Andet multimedie
bentjuul 3670
Simpelt bolig-indretnings-program
Fra : Morten S Hansen

Dato : 02-08-05 12:06

Jeg leder efter et simpelt program hvor jeg kan få et overblik over
fordelingen af møbler/inventar i min nye lejlighed.

Håber ikke det er en helt forkert gruppe af spørge i...

/morten

Fra : Morten S Hansen

Dato : 02-08-05 12:12

"Morten S Hansen" <undertegnede@SLETmail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter et simpelt program hvor jeg kan få et overblik over
> fordelingen af møbler/inventar i min nye lejlighed.
>
> Håber ikke det er en helt forkert gruppe af spørge i...
>
> /morten

Skal være gratis....

Fra : -= JF =- priv

Dato : 02-08-05 14:29

> Skal være gratis....

Her er i hvertfald et program til indretning af køkkenet:
http://www.ikea.com/ms/da_DK/rooms_ideas/kitchen/download.html

Mvh John

Fra : Mads

Dato : 02-08-05 15:26

On Tue, 2 Aug 2005 13:12:12 +0200, "Morten S Hansen"
<undertegnede@SLETmail.dk> wrote:

>"Morten S Hansen" <undertegnede@SLETmail.dk> skrev i en meddelelse

>Skal være gratis....

http://www.roomarranger.com/
Version 3.26 er helt gratis at bruge
Sidste nye version er shareware og virker i 30 dage
Og så kan der endda vælges danske menuer

--
Mvh Mads

"Gode diskussioner ødelægges tit af folk,
der ved hvad de taler om"

Fra : Gl

Dato : 02-08-05 21:44

> [...]
> fordelingen af møbler/inventar i min nye lejlighed.
>
> Håber ikke det er en helt forkert gruppe af spørge i...

Ved ikke om du kan bruge det.
Men der et på
www.lomax.dk