Elektrisk vandvarmer
Fra : Tommy

Dato : 04-08-05 08:48

Hej

Jeg har en elektrisk vandvarmer til det varme brugsvand i huset. Lige
før vandvarmeren er der monteret en overtryksventil (går jeg udfra
det er)og denne ventil er nu begyndt at dryppe i nogen tid efter der er
brugt varmt vand og mit spørgsmål er nu om det er vandvarmeren der er
ved at få problemer eller om det er ventilen der bør skiftes (kalk
måske??)
Det er vel det kolde vand der bliver tilført der ved opvarmning giver
et overtryk der skal ud.

Med venlig hilsen
Tommy

Fra : Martin Bak

Dato : 04-08-05 08:51

"Tommy" <laitom_1@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Det skal den gøre. Så det virker som det skal. Du kan sætte en slange på
studsen og føre den til afløb, eller stille en spand eller bøtte under den.

Martin