Farvekoder
Fra : Jan Linnebjerg Peder~

Dato : 02-08-05 20:18

Hejsa..
Har prøvet at "google" lidt rundt men kan ikke finde en hjemmeside, som
giver adgang til særlig gode eksempler på farvene og tilhørende koder. Jeg
skal have omlakeret min bil - men det er jo lidt af en jungle at finde ud
af.. Kan huske at jeg var ret vild med en BMW farve (diamond metallic black
eller noget ligende) Er der nogle af jer, som har en hjemmeside hvor man
kan - nogenlunde - ordenligt se en fave og tilhørende kode? Er der andre
metallic sorte farver som jeg skal kigge på, når jeg nu er i gang med at
vælge farve ?
Billeder og forslag modtages gerne - dog har jeg lagt mig fast på metallic
sort, eller anden mørk farve (så ikke noget med at give mig en kode til
lyserød -

På forhånd tak
--

MVH Jan LP

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-05 20:30

"Jan Linnebjerg Pedersen" <jlpvækmeddette@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sort, eller anden mørk farve (så ikke noget med at give mig en kode til

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=28641&item=7989072839&rd=1

Alt andet kan være ligemeget når bilen skal total omlakeres.
Du vil også score mange piger med denne lak

--
Tom

Fra : Jan Linnebjerg Peder~

Dato : 02-08-05 20:48

> [...]
>
> Alt andet kan være ligemeget når bilen skal total omlakeres.
> Du vil også score mange piger med denne lak

Tror ikke min kæreste vil være med til den lak så.. ha ha.. Den er helt
sikker fed, synes bare ikke den passer til min Corrado - desuden er den vel
også kanon svær at udbedrer evt lak skader senere hen ? Har også set den her
i byen hvor den skifer mellem gul - orange og rød - det ser altså kanon fedt
ud. Men må hellere holde mig fra denne lak - for kærestens skyld så

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-05 21:45

> [...]
> sort, eller anden mørk farve (så ikke noget med at give mig en kode til

Jeg går også med drømmen om at finde mig en fin Corrado en dag.
Har altid været vild med farven Brombeer metallic - eller Dark Violett som
begge passer kanon godt til sådan en.

Se de orginale farve på:

http://www.corradotechnik.de/index.php?sid=28988&lang=en&styleid=&action=artikel&cat=230&id=123&artlang=de

Kig også på vwcorrado.de du kan sikkert finde masse af billeder og finde
inspiration.

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf

Fra : Jan Linnebjerg Peder~

Dato : 03-08-05 16:01

> Jeg går også med drømmen om at finde mig en fin Corrado en dag.

Kan også kun anbefales - den ser og kører kanon - dog skal du være opmærksom
på, at delene til den kan være lidt dyre.

> [...]
>
> Kig også på vwcorrado.de du kan sikkert finde masse af billeder og finde

Tusind tak for tippet... tjekker siderne ud..

Fra : SBC

Dato : 03-08-05 19:19

> [...]
> sort, eller anden mørk farve (så ikke noget med at give mig en kode til

Jeg kan stærkt anbefale Audi´s nye sort metalick.
Den er meget ren sort i forhold til mange som virker koksgrå eks BMW kode181
som du nævner.
og alligevel har den meget effekt, i sollys.

Det er den som hedder Phantomschwarz met. kode LZ9Y
Du kan jo kigge hos en Audiforhandler for at se farven.
--
VH
Steen

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-05 11:37

> [...]
>
> Det er den som hedder Phantomschwarz met. kode LZ9Y
> Du kan jo kigge hos en Audiforhandler for at se farven.

Eller den go'e gamle VW farve "Black magic pearl" den har hængt på i mange
år efterhånden, fåes stadig på Golf V. Farvekode LC9Z. Så gå ned i butikken
og se den, den er faktisk rigtig flot med perleeffekt i.