Hvor defineres denne css class?
Fra : dk_sz

Dato : 03-08-05 15:05

Kigger på http://wiki.wordpress.org/my-hacks.php

Og synes fonten (teksten) ser interessant ud. Men jeg kan
bare ikke fuldstændigt finde hvor den defineres!
(jeg er kun moderat CSS bruger... Så måske derfor...)

Jeg har chekket:
<link rel="stylesheet" type="text/css" charset="utf-8"
href="themes/MacOSX/wp.css" />
<link rel="alternate stylesheet" type="text/css" charset="utf-8"
href="themes/default/phpwiki-modern.css" title="Modern" />

Men jeg kan ikke finde: "tightenable" Some brugt rundt om:
"Let me start with a little background, the idea is".
Hvad åbenlyst er det jeg overser her? (...)

Er der foriøvrigt nogle der kender en "look-and-feel" font-tekst side?
Jeg savner lidt inspitration til at vælge et korrekt mix af
font/css/look-and-feel for overskrifter, artikel-tekst mv.
Føler min side p.t. er lidt "off" mht. til det.

mvh
Thomas

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-08-05 19:23

dk_sz skrev:

> Og synes fonten (teksten) ser interessant ud. Men jeg kan
> bare ikke fuldstændigt finde hvor den defineres!

Skrifttypen er defineret på body - i arket wp.css, linje 41 (ifølge
Firefox' DOM Inspector).

> Men jeg kan ikke finde: "tightenable"

Klassen findes heller ikke.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : dk_sz

Dato : 04-08-05 12:27

> Skrifttypen er defineret på body - i arket wp.css, linje 41 (ifølge
> Firefox' DOM Inspector).

Jeg vil prøve bruge Firefox DOM Inspector fremover, mange tak!

mvh
Thomas