www.123mc.dk
Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 05-06-01 10:01

Hej
Er det kun mig der ikke kan få forbindelse med folkene bag 123mc.dk?
Jeg har forsøgt at skrive til dem, men jeg får alle mails returneret.

Er dette mon blot endnu en af de useriøse MC websider, med gode intentioner
men manglende ressourcer, som der har været alt for mange eksempler på,
indenfor de sidste par år?

Henrik Nedergaard (AKA Toshido)
http://www.nedergaard.com
Suzuki SV 650 SX - Yellow (AKA Frk. Solvej)
AROS MotorCykel Klub - http://www.amck.dk
AROS# 07, DMCN# 121, MCTC# 134504, DMC# 05779

IGroup for dk.fritid.motorcykel - http://www.dfm.igroups.dk

Fra : mc-stup

Dato : 05-06-01 11:15

Toshido - AROS MotorCykel Klub skrev:

> [...]
> men manglende ressourcer, som der har været alt for mange eksempler på,

Hej!

De er en del af en række websider, der alle begynder med "www.123.....dk", og
er efter min mening et eksempel på, at nogen stadig tror på "Dot.com" succes
med bannerreklamer.
Brug den enkle vurdering, at når man ikke som hjemmesidejer skriver nogen form
for fysisk adresse, så er det sikkert ikke særligt seriøst.

Mvh

Stup
XS1100S (Der atter er glad og fro efter dens herre og mester har afleveret den
testede FJR 1300....)

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 05-06-01 21:14

Hej Stup og andre interesserede

Jeg har faktisk fået kontakt til Jacob fra 123mc.dk, som erkender at deres
e-mail adresse på websiden ikke fungerer korrekt. Han tager sig af at rette
fejlen og har været så venlig at sætte et link til AMCK på deres linkside.
Tak for det.

Jeg fandt ud af, at der også findes en 123bil.dk, så Stup har helt ret i at
der findes flere websider under samme organisatoriske paraply.

Slut for sagen!

Fra : steffen

Dato : 06-06-01 08:58

Hvorfor spilde tid på en sådan side, når www.mczonen.dk er det bedste