Skærme
Fijala 3554
Hvor finder man en lille 10" LCD skærm?
Fra : Henrik

Dato : 02-08-05 15:09

Hvor kan man købe en lille LCD skærm, som ikke er større end ca. 10"
(tommer), og som har VGA indgang?
Skærmene ses bl.a. i biler enten som navigations anlæg eller til
underholdning, hvor der både er inkluderet DVD afspiller og diverse video og
lyd ind- og udgange. Det som jeg er interesseret i, er blot en lille skærm
med VGA indgang, og som er billig.

Er der nogen, som ved hvor man kan købe den, eller hvem der laver en skærm,
som opfylder ønskerne?
Jeg har kigget hos en del producenter af fladskærme, men skærme under 15" er
efterhånden en sjældenhed.

På forhånd tak
/Henrik

Fra : Brian Hansen

Dato : 03-08-05 00:59

"Henrik" <none@none.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og
> lyd ind- og udgange. Det som jeg er interesseret i, er blot en lille skærm

www.danbit.dk har nogen. Men sæt dig ned før du kigger på dem, de er ikke
billige.
Markedet for 10" er ret lille (industri), så prisen er derefter.

Zitech.dk har en 12,1" til den nette sum af 3595,-
cartft.com har en 10,2" flipdown til godt 500 ?

Brian

Fra : Louise Johnson

Dato : 06-08-05 21:11

Du kan få en 12.1" tft for 400kr hos

http://www.itbrugtsalg.dk/shop/

Det er ikke normalt en service de yder, men hvis du er heldig, så kan de
levere til døren imod betaling, hvis du bestiller meget tunge ting som
f.eks. servere.

Jeg har handlet hos dem, og det er en virkelig god service man får!

Louise

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-08-05 21:49

Hej!

Louise Johnson wrote:

> Du kan få en 12.1" tft for 400kr hos
>
> http://www.itbrugtsalg.dk/shop/

Kan kun finde en til 600,-?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Louise Johnson

Dato : 07-08-05 22:42

> Kan kun finde en til 600,-?

Det er rigtigt. Jeg huskede forkert. Jeg har faktisk købt præcist den
selv + 80kg servere =)

Så hvis du har spørgsmål til monitoren, så bare skyd løs =)

Knus,
Louise

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-08-05 23:36

Hej!

Louise Johnson wrote:

> Det er rigtigt. Jeg huskede forkert. Jeg har faktisk købt præcist den
> selv + 80kg servere =)
>
> Så hvis du har spørgsmål til monitoren, så bare skyd løs =)

Kun et enkelt, hvor meget vejer den i sig selv? Altså uden emballage osv. :)

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Louise Johnson

Dato : 08-08-05 12:01

> Kun et enkelt, hvor meget vejer den i sig selv? Altså uden emballage osv. :)

6-7 kg ville jeg sige ink. transformer.

Louise

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-08-05 12:07

Hej!

Louise Johnson wrote:

> 6-7 kg ville jeg sige ink. transformer.

Damn, og så klarer den kun 800x600. Er det sådan en industriel "vandalsikret"
fætter?

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Louise Johnson

Dato : 09-08-05 13:46

> Damn, og så klarer den kun 800x600. Er det sådan en industriel "vandalsikret"
> fætter?

Kun 800x600? Det er en god DPI på 12.1"

Jeg ved ikke om det er en industri monitor, men man kan absolut ikke få
plastiken til vride sig.

Louise

Fra : Henrik

Dato : 11-08-05 21:13

Det lyder som noget af det jeg ledte efter Databladet hos producenten
opgiver målene til at være forholdsvis store (bred ramme), men desværre
kunne jeg kun finde målene på PanoView 632 og ikke 630'eren som itbrugtsalg
har. Har du mulighed for at måle skærmens nøjagtige dimensioner uden sokkel?

Henrik