Skærme
Fijala 3554
Acer AL1951As
Fra : Brian

Dato : 02-08-05 11:41

Er der nogle der har prøvet denne Acer AL1951As til spil&DVD

Mvh Brian

Fra : Louby

Dato : 02-08-05 12:53

"Brian" <brianlarsenxxx@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der har prøvet denne Acer AL1951As til spil&DVD
>
> Mvh Brian

Jeg har købt den som 17" AL1751As, og jeg er er meget tilfreds med den i
alle henseender. Har spillet Halflife på den og det kører perfekt og DVD ser
også godt ud.

Inden jeg besluttede mig for denne model var jeg inde i Multimediaworld hvor
de havde den stående, så jeg kunne sammenligne billedet med andre skærme og
det var den der tiltalte mig allermest, da den virker lidt mere klar og
skarp i farverne end de andre de havde stående.

Mvh. Louby