> Hun var taget med dig hjem, sikkert fordi du tendte hende, og i håb om at du
> kunne give hende det hun trængte til.

Bo, jeg tror du er lidt naiv eller drømmer lidt.
Majoriteten af piger tænker altså anderledes end fyre, dermed ment at de
fleste fyre ønsker sex, med det samme.
Jeg er ikke i denne kategori, idet jeg gerne generelt vil lære pigen at
kende, og faktisk har majoriteten af piger det på samme måde, med at de
generelt gerne vil lære fyren at kende.

ps: kan du ikke lige kigge på dette link vedr citat-teknik, idet du
blander din og min tekst sammen:

mvh anders

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-08-05 21:10

> [...]
> at kende, og faktisk har majoriteten af piger det på samme måde, med
> at de generelt gerne vil lære fyren at kende.

Jamen du _er_ jo en bøsserøv, "Anders".

--
-Jens B.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-05 05:40

Jens Bruun wrote:
> Jamen du _er_ jo en bøsserøv, "Anders".

Spørgsmålet er så om det ikke er bedre at være en bøsserøv end en
rapkæftet idiot?

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Anita

Dato : 30-08-05 07:01

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> skrev:

> Spørgsmålet er så om det ikke er bedre at være en bøsserøv end en
> rapkæftet idiot?

Hehe...

Heldigvis er det åbenlyst for enhver hvem af de to, der bidrager mest til
debatten.

Venligst Anita

Fra : Benni

Dato : 30-08-05 09:05

Anita wrote:

> Hehe...
>
> Heldigvis er det åbenlyst for enhver hvem af de to, der bidrager mest til
> debatten.
>
> Venligst Anita

og hvem mener du så det er?

--

Benni

Fra : Benni

Dato : 30-08-05 09:03

Hans Joergensen wrote:

> Spørgsmålet er så om det ikke er bedre at være en bøsserøv end en
> rapkæftet idiot?
>
> // Hans

hvad er bedst - en skabsbøsse eller en skabsidiot??

--

Benni

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-05 09:24

Benni wrote:
> hvad er bedst - en skabsbøsse eller en skabsidiot??

Det ved jeg ikke.. jeg er ingen af delene, og jeg lægger ikke skjul på
at jeg er idiot

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-08-05 12:09

> Spørgsmålet er så om det ikke er bedre at være en bøsserøv end en
> rapkæftet idiot?

Er dit spørgsmål retorisk, eller kommer der et svar?

--
-Jens B.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-05 12:22

Jens Bruun wrote:
> Er dit spørgsmål retorisk, eller kommer der et svar?

Jeg forventer ikke noget svar ihvertfald.

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Benni

Dato : 30-08-05 08:58

Jens Bruun wrote:
> "Anders" <ande@by.com> skrev i en meddelelse

> Jamen du _er_ jo en bøsserøv, "Anders".

LOL

spring ud - spring ud!!

--

Benni

Fra : Anders

Dato : 30-08-05 09:10

In article <43136ba2$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
bruun_jens@hotmail.com says...
> Jamen du _er_ jo en bøsserøv, "Anders".

Jeg hørte om en undersøgelse engang, der påpegede at blandt lavt
uddannede & farmere langt ude på landet, er det trendy at have en stor
farmer-kone.
Og pudsigt nok, når folk er højere uddannet og/ eller lever i større
byer, ja så er pigerne i fokus tynde.

Jens, er du farmer?

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-08-05 12:07

> Jens, er du farmer?

Jeps, "Anders". 850 kvm god landbrugsjord og en frodig farmer-kone til at
passe bedriften. Så kan man jo ikke forlange bedre som lavt-uddannet og
landbo. Fordelen er også, man ikke skal bekymre sig så meget om
rejsningsproblemer herude på bøhlandet. Det er åbenbart et storbyproblem,
der tydeligvis knytter sig til mænd med uafklaret seksualitet og tynde
kvinder, men så går tiden selvfølgelig med det.

--
-Jens B.

Fra : Anders

Dato : 30-08-05 14:41

In article <43143dbb$0$78280$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
bruun_jens@hotmail.com says...
> Fordelen er også, man ikke skal bekymre sig så meget om
> rejsningsproblemer herude på bøhlandet.

Nej, koen, øhh konen klager vel næppe

muuh, anders

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 29-08-05 18:47

Anders wrote:

> www.geocities.com/CollegePark/Grounds/7850/4christyturlington.jpg
> [...]

Billede nr.2 er helt tydeligt manipuleret.
Billede nr. 4 og 5 er også snyd, da kvinderne bærer korset.

Korsettet tager nemt over 10 cm af taljen, så det....!

Hver sin smag, men du skal ikke tro at kvinder med korset "holder
faconen" når de tager det af.

Marianne Feddersen

Fra : Anders

Dato : 30-08-05 09:06

In article <431349c2$0$22508$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
marianne@feddersen.dk says...

> Hej
>
> Billede nr.2 er helt tydeligt manipuleret.

Marianne, prøv at snuppe et grafikprogram og zoom lidt ind på billedet
omkring pigens talje. Her vil du se at der er jpeg artefacts, hvilket
vil forsvinde under grafisk manipulation/ beskæring. Idet disse ikke
eksisterer på billedet, er din påstand afvist.
Der er skam heller ikke noget unaturligt ved christy turlingtons talje.

> Billede nr. 4 og 5 er også snyd, da kvinderne bærer korset.
Audrey hepburn m korset? Er du klar over at hun var skuespiller i en
tid, hvor det ikke var specielt trendy at være tynd?

Prøv også der at zoome ind på billedet. Det er tøjet over hoften, der er
udvidet. Det var vist een eller anden mode dengang

For monica bellucci's vedkommende er der tale om et korset, men det er
bestemt ikke typen, der tager 10 cm fra taljen (kræver kraftige
materialer)
Her er eksempler på korsetter, der gør:
http://www.geocities.com/CollegePark/Grounds/7850/1corset.htm

mvh anders

Fra : Mette

Dato : 30-08-05 09:51

"Anders" <ande@by.com> skrev i en meddelelse
Her er eksempler på korsetter, der gør:
http://www.geocities.com/CollegePark/Grounds/7850/1corset.htm

Det kan da vist ikke være helt sundt at snøre sig sådan ind. Nu er smag og
behag jo forskellige, men selvom de fleste foretrækker en timeglas facon, så
er det jeg så på de billeder jo nærmest skræmmende. Korsetterne er snøret så
stramt, så de ikke længere har menneskelig facon. Men igen - smag og behag.

Men det er pudsigt, der med vægt og størrelser. Jeg har tendenser til at
give Anita ret. Det er ikke udseendet, der afgør om man tænder seksuelt. Det
er "det indre". Men det er klart, at hvis man har mødt damen for fem
minutter siden, så vil kriteriet være det ydre.

Når jeg ser på min krop, kan jeg se en almindelig størrelse, der godt kunne
tåle minus 3-4 kg. Men jeg ser også en krop, der er blevet brugt til det den
er skabt til: jeg har født og ammet et barn. Og jeg ved af erfaring at
uanset, hvor tynd jeg bliver, så har fødsel og amning sat så kraftige spor,
at jeg aldrig får Britney Spears krop (præ-gravididet). Britney får dog
sikkert sin krop tilbage efter fødslen eftersom det er hendes job at se
sådan ud.

Nu har jeg så en kæreste, der for alt i verden ikke vil, at jeg bliver for
tynd. For det vil tænde ham helt af, siger han.
Men da jeg tog 10 (!) kg på fra sommer til nytår sidste år, så lagde han
ikke rigtigt mærke til det. Jeg har dog tabt halvdelen for min egen skyld
nu.
Men han ville højst sandsynligt bemærke det, hvis jeg tabte mig 10 kg og
begyndte at ligne en dreng...

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 30-08-05 10:35

Det er sikkert off-topic i denne tråd. Hvorfor bruges et ordvalg, hvor
modsætningen til "tynd" er "stor" og ikke "tyk"? Stor kan jo også være i
højden i stedet for bredden.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 30-08-05 15:50

Anders wrote:

> Audrey hepburn m korset? Er du klar over at hun var skuespiller i en
> tid, hvor det ikke var specielt trendy at være tynd?

Det afhang sandelig af hvad man skulle have på udenpå og jeg er helt
sikker på at hun bærer korset på det billede.

> For monica bellucci's vedkommende er der tale om et korset, men det er
> bestemt ikke typen, der tager 10 cm fra taljen (kræver kraftige
> [...]

Du skriver med en kvinde der ejer flere korsetter og ingen af dem gør
det samme ved taljen, men ikke desto mindre er 10+ cm ikke noget problem
for et korset.
Der er stor forskel på om korsettet former taljen eller hele overkroppen.

Tag et kig på www.axfords.com og husk at ingen af disse piger bærer
korsettet stramt. C320 overbust sidder nogenlunde, men kan stammes
betydeligt mere og C310 underbust er også derhenad, men kan også
strammes yderligere.

Jeg ved at hvis de skal gøre noget ved taljen og give en flot figur
under tøjet, så skal man op på 10+ cm.

Marianne Feddersen

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-08-05 23:04

"Anders" <ande@by.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Her, du må gerne se et par eksempler, fra en side jeg fandt:

> [...]

Størrelser sat til side.

Er jeg så den eneste der synes, at pigerne ser "syge" og mindre glade ud
(bortset fra Hepburn)?

Nu har jeg en datter på 15 og en steddatter på 21 år (fra tidligere
ægteskab), de er 171 og 174 cm høje og vejer begge under 50 kg - fordi de
tager efter deres far (gener).

Ingen af dem ser "syge" ud på den måde, som pigerne på billederne gør - og
selvom de er meget slanke/tynde fra "naturens" hånd - så kan selv deres
maver kreerere en lille delle.

Min steddatter har en datter på 1½ år, og det kan overhovedet ikke ses på
hendes krop - så for nogles vedkommende er det bare sådan. Hun ville så
ønske, at hun kunne tage på, og har kæmpet en brav kamp for det, men det
skal åbenbart ikke være sådan. Min datter har lidt lettere ved at føle sig
tilpas.

Synes bare de der piger ser "dårlige" ud.

mange hilsner

Fra : Mette

Dato : 26-08-05 07:47

> [...]
tak@kein-post.dk says...
> Omendt en ting, tynd som et siv uden former er direkte kedelig. Derimod er

To each his own. Efter min mening er en åige på 1.68 og 54 kg meget slank.
Men det er klart, at hvis man elsker ribben og følelsen af knogler, så er
ovenstående et turn-off.

Jeg har prøvet at være alle størrelser (ekstremt tynd, tyk og almindelig).
Nu er jeg almindelig og selvom det ikke ville skade at tabe 3-4 kg, så føler
jeg ikke længere, at jeg blæser væk i vinden

Min egen præference mht. mænd, er at det skal være noget at se på, holde om
og mærke. Tynde fyre er umiddelbart et turnoff - men dermed ikke sagt, at
hvis min kæreste havde været tynd, så havde jeg droppet ham. Jeg tænder mere
på hjerne og personlighed, uanset kropsbygning.

Fra : Anders

Dato : 26-08-05 08:44

In article <430ebaf9$0$43546$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Mette@dk
says...
> Tynde fyre er umiddelbart et turnoff - men dermed ikke sagt, at
> hvis min kæreste havde været tynd, så havde jeg droppet ham. Jeg tænder mere
> på hjerne og personlighed, uanset kropsbygning.

Min kæreste er ret tynd, tilsvarende de eks. jeg postede til Bo.

Med hensyn til sex betyder det som tidl. nævnt alt for mig at hun er
tynd. Såfremt hun mod forventning skulle tage på, ville jeg såmænd ikke
elske hende mindre af den grund, netop fordi at forhold for mig rummer
så meget mere end bare sex.
Men det er sikkert, at vor sexliv vil blive ramt på stedet og formentlig
stoppe helt.

mvh anders

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-08-05 09:22

"Anders" <ande@by.com> wrote in message
> [...]

så meget mere end bare sex.
Men det er sikkert, at vor sexliv vil blive ramt på stedet og formentlig

Har du overvejet, om det var noget, du burde gøre noget ved? En så snæver
definition må blive frustrerende i længden.

Per V.

Fra : Anders

Dato : 26-08-05 10:11

In article <430ed137$0$672$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...
> Har du overvejet, om det var noget, du burde gøre noget ved? En så snæver
> definition må blive frustrerende i længden.
>
> Per V.

Æhm, hvad tror du egentlig man kan gøre?

Ud over det kan jeg sige at jeg er yderst tilfreds, idet jeg kender min
egen sexualitet godt og ved hvad der tænder og tør udtrykke denne,
hvormed min kæreste også ved hvorfor jeg tænder så meget på hende,
hvilket hun selvsagt er meget glad for.

mvh anders

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-08-05 11:22

> [...]
> definition må blive frustrerende i længden.
>
> Per V.

Æhm, hvad tror du egentlig man kan gøre?

Aner det ikke, men hvis et par hundrede gram fedt mere eller mindre kan være
afgørende for ens sexlyst, mener jeg, man har et problem.

Per v.

Fra : Benni

Dato : 27-08-05 22:12

Per Vadmand wrote:
> [...]
>
> Aner det ikke, men hvis et par hundrede gram fedt mere eller mindre kan være
> afgørende for ens sexlyst, mener jeg, man har et problem.

og problemet er - - - - - - - - - - - - -et par 100 g fedt

--

Benni

Fra : PerX ...

Dato : 28-08-05 03:40

In article <430eed51$0$27314$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> [...]
>
> Aner det ikke, men hvis et par hundrede gram fedt mere eller mindre kan være
> afgørende for ens sexlyst, mener jeg, man har et problem.

Der er åbenbart også nogen som har problemer med at citere ham, både når
du og Bo Nielsen citerer, ser det ud som det er jer der skriver det.

Fra : Anita

Dato : 26-08-05 14:47

Anders <ande@by.com> skrev:
> [...]
> denne, hvormed min kæreste også ved hvorfor jeg tænder så meget på
> hende, hvilket hun selvsagt er meget glad for.

Hvordan kan hun være glad for at have en kæreste, som vil tænde af på hende
i det øjeblik hun bliver gravid og tager nogle kilo på? Eller hvis det måtte
ske, at hun ikke lige kunne opnå sin gamle figur igen efter endt graviditet?

Jeg er godt nok glad for, at der findes mange mænd, som ikke er så
overfladiske, som der her gives udtryk for.

Venligst Anita

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-08-05 16:34

"Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> det måtte ske, at hun ikke lige kunne opnå sin gamle figur igen efter endt

Fordi der er nogen til alle

Så når der findes fyre som Anders - findes der også piger der kan elske ham.

mange hilsner

Fra : PerX ...

Dato : 28-08-05 03:42

In article <430f3651$0$68349$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
nusle@invalid.com says...

> "Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Fordi der er nogen til alle

Og tandfeen findes.

Fra : Anita

Dato : 29-08-05 14:03

nusle nuslesen <nusle@invalid.com> skrev:
> Så når der findes fyre som Anders - findes der også piger der kan
> elske ham.

Uden tvivl. Men jeg ville ikke turde kaste min kærlighed på et menneske, som
baserer sin kærlighed på så snævert et grundlag.

Venligst Anita

Fra : nusle nuslesen

Dato : 29-08-05 16:22

"Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Uden tvivl. Men jeg ville ikke turde kaste min kærlighed på et menneske,
> som baserer sin kærlighed på så snævert et grundlag.

Jeg ville tænde af på en sådan personlighed, så kærlighed ville aldrig komme
på tale.

Men derfor er der jo kvinder til mænd som Anders allligevel

mange hilsner

Fra : Anders

Dato : 26-08-05 22:35

In article <den2rq$q1v$1@news.jay.net>, anitaoestX@Xgmail.com says...
> Jeg er godt nok glad for, at der findes mange mænd, som ikke er så
> overfladiske, som der her gives udtryk for.
>
> Venligst Anita

Anita, for mig lyder det som om du er overfladisk. Dette begrunder jeg
med at du udtrykker dig som om du forbinder sex med kærlighed & at
kærlighed for dig betinger sex.

Dette er faktisk ikke tilfældet for mig, idet kærlighed for mig er så
meget mere end sex. Her tænker jeg på den fortrolighed jeg og min
partner har med hinanden, betyder alt og overskygger sex mangefold, og
ja, jeg er ellers glad for sex med min kæreste, idet hun er unik for
mig.

Lad mig sige det på en anden måde, om så min kæreste, tog 50kg på, eller
blev handikappet pga ulykke, så kunne jeg ikke forestille mig et liv
uden hende, og dette er pga kærlighed.

For mig lyder dit svar som om denne dimension af kærlighed er ukendt for
dig?

mvh anders

Fra : Benni

Dato : 28-08-05 00:18

Anders wrote:
> [...]
> uden hende, og dette er pga kærlighed.
>
> For mig lyder dit svar som om denne dimension af kærlighed er ukendt for

nogen pudser ettaller - andre pudser glorien!!

--

Benni

Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-08-05 02:01

"Anders" <ande@by.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Lad mig sige det på en anden måde, om så min kæreste, tog 50kg på,
> eller blev handikappet pga ulykke, så kunne jeg ikke forestille mig et
> liv uden hende, og dette er pga kærlighed.

Men du kan ikke forestille dig et sexliv _med_ hende?

- det ville vel nok blive et tilfredsstillende forhold, not.

mange hilsner

Fra : Anders

Dato : 28-08-05 16:19

In article <43110cd0$0$68308$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
nusle@invalid.com says...
> Men du kan ikke forestille dig et sexliv _med_ hende?

Exactly, det kan jeg ikke.

> - det ville vel nok blive et tilfredsstillende forhold, not.

Vi lever desv. ikke i en perfekt verden. I vores tilfælde er der andre
ting der er vigtigere end sex, omend det er vigtigt for os.

Hvordan vil du da tacle det hypotetiske tilfælde at din partner, blev
udsat for et uheld (handikap/ +50kg vægt forøgelse, etc)

Har I såmeget andet sammen at du ville blive?
Ud fra hvorledes du svarer, så tror jeg det ikke, men lad mig læse hvad
du mener.

mvh anders

Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-08-05 21:16

"Anders" <ande@by.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Vi lever desv. ikke i en perfekt verden. I vores tilfælde er der
> andre ting der er vigtigere end sex, omend det er vigtigt for os.

I min verden er der virkelig mange ting, der er vigtigere end sex.

> Hvordan vil du da tacle det hypotetiske tilfælde at din partner,
> blev udsat for et uheld (handikap/ +50kg vægt forøgelse, etc)

Hvis jeg havde en partner, hvilket jeg ikke har - ynder jeg at tro, at deres
handikap/vægt ville være mig ligegyldig.

Indtil videre har jeg erfaret, at hvis jeg elsker (eller er forelsket i) et
menneske, så er der intet der tænder mig af seksuelt ved dem.

Til gengæld er det sådan, at hvis jeg ikke elsker (eller er forelsket i) et
menneske - så tænder stort set alting mig af

> Har I såmeget andet sammen at du ville blive?

Nope - for jeg har som bekendt ingen partner.

> Ud fra hvorledes du svarer, så tror jeg det ikke, men lad mig læse
> hvad du mener.

Hvad jeg mener, er:

Hvis min elskede kan nyde nogen form for sex, ville jeg dyrke det med ham -
for sex handler for mig ikke om hverken udseende eller form - men alene om
den nydelse man kan give hinanden... og uhhmmm det er altså nydelse

Jeg har været sammen med høj og lav, stor og lille (vægtmæssigt), mørk og
lys osv.

Indtil videre har det været mig fuldstændigt ligegyldigt - diverse
"fetisch'er" hos partnere har også.været mig "ligegyldige" (eller en kilde
til glæde, nyt er altid spændende ) - hvis jeg elsker (er forelsket i) så
har alt været ok.

Måske er jeg bare ikke synderlig vanskelig at glæde på det område *hehe*

mange hilsner

Fra : Anita

Dato : 29-08-05 11:21

Anders <ande@by.com> skrev:
> [...]
> et liv uden hende, og dette er pga kærlighed.
>
> For mig lyder dit svar som om denne dimension af kærlighed er

Min kærlighed er ikke betinget af mere eller mindre ubetydelige ydre
faktorer som vægt eller fysiske handicaps. Disse faktorer ville ikke
umiddelbart ændre på min kærlighed eller sexlyst.

Venligst Anita

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-08-05 13:19

Hej Anita

> [...]
> faktorer som vægt eller fysiske handicaps. Disse faktorer ville ikke
> umiddelbart ændre på min kærlighed eller sexlyst.

Hvor må det være dejligt med store idealer. Jeg tror nu nok, at hvis din
mand / kæreste pludselig blev lam eller lignende efter en trafikulykke, så
ville du nok have svært ved at leve op til det efter nogle år.
Men det er godt, at du i hvert fald har gode og rene intentioner.

Mvh. brian

Fra : Anita

Dato : 29-08-05 14:02

Brian Olesen <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev:
> [...]
> trafikulykke, så ville du nok have svært ved at leve op til det
> efter nogle år. Men det er godt, at du i hvert fald har gode og rene

Tja, jeg ser det nu ikke som noget ideal. Men et spørgsmål om vægtning af
indre og ydre værdier. For mig betyder de ydre ting ekstremt lidt i forhold
til de indre.

Der er selvf. visse mere ekstreme ting, som man ikke kan udtale sig om, idet
man ikke har prøvet det. Men jeg ved at en faktor som vægt er i
småtingsafdelingen for mig.

Venligst Anita

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-08-05 14:28

Hej Anita

> Der er selvf. visse mere ekstreme ting, som man ikke kan udtale sig om,
> idet man ikke har prøvet det. Men jeg ved at en faktor som vægt er i
> småtingsafdelingen for mig.
>
> Venligst Anita

Flot!

Mvh. Brian

Fra : Per Vadmand

Dato : 29-08-05 15:27

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> wrote in message

> Hej Anita

> Flot!

Nu startede diskussionen jo ikke med at dreje sig over forskelle på 30-40
kilo, men om en pige, som han først opdagede, var en smule "overvægtig", da
hun fik tøjet af. Og så mener jeg vi nærmer os det lettere hysteriske.

Per V.

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-08-05 18:56

> [...]
> da hun fik tøjet af. Og så mener jeg vi nærmer os det lettere hysteriske.

Vi er da ikke uenig. Folks seksualitet er åbenbart vidt forskellig. Hvis
Anders der har en eller anden dellefobi, så ham om det. Normalt er det vist
ikke at gå sådan til ekstremerne. Men det er da flot, at han sådan vil dele
sine tanker med os andre. Vi bliver jo klogere og klogere hver dag af at
deltage her i gruppen.

Mvh. Brian

Mvh. Brian

Fra : Benni

Dato : 29-08-05 19:03

Per Vadmand wrote:
> [...]
> hun fik tøjet af. Og så mener jeg vi nærmer os det lettere hysteriske.

Man kan vel sige at han nærmede sig noget tungere hysterisk, idet
kvinder jo stort set altid er hysteriske

--

Benni

Fra : Benni

Dato : 29-08-05 15:20

Anita wrote:

> Men jeg ved at en faktor som vægt er i
> småtingsafdelingen for mig.
>
> Venligst Anita

LOL - det var sq en tungtvejende udtalelse!!

--

Benni

Fra : Anders

Dato : 29-08-05 16:41

In article <deuta3$mkl$1@news.jay.net>, anitaoestX@Xgmail.com says...
> Tja, jeg ser det nu ikke som noget ideal. Men et spørgsmål om vægtning af
> indre og ydre værdier. For mig betyder de ydre ting ekstremt lidt i forhold
> til de indre.

Anita, nu lyder det som om du er i gang med at trække i land.
Tager jeg fejl men var det ikke dig, der skrev nedenstående?

-snip-
[...]

Hvor du reelt siger at du ikke kan acceptere at sex-livet måtte risikere
at gå af fløjten.

Med andre ord, lyder det som om du reelt er klar til at droppe
kærligheden & pakke og rejse, hvis din evt. kæreste ikke længere tænder
på dig hvis du tager meget på i vægt, udvikler anorexi eller handikap
etc.., alternativt hvis det er ham der får eet af ovennævnte problemer.

mvh anders

Fra : Anita

Dato : 29-08-05 17:18

Anders <ande@by.com> skrev:
> Anita, nu lyder det som om du er i gang med at trække i land.

Det er bestemt ikke min intension.

> [...]
> figur igen efter endt graviditet?
> -snip-
>
> Hvor du reelt siger at du ikke kan acceptere at sex-livet måtte

Det er muligt det kan læses sådan, men det er faktisk ikke det jeg mener.

> [...]
> tænder på dig hvis du tager meget på i vægt, udvikler anorexi eller
> handikap etc.., alternativt hvis det er ham der får eet af

Måske er der hvor vi går galt af hinanden i definitionen af at "tænde på".
Jeg tænder på udstråling, personlighed, glimt i øjet, samhørighed osv. og
ikke hvad badevægten eller modebladene viser. Jeg ved at min mand har det på
samme måde. Et par kilo på sidebenene eller en graviditet ville på ingen
måde slå ham ud af kurs.

Jeg kan ikke se, hvor du mener jeg trækker i land.

Venligst Anita

Fra : PerX ...

Dato : 28-08-05 03:41

> [...]
>
> Jeg er godt nok glad for, at der findes mange mænd, som ikke er så
> overfladiske, som der her gives udtryk for.

Man tænder vel netop på det overfladiske? Og bliver i forhold for det
indre?

Fra : Bo Nielsen

Dato : 27-08-05 10:03

"Mette" <Mette@dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mere
> på hjerne og personlighed, uanset kropsbygning.

Det har din mor sikkert også gjort.

Har jeg ret ?

Boni

Fra : Mette

Dato : 27-08-05 11:01

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg tænder
> mere
> >

> Det har din mor sikkert også gjort.
>
> Har jeg ret ?

100%. Min far er ikke nogen skønhedsåbenbaring, men min mor kunne ikke have
været mere tilfreds. Min mor derimod har altid været en skønhed...

Fra : PerX ...

Dato : 28-08-05 03:46

In article <431039ec$0$95923$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Mette@dk
says...
> Min far er ikke nogen skønhedsåbenbaring, men min mor kunne ikke have
> været mere tilfreds. Min mor derimod har altid været en skønhed...

*snyft* Det er så smukt når sådan noget sker, jeg bliver helt rørt til
tårer :)

Fra : PerX ...

Dato : 28-08-05 03:37

In article <MPG.1d7863ac56801cc8989b9a@news.inet.tele.dk>, ande@by.com
says...
> In article <42f4a90d$1$2006$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, ingen-mail-
> tak@kein-post.dk says...
>
> Nu er det jo sådan at tynde/ slanke piger typisk netop har en del mere
> former end kraftige/ fede kvinder.

Siden hvornår?

> Jeg selv har en meget stærk præference for tynde piger, m. flad mave &
> hvor man tydeligt kan se ribben, etc.

Ah, dem som har krop som en 12 årig dreng. Ja det er jo også hollywoods
ideal.

Fra : Anders

Dato : 28-08-05 15:59

In article <MPG.1d7b41c4ad7cab5f98b3c4@news.usenetserver.com>, hyp1999
@_hotmail_remove_this_.com says...

> Siden hvornår?

Med former, definerer jeg forhold mellem hofte og talje.

Per, kan du ikke lige forsøge at finde eks. på normalvægtige/ kraftige
piger, der har mere former end pigerne herunder:

> [...]
www.geocities.com/CollegePark/Grounds/7850/4audryhepburn.jpg

> Ah, dem som har krop som en 12 årig dreng.

Jeg gad sgu nok se den 12 årige dreng du taler om

god arbejdslyst

mvh anders

Fra : Benni

Dato : 04-08-05 17:56

Jan Bagge wrote:
> Hej NG..
>
> Hvad er det der gør at jeg tænder på erotisk / kraftige kvinder ?

man plejer jo at sige at det kan blive småt for enhver, men i dit
tilfælde......

--

Benni

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 05-08-05 03:44

Jan Bagge wrote:
> Hej NG..
>
> Hvad er det der gør at jeg tænder på erotisk / kraftige kvinder ?

bedre patter ?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-08-05 06:03

On Thu, 4 Aug 2005 14:08:28 +0200, "Jan Bagge" <Janbagge@hotmail.com>
wrote:

>Hej NG..
>
>Hvad er det der gør at jeg tænder på erotisk / kraftige kvinder ?

Der er masser af porn site med ikke bare kraftige kvinder men
smeldrendens FEDE kvinder så du er ikke aflene

Fra : Henning

Dato : 09-08-05 03:18

> Der er masser af porn site med ikke bare kraftige kvinder men
> smeldrendens FEDE kvinder så du er ikke aflene

Jeps led efter plumpers

Fra : PerX ...

Dato : 12-08-05 20:25

In article <42f2051d$0$25906$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
Janbagge@hotmail.com says...
> Hej NG..
>
> Hvad er det der gør at jeg tænder på erotisk / kraftige kvinder ?

Formentlig en prægning i de første leve år. Hvis du kan få dem, er det
vel ligemeget hvorfor :)