Leje af bil i Kastrup en uge?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-08-05 12:35

Hvad kan man anbefale af biludlejningsfirma til en familie på 4 der lander i
Kastrup om knap 14 dage og som har tænkt sig at køre til Sønderjylland (og
blive en uge) og tilbage igen - det skal ikke være *alt* for dyrt men på den
anden side heller ikke på "Lej et vrag"-niveau

Bilen skal bare være en familie-øse
Hans

Fra : Q

Dato : 02-08-05 15:08

> [...]
den
> anden side heller ikke på "Lej et vrag"-niveau

Priserne er noget nær de samme hos Europcar, Avis og de andre med
udlejningskontor i lufthavnen.. Det kan muligvis svare sig for familien at
bestille bilen hjemmefra..

Europcars sommertilbud kan være aktuelt
http://www.europcar.dk/tilbud_season/tilb_start.html
En Avensis i en uge incl. 1000 km, excl. benz koster godt 3500,- incl.
forsikring

Det kunne dog se ud til at de tilbud ikke gælder ved afhentning fra
lufthavnen, men kontakt dem evt. selv..

/peter

Fra : John Sahl

Dato : 02-08-05 15:12

Hans Paulin (6310) wrote:
> [...]
> Sønderjylland (og blive en uge) og tilbage igen - det skal ikke være
> *alt* for dyrt men på den anden side heller ikke på "Lej et

www.hertzdk.dk kan med fordel bruges, og er det nogen der
har adresse i udlandet er der helt andre betingelser end for os
der bor her i landet, blandt andet mht kilometerne, hvor man
med en udenlandsk adresse ofte kan få fri kilometer med i lejen..

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Henning

Dato : 02-08-05 16:51

On Tue, 2 Aug 2005 13:34:50 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

> [...]
>blive en uge) og tilbage igen - det skal ikke være *alt* for dyrt men på den
>anden side heller ikke på "Lej et vrag"-niveau

Lander - hvor fra? Er der tale om udlændinge/udlandsdanskere er det
meget billigt at leje hos "de store". Ca. 400/dag incl fri kilometer!

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-08-05 17:39

Henning skrev:

> Lander - hvor fra?

Sorry - Frankrig

> Er der tale om udlændinge/udlandsdanskere er det
> meget billigt at leje hos "de store". Ca. 400/dag incl fri kilometer!

Fint.

Tak til alle - jeg formidler jeres svar videre til vores gæster
Hans

Fra : Finn

Dato : 03-08-05 19:27

Europcar har afgiftsfri biler - til afhentning i lufthavnen - alt fra små
biler op til

og de er selvfølgeligt billigere at leje end "almindelige" biler

Finn

Fra : Nicolaj C.

Dato : 03-08-05 21:08

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message
> [...]
> den
> anden side heller ikke på "Lej et vrag"-niveau

Jeg lejede også engang en øse til en USA borger. Det er billigt. Men det
undrede mig at de pågældende biler kører på normale nummerplader - hvordan
kan biludlejningsselskaberne det ?

Fra : Finn

Dato : 04-08-05 16:26

der er en klausul på - så man skal have bopæl i udlandet for at leje - og
køre dem... sådan da
men rigitgt nok - på helt alm danske nummerplader

Finn