Lissabon fly og hotel
Fra : Jesper Hjuler

Dato : 02-08-05 13:22

Jeg er ved at planlægge en rejse til Lissabon. Jeg søger gode ideer til
billige flyafgange og gode billige hoteller.

Tak for hjælpen

Jesper

Fra : Ole

Dato : 02-08-05 16:25

"Jesper Hjuler" <hjuler@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ved at planlægge en rejse til Lissabon. Jeg søger gode ideer til
> billige flyafgange og gode billige hoteller.
>
> Tak for hjælpen
>
> Jesper

Prøv evt søge på Google

Ole

Fra : Marianne Kristiansen

Dato : 02-08-05 16:28

On Tue, 2 Aug 2005 17:25:15 +0200, Ole skrev:

> Prøv evt søge på Google

Der kan man jo gå seg vill i jungelen av priser! Norske Kelkoo fikk god
kritikk på billettsøk her forleden, og jeg tipper vilt at danske Kelkoo er
like god? www.kelkoo.dk

--
Marianne Kristiansen
http://home.no.net/mixelite

Fra : RejserNu.dk

Dato : 08-08-05 10:18

Hej Jesper
Du kan evt. prøve at søge på http://rejsernu.dk der finder du billige
flybilletter fra en lang række flyselskaber

--
Andrea

http://RejserNu.dk Flybilletter til hele verden

Fra : Marianne Kristiansen

Dato : 08-08-05 13:05

On Mon, 8 Aug 2005 11:17:39 +0200, RejserNu.dk skrev:

> Hej Jesper

Jeg heter ikke Jesper, jeg heter Marianne

Forøvrig synes jeg Kelkoo sin tjeneste var mye enklere å bruke. Uten at jeg
har sammenlignet de prisene som kom opp, for i min nettleser fikk jeg ikke
til søket på rejsernu.
--
Marianne Kristiansen
http://home.no.net/mixelite

Fra : Kristian

Dato : 02-08-05 17:25

"Jesper Hjuler" <hjuler@esenet.dk> wrote:

>Jeg er ved at planlægge en rejse til Lissabon. Jeg søger gode ideer til
>billige flyafgange og gode billige hoteller.
>
>Tak for hjælpen
>
>Jesper

Jeg skal selv til Lissabon på torsdag . Hotellet fandt jeg på
www.venere.com

Kristian

Fra : Henry Vest

Dato : 02-08-05 17:30

Jesper Hjuler wrote:

> Jeg er ved at planlægge en rejse til Lissabon. Jeg søger gode ideer til
> billige flyafgange og gode billige hoteller.

Jeg var dernede i juli. Rejste med Mærsk Air og gav knap 1600 for en
flybillet. Jeg boede på et hotel der hedder Residencial Estoril Lisboa, jeg
bookede via www.booking.com. Prisen var 300 kroner per nat inklusive
morgenmad (enkeltværelse). Beliggende 100 meter fra metro-station.

Lissabon er i øvrigt en herlig by. God tur!

--
Henry Vest

Fra : Alice M

Dato : 03-08-05 18:59

Hej Jesper

Vi vil meget gerne anbefale denne bed and breakfast.
http://www.portugalvirtual.pt/_lodging/costadelisboa/lisbon/family.macedo/location.html

Familien er utroligt søde - vi blev bl.a. indkvarteret i hans egen lejlighed
i huset da vi vendte tilbage til Lissabon efter 5 dage ved vandet.
Møblerne er .. ja... specielle:

http://www.portugalvirtual.pt/_lodging/costadelisboa/lisbon/family.macedo/facilities.html

men der er hyggeligt. "Poolen" skal du nok ikke lige satse på - den var ikke
fyldt op da vi var der sommeren 2003 - og den var ikke særlig pæn.

God tut - Lissabon er dejlig.

Alice