Behandling af vægge
Fra : henrik

Dato : 02-08-05 18:28

Vi har døjet med fugt i væggene og huset er derfor blevet drænet, hvilket
har løst fugt problemerne... Nu har vi rippet stuen for tapet, og vi har
opdaget at enkelte områder på væggene lyder "hult" når man prikker/slår til
dem...

Hvordan skal vi forholde os? skal pudset (i de "hule" områder) bankes ned og
oppudses igen, eller kan vi bare sætte tapet op og lade som ingenting???

Tak

Henrik

Fra : Smeden

Dato : 02-08-05 19:43

Hej.

Jeg ville helt klart banke de hule flager/områder af, idet pudset ikke
binder til ydervæggen, og efterfølgende pudse det op igen.
(Så er du da sikker på at du ikke senere skal pudse området op, hvis tapetet
pludselig begynder at bule ud enkelte steder pga. løst puds.)

Jeg kan varmt anbefale en bog som bl.a. beskriver noget om denne type
reperationer. Handyman fra politiken.
Se evt.
http://www.boligtorvet.dk/Boligtorvet/web.nsf/HidIDLookup/XA6FD23F74BB01C97C1257012004124D3

Mvh