Stylesheet dur ikke på tekst der er i tabe~
Fra : Martin

Dato : 03-08-05 14:27

Jeg prøver at lave min tekst størrelse større, men det dur kun på
tekst der udenfor tabeller, ikke på tekst der er i tabeller?

Er der nogle der har en ide hvad det kunne være.

body {
color: #153c55;
font-family: Arial, Verdana, sans-serif;
font-size: x-small;
}

Hilsen Martin.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Weberg

Dato : 03-08-05 14:39

> Er der nogle der har en ide hvad det kunne være.

Det burde virke. Men kom med et link så det nemmere at se hvad der sku være
galt.
--

Mvh Michael Weberg
http://vippen.homepage.dk

Fra : Carsten Pedersen, In~

Dato : 03-08-05 14:53

Hej, Martin

"Martin" <martinr@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> body {
> color: #153c55;
> font-family: Arial, Verdana, sans-serif;

Ellers kan du prøve at definere den samme tekst til tabelcellerne TD.

Mvh

Carsten

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 03-08-05 19:20

Martin skrev:

> [...]
>
> body {
> color: #153c55;
> font-family: Arial, Verdana, sans-serif;

fejl i programmet! hvis du sætter en global font, så virker den ikke i
tabeller i IE! du skal lige have table {font-family:xxxxxxxxxxxxxx} med
så virker skidtet - Desværre. Det havde været bedre hvis de havde lavet
det ordentligt fra starten, men hey så er det bare ikke.

Claus