Hvem forhandler BOB i DK?
Fra : HKN

Dato : 03-08-05 12:02

Fra : Johnny Christensen

Dato : 03-08-05 12:49

Den er gammel. tror jeg første gang læste om "vidunderet" i 1995.
Jim Bowden fik stillet en til rådighed som deko habitat i forbindelse med
noget yderligere dykning i Zakaton omkring 97-98. Han valgte med et smil at
takke nej.

JZC
(men hvis der er nogle der har en bølge udglatter på lager, så er jeg køber)

JZC
----
www.johnnychristensen.com inspiration til nordisk dykning.

Fra : Jesper Munk

Dato : 03-08-05 21:42

Hej Johnny
En bølge udglatter, ja tak, 2 af dem.......eller en vind bremse...
Jesper Munk

Fra : Johnny Christensen

Dato : 03-08-05 23:52

Vindbremse må kunne fremstilles med et gigantisk sejl. Tror bare at masterne
skal sættes i stabil undergrund for ikke at vælte. I har jo en ganske solid
undergrund på Bornholm, er du frisk på et lille eksperiment ?

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 04-08-05 07:07

Sejl....
Du er bare interesseret i at Bornholm skal blæse tættere på sjælland, men
det kan du glemme.

Claus

Fra : Henrik Manley

Dato : 04-08-05 05:12

> JZC
> (men hvis der er nogle der har en bølge udglatter på lager, så er jeg
> køber)

Jeg kan da godt skaffe dig et par tusinde liter spildolie...... Det skal
ikke koste så meget.

--
Henrik Manley
email m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Per Siebeneicher

Dato : 04-08-05 06:20

"Henrik Manley" <m@nley.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan da godt skaffe dig et par tusinde liter spildolie...... Det skal
> ikke koste så meget.
>
> --
> Henrik Manley
> email m@nley.dk http://bends.dk

Husk at spildolien skal være O2 kompatibel
mvh Per

Fra : Johnny Christensen

Dato : 04-08-05 08:46

Jeg har hørt at svær råolie skulle være bedst til det formål. Men det ligger
jo i omkring 60 USD pr tønde for tiden, så det er en lidt smådyr løsning.
Tror på at løsningen med et gigant sejl er mere økologisk.