ingen tv out på asus v6800 deluxe under wi~
Fra : Johan Eyrich

Dato : 27-12-00 13:30

hej
Jeg har ingen tv udgang på mit asus v6800 deluxe i win 2000 det virkede fint
under win98. Jeg har downloade nogle nye drivere, men det gjorde ingen
forskel. Er der andre der har været ude for det samme ? Har i nogle forslag
til hvordan man løser problemet.?
På forhånd tak
/Johan

Fra : David Christiansen

Dato : 28-12-00 21:53

Jeg har selv ovenstående, men har aldrig selv haft behov for at føre det
over på tv'et. Jeg har dog læst (hæng mig ikke op på det!) at for at se det
på tv'et skal du ikke have kaplet til din monitor sat i

mvh
David

Fra : Johan Eyrich

Dato : 28-12-00 23:38

det sidder godt nok i men jeg kan stadig ikke se noget på tv'et.

Fra : news.tele.dk

Dato : 30-12-00 20:55

Asus har vist lidt problemer med at få lavet en driver til win2000 hvor der
kan skiftes mellem tv-out og monitor.
Indtil da er du nødt til at lukke computeren ned, rive monitor kablet ud og
sætte tv-out (composite/s-vhs) kablet i.

Ret mig endeligt hvis jeg ta'r fejl, da jeg selv er ved at være godt træt af
denne løsning.

/Ricky

Fra : news.tele.dk

Dato : 31-12-00 13:40

Det blev så mig selv der rettede fejlen.
Ved brug af nVidias reference driver "Detonator 3"
(http://www.nvidia.com/products.nsf/htmlmedia/detonator3.html) er det
faktisk muligt at skifte mellem monitor og tv-out inde fra windows...

/Ricky

Fra : Johan Eyrich

Dato : 01-01-01 12:48

Der var håb nytårmorgen men ...Desværre virker det ikke hos mig... Så nu vil
jeg pleje mine tømmermønd og håber der er lys forude... Selvom tv stadig er
grayedout
Godt nytår
mvh Johan