E-Mail
webnoob 5265
hvor er indsæt\signatur i Outlook 2003
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 03-08-05 08:28

I min gamle Outlook 2000 havde jeg under meneuen indsæt et punkt der hed
"signatur", hvor jeg så havde skrevet VH, navn, adresse etc., så man ikke
skal skrive det forfra hver gang.

Hvordan gør man det i Outlook 2003? Her er noget der hedder indsæt
autotekst, men jeg kan ikke se, hvor jeg kan skrive hele min signatur heri,
så den kan vælges automatisk.

VH
Jakob

Fra : Annika Pedersen

Dato : 03-08-05 14:19

> I min gamle Outlook 2000 havde jeg under meneuen indsæt et punkt der
> hed "signatur", hvor jeg så havde skrevet VH, navn, adresse etc., så
> man ikke skal skrive det forfra hver gang.
>
> Hvordan gør man det i Outlook 2003?

Kan du bruge dette: Funktioner - Indstillinger - vælg fanen "Postformat" -
Nederst er der signatur.

--
Annika Pedersen
http://annika.dk

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 03-08-05 16:31

"Annika Pedersen" <annikadk@gmail.com> wrote in message

> Kan du bruge dette: Funktioner - Indstillinger - vælg fanen "Postformat" -
> Nederst er der signatur.
>
> --
> Annika Pedersen

Ja, mange tak. Det var den jeg ledte efter - men hvordan indsætter jeg det
så i en mail? Jeg kan godt sætte det til at nblive indsat automatisk i hver
mail, men det ønsker jeg egentlig ikke. Man må da kunen vælge at indsætte
signaturen i en mail?

VH
jakob

Fra : Lars Klintholm

Dato : 03-08-05 17:38

Den 03 aug 2005 skrev Jakob Aagaard Harder i
dk.edb.internet.software.mail+news:

Funktioner, Indstillinger, Postformat
Fjern flueben i Brug Word som editor

Lars Klintholm

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 03-08-05 22:06

> Funktioner, Indstillinger, Postformat
> Fjern flueben i Brug Word som editor
>
> --
> Med venlig hilsen
> Lars Klintholm

Tak. Det var lige det, der skulle til.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 03-08-05 22:56

Den 03 aug 2005 skrev Jakob Aagaard Harder i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Tak. Det var lige det, der skulle til.

Velbekomme

Lars Klintholm