tegning til Pavillon/ hytte
Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 04-08-05 09:53

Hejsa!

Nu har jeg ledt nettet igennem uden at finde en tegning til en 6 kantet
pavillon / hytte med åbne sider til haven.
Der er en del pavilloner / hytter der kan købes som færdig samlesæt, men jeg
skal blot have 6 stolper og et tag...
Er der nogen der kan hjælpe med en tegning til dette, evt. kun
tagkonstruktionen.

På forhånd tak.
Kurt

Fra : Max

Dato : 04-08-05 10:13

Hej Kurt

> Er der nogen der kan hjælpe med en tegning til dette, evt. kun
> tagkonstruktionen.
>
> På forhånd tak.
> Kurt

Måske http://www.wrcla.org/cedarprojects/gazebos/basicpavillion.asp

Mvh Max

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 04-08-05 10:13

"Kurt Kristiansen" <kurt.kristiansen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg skal blot have 6 stolper og et tag...
> Er der nogen der kan hjælpe med en tegning til dette, evt. kun

Jeg har tegninger til en sekskantet pavillon. Jeg kan dog ikke poste dem på
nettet, da der er copyright på dem.
Så hvis du vil have dem kan jeg sende dem i en mail. De ligger i PDF og
fylder ca. 1,4 MB

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This Email was scanned by Norton Antivirus 2005

Fra : Fam. Olsen

Dato : 05-08-05 09:40

> [...]
> jeg skal blot have 6 stolper og et tag...
> Er der nogen der kan hjælpe med en tegning til dette, evt. kun

Bladet "Gør det selv" har lavet flere pavillioner i deres blad. Måske du kan
finde noget på deres hjemmeside.

MVH Niels

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 05-08-05 10:57

On Thu, 4 Aug 2005 10:52:53 +0200, "Kurt Kristiansen"
<kurt.kristiansen@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>skal blot have 6 stolper og et tag...
>Er der nogen der kan hjælpe med en tegning til dette, evt. kun

prøv det her rigtig gode site for bygningstegninger (træ-byg), der
flere gange tidligere er blevet oplyst om i gruppen:

http://www.svenskttra.org/byggbeskrivningar/