Erfaringer med Mini Cooper S - den nye
Fra : Hans

Dato : 03-08-05 19:44

Hej

Jeg kigger lidt efter sådan en bil, og vil lige høre om nogen kender til
den? Er den mekanisk god - motor/gearkasse?

Har desværre ikke selv kørt en endnu, så hører gerne folks oplevelser med
den.

Vh
Hans

Fra : John Sahl

Dato : 03-08-05 21:05

Hans wrote:
> Har desværre ikke selv kørt en endnu, så hører gerne folks oplevelser
> med den.

Godt nok kun Mini Cooper, men her er min oplevelse af den:
http://www.mandezonen.dk/article.php4?sid=130

Jeg har også prøvet Mini Cooper S og den er bare SÅ fed med
den kompressormotor!

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Martin Bak

Dato : 03-08-05 21:22

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Godt nok kun Mini Cooper, men her er min oplevelse af den:
> http://www.mandezonen.dk/article.php4?sid=130
>
> Jeg har også prøvet Mini Cooper S og den er bare SÅ fed med
> den kompressormotor!

Det lyder som om, at det var en fed tur :) Jeg ku sgu godt tænke mig at
prøve sådan en. jeg har haft en 850ér engang, den var sjov, men elendig.
tænk en moderne bil i det snit..

Martin