Andet multimedie
bentjuul 3670
PhotoImpact version 5 bog
Fra : Connie Pedersen

Dato : 03-08-05 18:41

På min arbejdsplads ligger programmet PhotoImpact version 5 (ved godt
at man kører ver.10 nu) Jeg har ikke kunnet finde bogmat. om dette
program, kan nogen hjælpe??

Fra : Studio Smalbro

Dato : 04-08-05 07:44

http://www.amazon.com/exec/obidos/search-handle-form/102-6979856-4614527

Hej Connie
ovenstående link er en søgning på amazon.com med fokus på bøger.
Siden det er en gammel version, kan du sikkert være heldig at finde brugte
bøger til en billig penge. Jeg ville dog nok anbefale at starte med at
opdatere programmet. 5 versioner bagud er temmelig gammelt og du vil sikkert
spare tid og kræfter ved at starte med en ny version.

Kh
Bjørn

"Connie Pedersen (slet Q9H8C)" <connie_p@Q9H8Cpost10.tele.dk> wrote in
message news:11230910650.10794006319464@dtext.news.tele.dk...