Tuning på Yamaha Jog
Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 05-06-01 09:58

Hejsa

Jeg har tænkt mig at købe en Yamaha Jog

Hvor meget skal der til for at få den til at rende de 70 stykker?
Er det nok at afmontere Skiven?
Og hvad ligger en Yamaha Jog på i pris, det skal være den gamle model?

Mvh

Kasper Pedersen

Fra : Morten Christensen

Dato : 05-06-01 11:07

> Jeg har tænkt mig at købe en Yamaha Jog

godt valg!

> Hvor meget skal der til for at få den til at rende de 70 stykker?

Så skal du fjerne skiven og montere en 45-cylinder....

> Og hvad ligger en Yamaha Jog på i pris, det skal være den gamle model?

Du kan slet ikke købe dem længere, så skal det være fra et restlager eller
lign. og hvis det skal være den gamle model, så er du nødt til at købe
brugt....

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-01 16:51

> godt valg!

nej!... hehe

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 05-06-01 17:42

Det er nok også min mening at købe den brugt........

Fra : Thomas Bie

Dato : 05-06-01 18:48

Jeg har købt en brugt Yamaha Jog Fine Selection, og den kører rigtig rigtig
godt!!! Der er fjernet skiven og blevet sat en 45 cyl. på... Ca. 78 km/t på
toppen i racerstilling Så jeg syntes det er et rigtigt godt valg... Også
fordi der er så mange reservedele til Jog...

---------------->
Hilsen Thomas Bie
CHAPY/ Kasper Pedersen <chapy@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b1c9f69$0$61937$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Thomas Bie

Dato : 05-06-01 18:49

[...]

--------------->

Hilsen Thomas Bie

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 05-06-01 18:55

Hejsa

Tak for dit gode svar

Tænte på om du havde taget den sorte pind d i luftfilteret, det sklel give
et bedre optræk og en federe lyd...

Fra : RpR

Dato : 05-06-01 20:13

> Tænte på om du havde taget den sorte pind d i luftfilteret, det sklel give
> et bedre optræk og en federe lyd...

Vås.

Det giver kun noget hvis din dyse er forkert på den lovlige karburator.
Hullet i den lovlige karburator er på 12mm, det samme er hullet i "dimsen" i
luftfilteret. Der er ingen mening i at gøre hullet i luftfilteret større da
karburatoren ikke kan sluge mere af den grund. Skifter du derimod til en
større karburator, skal den ud.
Lyden bliver en meget dyb brølelyd, og den lyder da ganske godt =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 05-06-01 20:17

dejligt at hører fra en der har styr på det så n ved jeg det......

Hvad skal jeg max give for en Gammel model Jog, som er lovlig, og i rimelig
stand ????

Fra : Søren Houmark

Dato : 05-06-01 21:40

Det kommer an på meget :

er der defekter ?
hvor langt har den kørt ?
er stellet rustent ?
ridser ?

/Free
''Den dag lorten stiger i pris, vil jeg være død''