Ledige pladser på sommertur i Kattegat uge~
Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 04-08-05 10:49

Hej

Dette kunne måske have interesse for de der har ledig i uge 33.

Sagen er at vi i Københavns Dykker Club afholder sommertur i uge 33,
men har et par pladser vi ikke kan få fyldt op med egen medlemmer.
Intresserede kan kontakte mig på mail jenspolsen@hotmail.com eller på
tlf. 24 63 18 52.

Sommerturen går til Kattegat og varer fra lørdag den 13. august til
lørdag den 20. august. Turen foregår med båden Havgus og prisen
bliver ca. kr 3500 for alt. Dvs. transport, dykning, luft og mad, -
men IKKE ilt.

Dykningen bliver vragdyk i farvandet omkring Anholt ned til omkring de
40 meter, men med de fleste vrag på overkommelige dybder på 25-35 m.
To eller tre dyk om dagen. Vi ligger nok ude på vragene om natten hvis
vejret er til det.

Til de der ikke kender båden Havgus kan jeg sige, at det vel er den
bedste dykkerbåd der pt. sejler i danske farvande. Det er en meget
rummelig stålbåd på 22 meter, der er tung og ligger godt i søen og
har et godt dykkerdæk. Kompressor findes om bord, og ilt kan købes
til rimelig pris. Vi stiger ombord på båden i Gilleleje.

Husk at vragene i Kattegat også er Danmarks bedste naturdyk.

Mvh. Jens Olsen, Københavns Dykker Club

Dive Nitrox : EAN21 / the original strong taste

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 04-08-05 11:29

jenspolsen@hotmail.com wrote:

Ved ikke lige hvad der gik galt med mailadressen. Men I kan jo se den
herover.

Fra : Søren Arnvig

Dato : 04-08-05 20:26

<jenspolsen@hotmail.com> wrote in message

jenspolsen@hotmail.com wrote:

>-----------------------------------------------
>Dive Nitrox : EAN21 / the original strong taste
>-----------------------------------------------

tsk tsk tsk

Søren Arnvig

Fra : noname21@iname.com

Dato : 08-08-05 13:55

Det der går galt er at groups slører e-mail adressen.

Hvis du trykker på ... vil du få en pop-up som viser et lidt
forvansket billede af nogle tal/bogstaver som skal indtastes - så får
man lov til at se hele teksten.

For de der er faldet fra, er adressen før snabel-a'et følgende:
jenspolsen

- J.B. Martin

Fra : Lasse

Dato : 09-08-05 15:46

Saa er der kun een plads tilbage... Any takers ???
Kom nu mand det er helt vildt fedt at dykke..
Vejret bliver suveraent..
Du skal bare have haft en smule vrag erfaring og dykke nitrox...
Endtil videre er der kun tilmeldt flinke fyre m/k. Saa der er minimalt
med mobning, ogsaa selvom du har gule finner og selvlysende groen
toerdragt.

3500 dkr, svarer kun til ca. 77 fadoel (i KBH).. Det har alle vel raad
til... Kom nu det bliver skideskaegt...

Hygge,
Kassen

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 11-08-05 16:42

"Lasse" <lassescuba@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Endtil videre er der kun tilmeldt flinke fyre m/k. Saa der er minimalt
> med mobning, ogsaa selvom du har gule finner og selvlysende groen

Efter at turen til Ubådsmassakren er blæst væk, er denne plads nu købt og
betalt

> 3500 dkr, svarer kun til ca. 77 fadoel (i KBH).. Det har alle vel raad
> til... Kom nu det bliver skideskaegt...

Jeg får det nu til 175 halve fad bamser i Valby, men lad nu det ligge

/Sune

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 11-08-05 17:18

"Sune Jorgensen" <sune.jorgensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg får det nu til 175 halve fad bamser i Valby, men lad nu det ligge

Det tæller ikke når du drikker hjemme hos din mor! :)

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 11-08-05 17:31

"Jonas Lüttichau" <jluttichau@gmail.com> wrote in message

> "Sune Jorgensen" <sune.jorgensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det tæller ikke når du drikker hjemme hos din mor! :)

Dit Pattebarn
Men tillykke med din, Caspers og Lau's Tech1, Flot I'll be next !

/Sune

Fra : Tom Poulsen

Dato : 12-08-05 19:05

Jaa det svare til 421 fad bamser ombord på Havgus

Tom
www.havgus.dk

Fra : Johnny Christensen

Dato : 12-08-05 20:51

Bøvs... det er jo 8 år, 5 mdr, 1 dag og 5 timers forbrug

--
www.johnnychristensen.com
Inspiration til nordisk dykning