Gourmetophold??
Fra : Connie Toft

Dato : 03-08-05 15:21

Vi er et par tøser der vil give vores mænd et gourmetophold, MEN
hvor?? Vi har været på Munkebo Kro....(foreslået her i gruppen)uhha
det var bare en total fed oplevelse. Vi snakker stadig om det..

Sidste gang var der også forslag om Fakkelgården og Fru Larsen, disse
er ikke droppet, men knægtene kender dem og tror at det næste ophold
bliver et af dem. Så det ville være lidt fedt at prøve noget andet.
Helst Jylland eller fyn.

Så har en kollega foreslået Steensgård på sydfyn. Nogen der kender
dette sted??

Glæder mig til jeres forslag

Hilsen Connie

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 03-08-05 15:50

Connie Toft wrote:

Klip

> [...]
> er ikke droppet, men knægtene kender dem og tror at det næste ophold
> bliver et af dem. Så det ville være lidt fedt at prøve noget andet.

Sdr. Hostrup kro.?

http://www.christies.dk/

Mvh. Jørgen

Fra : Bettina Svendsen

Dato : 04-08-05 09:31

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.bb> wrote in message

> Sdr. Hostrup kro.?
>
> http://www.christies.dk/

Jeg vil ligesom Jørgen sige Sdr. Hostrup kro. Jeg har aldrig nogensinde fået
så lækker og veltilberedt mad som der.

Mvh,

Bettina

Fra : Leo

Dato : 03-08-05 16:09

Jamen, hvad så med Falsled Kro - vent til det blliver lidt koldt i vejret -
altså først en god middag og lidt til halsen, så over på værelset og ligge
foran den tændte pejs, mens fruen nusser en - altså....lækre suiter og god
mad - og morgenbordet er altså heller ikke dårligt. Og omgivelserne er også
fine...

Fra : Padre

Dato : 03-08-05 18:40

> Jamen, hvad så med Falsled Kro - vent til det blliver lidt koldt i
vejret -

Falsled kro skulle være fantastisk.

http://www.falsledkro.dk

Padre

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 03-08-05 16:32

> Så det ville være lidt fedt at prøve noget andet.
> Helst Jylland eller fyn.

Jamen jeg vil da helt klart foreslå i kommer til Jylland

Jeg synes du skal prøve at tage et kig på http://www.gourmetruten.dk

Jeg selv arbejder på Rold Gammel Kro (så det vil nok være for farvet
hvis jeg begynder at give anbefalinger ;)) så hvis du har spørgsmål til
gourmetruten du ikke umiddelbart kan finde besvaret på hjemmesiden, så
prøv at spørg her, måske jeg kender svaret :)

-og ja, Gourmetruten er bedre til at lave mad end hjemmesider ;)

--
Michael
http://gratishotel.dk

Fra : jenny og søren

Dato : 03-08-05 18:57

> [...]
> Helst Jylland eller fyn.
>
> Så har en kollega foreslået Steensgård på sydfyn. Nogen der kender

Hej Connie

i skulle måske prøve denne her http://www.hennekirkebykro.dk/ det skulle
vist være rigtigt godt og så er det i det skønne vestjylland

en anden perle er Slotkroen i randers (lad jer ikke påvirke af beligenheden
af den) var der i november til 5 retters gourmet menu mmmmmmm

mvh

Søren Brix

Fra : Karina Lund Andersen

Dato : 05-08-05 19:58

"Connie Toft" <ct-hl@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Helst Jylland eller fyn.
>
> Så har en kollega foreslået Steensgård på sydfyn. Nogen der kender

Steensgård Herregårdspenson er et rigtig skønt sted, med lækker mad og
skønne værelser i gammel stil. Hele herregården er holdt i samme stil og er
omgivet af en flot park, sø og det ligger skønne omgivelse. Det ligger
forøvrigt tæt på falsled Kro.

http://www.herregaardspension.dk/

M.v.h. Karina

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 16-08-05 14:36

Padre wrote:
> Falsled kro skulle være fantastisk.

Falsled Kro ER fantastisk. Min kone og jeg tilbragte en uforglemmelig
weekend der for nogle år siden.

Det eneste man ikke skal gøre er at kigge på beløbet når man
trykker OK på Dankort terminalen

Ebbe