Scannerproblemer
Fra : Johannes Carstensen

Dato : 05-06-01 10:43

Er der nogen der kan hjælpe mig ?

Når jeg forsøger at scanne, får jeg denne melding:

" There is not enough Scratch disk space available " (hvad betyder det ?) ,

og så går computeren i " sort " , og skal slukkes og tændes ved
stikkontakten.
Har nogen en mulig løsning på problemet ?

På forhånd tak og med venlig hilsen

Johannes.

johannes.carstensen@teliamail.dk

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 05-06-01 11:54

Johannes Carstensen <johannes.carstensen@teliamail.dk> wrote:

> Er der nogen der kan hjælpe mig ?
>

> Når jeg forsøger at scanne, får jeg denne melding:
>
> " There is not enough Scratch disk space available " (hvad betyder det ?) ,

Du har ikke nok plads på din harddisk!
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 05-06-01 12:02

> [...]

> og så går computeren i " sort " , og skal slukkes og tændes ved
> stikkontakten.
> Har nogen en mulig løsning på problemet ?

Altså lige umiddelbart, så siger fejlmeddelelsen, at du ikke har nok
harddiskplads, men at computen så efterfølgende går i sort, kunne tyde
på at beskeden blot kommer i "panik".

For det første, tjek lige at din harddisk ikke er ved at være fyldt helt
op. Hvis den er det, så prøv at frigøre noget plads og prøv igen.

Hvis det ikke hjælper, så må du komme med nogle flere data om din
maskine, OS (8.x, 9.x, DK el. IE) og hvilket program og scanner du
bruger. Så vil det blive noget nemmere at hjælpe.

--
René