/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Rygeforbud i bilen
Fra : Zeki


Dato : 02-08-05 10:26

I følge en ny undersøgelse, mener 66% af alle danskere at det skal gøres
forbudt at ryge i bilen, pga trafiksikkerhed.

http://www.berlingske.dk/grid/indland/artikel:aid=608182

Så mangler vi kun at selvsamme også mener, at det skal gøres forbudt at
lytte til radio, tale i telefon og have navigationssystem.

Mvh
Zeki



 
 
Brian S Jensen (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Brian S Jensen


Dato : 02-08-05 10:29


"Zeki" <zeki@[fjerndette]tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:1%GHe.63178$Fe7.202887@news000.worldonline.dk...
>I følge en ny undersøgelse, mener 66% af alle danskere at det skal gøres
>forbudt at ryge i bilen, pga trafiksikkerhed.
>
> http://www.berlingske.dk/grid/indland/artikel:aid=608182
>
> Så mangler vi kun at selvsamme også mener, at det skal gøres forbudt at
> lytte til radio, tale i telefon og have navigationssystem.
>
> Mvh
> Zeki
>
>

Ja, og ha' barnepige med til at passe børnene

Men OK, jeg holder også 100% på et rygeforbud i bilen
(vores ihvert fald )


Mvh.
Brian S Jensen



Kim Voss Schrader (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Kim Voss Schrader


Dato : 02-08-05 11:09

Hej!

Zeki wrote:

> I følge en ny undersøgelse, mener 66% af alle danskere at det skal gøres
> forbudt at ryge i bilen, pga trafiksikkerhed.

Der har altid været rygeforbud i min bil, så ingen alarm dér


Dog tror jeg ikke det vil ændre en dyt i ulykkesstatistikkerne...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Preben Riis Sørensen (03-08-2005)
Kommentar
Fra : Preben Riis Sørensen


Dato : 03-08-05 00:07


"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev
> Dog tror jeg ikke det vil ændre en dyt i ulykkesstatistikkerne...

Nej, og som det er nu er det da lettere at finde tilskadekomne der er blevet
slynget ud af bilen.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk




Martin Johansen [600~ (03-08-2005)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 03-08-05 00:14

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in
news:42effc81$0$68612$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Nej, og som det er nu er det da lettere at finde tilskadekomne der er
> blevet slynget ud af bilen.

Lidt mærkeligt da man jo selvføligelig har sele på. I min verden er det, at
køre uden sele ikke-eksisterende. Alle aldre jeg har inde på livet.

Hvem kører dog uden sele den dag i dag?

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!
Billigt brugt crap til salg:
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Preben Riis Sørensen (03-08-2005)
Kommentar
Fra : Preben Riis Sørensen


Dato : 03-08-05 00:44


"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev
> Lidt mærkeligt da man jo selvføligelig har sele på. I min verden er det,
at
> køre uden sele ikke-eksisterende. Alle aldre jeg har inde på livet.
>
> Hvem kører dog uden sele den dag i dag?

Rygeres seler vil være helt eller delvis brændt over. Bemærk
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk




Martin Johansen [600~ (03-08-2005)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 03-08-05 00:48

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in news:42f0052a$0$68550
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Rygeres seler vil være helt eller delvis brændt over. Bemærk

Hehe :)

Mit indlæg var også ment som en provokation mod de båtnakker der stadig
kører uden sele i den tro de er uovervindelige. Må Darwin tage sig godt af
dem... :-/

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!
Billigt brugt crap til salg:
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Lars Frandsen (03-08-2005)
Kommentar
Fra : Lars Frandsen


Dato : 03-08-05 04:40

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns96A71251178DFnononoinvalid@62.243.74.163...
> "Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in news:42f0052a$0$68550
> $edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
>
>> Rygeres seler vil være helt eller delvis brændt over. Bemærk
>
> Hehe :)
>
> Mit indlæg var også ment som en provokation mod de båtnakker der stadig
> kører uden sele i den tro de er uovervindelige. Må Darwin tage sig godt af
> dem... :-/
>

Newton får nok også et ord indført...
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming
http://nordholm-frandsen.dk



Martin Johansen [600~ (03-08-2005)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 03-08-05 08:57

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> wrote in
news:42f03cab$0$176$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Newton får nok også et ord indført...

LOL :)

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!
Billigt brugt crap til salg:
http://tuxx.dk/rodekassen.php

ChipMIK (03-08-2005)
Kommentar
Fra : ChipMIK


Dato : 03-08-05 10:15

Martin Johansen [6000] wrote:
> "Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in news:42f0052a$0$68550
> $edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
>
>
>>Rygeres seler vil være helt eller delvis brændt over. Bemærk
>
>
> Hehe :)
>
> Mit indlæg var også ment som en provokation mod de båtnakker der stadig
> kører uden sele i den tro de er uovervindelige. Må Darwin tage sig godt af
> dem... :-/
>
NU får du snart et par hundrede på nakken fordi du missionerer om folk
der kører uden sikkerhedssele !! ;) ROFL

ChipMIK



Martin Johansen [600~ (03-08-2005)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 03-08-05 11:31

ChipMIK <Michael@migfjern.kallnet.fo> wrote in
news:42f08b13$0$68544$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> NU får du snart et par hundrede på nakken fordi du missionerer om folk
> der kører uden sikkerhedssele !! ;) ROFL

Hehe jeg overlever sq nok :)

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!
Billigt brugt crap til salg:
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Klaus D. Mikkelsen (03-08-2005)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 03-08-05 12:59

ChipMIK skriver:
>
> NU får du snart et par hundrede på nakken fordi du missionerer om folk
> der kører uden sikkerhedssele !! ;) ROFL

Fuck dem der kører uden sele. Bare de så gad at få slået deres airbag
fra også. Uden sele og med airbag sviner noget så forfærdentligt, da
hovedet bliver løftet op i kanten af forrude og kraniet bliver
skalperet på vej ud under kanten. Uden airbag er det ren tur ud gennem
ruden.



Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, NE2 internetopsætning, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Thunderbird [7100] (08-08-2005)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 08-08-05 18:02

On 02 Aug 2005 23:14:22 GMT, "Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid>
wrote:

>"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in
>news:42effc81$0$68612$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
>
>> Nej, og som det er nu er det da lettere at finde tilskadekomne der er
>> blevet slynget ud af bilen.
>
>Lidt mærkeligt da man jo selvføligelig har sele på. I min verden er det, at
>køre uden sele ikke-eksisterende. Alle aldre jeg har inde på livet.
>
>Hvem kører dog uden sele den dag i dag?

Jeg gør til tider. Mit arbejde består fx i hus til hus leveringer, og
der ville det IMO være hjernedødt at:

1: Tage sele på
2: flytte bilen 1,2,4 huse frem
3: Tage selen af
4: Stå ud af bilen og så gentage

Men når at jeg kører fra den ene rute til den anden så har jeg
selvfølgelig sele på og deslige. Er faktisk ikke noget jeg rigtigt
tænker over da det sker helt af sig selv :D
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Martin Johansen [600~ (08-08-2005)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 08-08-05 21:58

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> wrote in
news:iq3ff11jdv2hm6r2h9op24vappil0cargo@4ax.com:

> Jeg gør til tider. Mit arbejde består fx i hus til hus leveringer, og
> der ville det IMO være hjernedødt at:

Sådan et arbejde har jeg også haft engang - brugte altid sele. Hvorfor?
Fordi det simpelthen lå i min vane at tage den på - jeg kunne ikke lade
være.

> Men når at jeg kører fra den ene rute til den anden så har jeg
> selvfølgelig sele på og deslige. Er faktisk ikke noget jeg rigtigt
> tænker over da det sker helt af sig selv :D

Præcis :)

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!
Billigt brugt crap til salg:
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Thunderbird [7100] (10-08-2005)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 10-08-05 01:10

On 08 Aug 2005 20:57:34 GMT, "Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid>
wrote:

>"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> wrote in
>news:iq3ff11jdv2hm6r2h9op24vappil0cargo@4ax.com:
>
>> Jeg gør til tider. Mit arbejde består fx i hus til hus leveringer, og
>> der ville det IMO være hjernedødt at:
>
>Sådan et arbejde har jeg også haft engang - brugte altid sele. Hvorfor?
>Fordi det simpelthen lå i min vane at tage den på - jeg kunne ikke lade
>være.
>
>> Men når at jeg kører fra den ene rute til den anden så har jeg
>> selvfølgelig sele på og deslige. Er faktisk ikke noget jeg rigtigt
>> tænker over da det sker helt af sig selv :D
>
>Præcis :)

Det sjove er lidt at fra rute til rute gør jeg det rent pr refleks, men
ved hus til hus der gør jeg ikke. Men dette dog uden at jeg rigtigt
tænker på det. Men det er jo nok noget man bliver vant til med tiden :).
Men glæder mig til at jeg selv engang får bil :P
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Finn Guldmann (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 02-08-05 11:45

Zeki wrote:
> I følge en ny undersøgelse, mener 66% af alle danskere at det skal gøres
> forbudt at ryge i bilen, pga trafiksikkerhed.
> http://www.berlingske.dk/grid/indland/artikel:aid=608182
> Så mangler vi kun at selvsamme også mener, at det skal gøres forbudt at
> lytte til radio, tale i telefon og have navigationssystem.
>
Det er jo så dejligt nemt at "skyde" på noget man ikke selv benytter,
som noget der bør forbydes. Og det ved journalisterne også godt.

For nogle år siden kom det samme op i Tyskland. Dengang var det en
politiker fra et af regeringspartierne der fremkom med det. Men
vedkommende er nok "blevet sat på bedre tanker", for det har ikke været
fremme siden.

--
MVH Finn
Hvis folk bare havde lige så travlt med at passe deres egen kørsel,
som de har med at passe min, ville om ikke andet så min hverdag blive
meget nemmere.

Zeki (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 02-08-05 11:48

"Finn Guldmann" <n@a.invalid> wrote in message
news:dcnir0$2pvr$1@newsbin.cybercity.dk...

> Det er jo så dejligt nemt at "skyde" på noget man ikke selv benytter, som
> noget der bør forbydes. Og det ved journalisterne også godt.

Ja, det er nok derfor at det aldrig bliver forbudt at indtage føde samtidig
med at man kører bil. Som om at det skulle være mere sikkert at end at ryge.

Mvh
Zeki



Finn Guldmann (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 02-08-05 11:52

Zeki wrote:
>>Det er jo så dejligt nemt at "skyde" på noget man ikke selv benytter, som
>>noget der bør forbydes. Og det ved journalisterne også godt.
> Ja, det er nok derfor at det aldrig bliver forbudt at indtage føde samtidig
> med at man kører bil. Som om at det skulle være mere sikkert at end at ryge.
>
Skulle der indføres forbud i min bil måtte det blive noget med at det
blev forbudt at trække vejret, udenom en smøg.

--
MVH Finn
Hvis folk bare havde lige så travlt med at passe deres egen kørsel,
som de har med at passe min, ville om ikke andet så min hverdag blive
meget nemmere.

ChipMIK (02-08-2005)
Kommentar
Fra : ChipMIK


Dato : 02-08-05 12:25

Finn Guldmann wrote:
> Zeki wrote:
>
>>> Det er jo så dejligt nemt at "skyde" på noget man ikke selv benytter,
>>> som noget der bør forbydes. Og det ved journalisterne også godt.
>>
>> Ja, det er nok derfor at det aldrig bliver forbudt at indtage føde
>> samtidig med at man kører bil. Som om at det skulle være mere sikkert
>> at end at ryge.
>>
> Skulle der indføres forbud i min bil måtte det blive noget med at det
> blev forbudt at trække vejret, udenom en smøg.
>
Jeg har ikke røget i knap 5 måneder nu...og jeg kan bare sige stakkels
jer rygere! jeg er fri af det takket være mit job der sendte os på
frivilligt rygestop-kursus...

Både min kone & jeg er stoppede & forstår idag ikke hvordan vi
frivilligt kunne ødelægge vores helbred med 30 smøger om dagen.

Håber der er flere af mine bilinteresserede rygere der "ser lyset" & får
sig et gratis godt helbred.

& lad nu være med at sige smøgerne smager godt...det er jo bare
nikotinen man er afhængig af...nothing else...ryg en te-pose & se om den
smager dig... he he

ChipMIK





Robert Piil (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Robert Piil


Dato : 02-08-05 12:38

On Tue, 02 Aug 2005 12:24:51 +0100, ChipMIK
<Michael@migfjern.kallnet.fo> wrote:

>Jeg har ikke røget i knap 5 måneder nu...og jeg kan bare sige stakkels
>jer rygere! jeg er fri af det takket være mit job der sendte os på
>frivilligt rygestop-kursus...

Jeg holdt - kold tyrker - i år 2000.

>Håber der er flere af mine bilinteresserede rygere der "ser lyset" & får
>sig et gratis godt helbred.

Hvorfor missionere? Hvad med de af dine laster du endnu ikke har lagt
fra dig, skal vi ynke dig pga af dem?

>& lad nu være med at sige smøgerne smager godt...det er jo bare
>nikotinen man er afhængig af...nothing else...ryg en te-pose & se om den
>smager dig... he he

Jeg savner her mere end fire år efter stadig at ryge, og hvis ikke jeg
vidste mit helbred ikke kunne holde til det, startede jeg igen i dag.
--
Robert Piil

Efterlysning af stjålet Fender Precision bas:
<http://piil.org/blog/archives/255-Efterlysning-Fender-Precision-Bas-argang-76-78.html>

ChipMIK (02-08-2005)
Kommentar
Fra : ChipMIK


Dato : 02-08-05 14:43

Robert Piil wrote:
> On Tue, 02 Aug 2005 12:24:51 +0100, ChipMIK
> <Michael@migfjern.kallnet.fo> wrote:
>
>
>>Jeg har ikke røget i knap 5 måneder nu...og jeg kan bare sige stakkels
>>jer rygere! jeg er fri af det takket være mit job der sendte os på
>>frivilligt rygestop-kursus...
>
>
> Jeg holdt - kold tyrker - i år 2000.
>
Tillykke
>
>>Håber der er flere af mine bilinteresserede rygere der "ser lyset" & får
>>sig et gratis godt helbred.
>
>
> Hvorfor missionere? Hvad med de af dine laster du endnu ikke har lagt
> fra dig, skal vi ynke dig pga af dem?

Det er da ikke at missionere... så havde jeg da bedt ham om at checke
www.easyway.dk og ringe til mette for tilmelding så han kunne få hans
liv tilbage istedet for at være fanget i et nikotinmisbrugshelvede LOL

Nej du, det er sku et frit usenet..jeg kommer med min mening, DU vælger
så om du vil bruge den eller ej, så længe du ikke ryger mig i fjæset, i
mit hus & min bil...punktum.
>
>
>>& lad nu være med at sige smøgerne smager godt...det er jo bare
>>nikotinen man er afhængig af...nothing else...ryg en te-pose & se om den
>>smager dig... he he
>
>
> Jeg savner her mere end fire år efter stadig at ryge, og hvis ikke jeg
> vidste mit helbred ikke kunne holde til det, startede jeg igen i dag.

Synd at nikotinen tilsyneladende ka gøre en SÅ afhængig. Det er trods
alt bare nogle blade der bliver tørret, tilsat en sjat gifthvorefter det
sælges med højere afgifter end der er på biler :) du kan evt VÆLGE
(ingen missionering her) at tænke sådan på din lyst til at ryge...på
samme niveau som en narkoman ryster og har svedeture når stoffet ikke er
der...


Røgfrie hilsner til jer alle

ChipMIK

Zeki (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 02-08-05 14:50

"ChipMIK" <Michael@migfjern.kallnet.fo> wrote in message
news:42ef786b$0$14871$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

(snip)

> Røgfrie hilsner til jer alle

Pudsigt som det er eks-rygere som ofte ser sig som de mest frelste.

Og det er så MIN mening!

Mvh
Zeki



ChipMIK (02-08-2005)
Kommentar
Fra : ChipMIK


Dato : 02-08-05 15:11

Zeki wrote:
> "ChipMIK" <Michael@migfjern.kallnet.fo> wrote in message
> news:42ef786b$0$14871$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> (snip)
>
>
>>Røgfrie hilsner til jer alle
>
>
> Pudsigt som det er eks-rygere som ofte ser sig som de mest frelste.
>
> Og det er så MIN mening!
>
> Mvh
> Zeki
>
>
Det er da ikke pudsigt...din "bedste ven" viste sig jo at være en
forrædder der kun er ude på langsomt men smertefuldt at aflive dig ;)

PLZZ giv mig noget positivt ved at ryge...altså fordele ved det, udover
at udfylde det behov man har for at holde et nikotinlager i kroppen så
man ikke får abstinenser......netop fordi man ryger.

ChipMIK

Zeki (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 02-08-05 15:22

"ChipMIK" <Michael@migfjern.kallnet.fo> wrote in message
news:42ef7ee0$0$14914$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

>> Pudsigt som det er eks-rygere som ofte ser sig som de mest frelste.

> Det er da ikke pudsigt...din "bedste ven" viste sig jo at være en
> forrædder der kun er ude på langsomt men smertefuldt at aflive dig ;)

Og hvor mange år tog det dig så at finde ud af det?

> PLZZ giv mig noget positivt ved at ryge...altså fordele ved det, udover at
> udfylde det behov man har for at holde et nikotinlager i kroppen så man
> ikke får abstinenser......netop fordi man ryger.

Det har en afslappende effekt. Det er bl.a lækkert at sidde med en kop kaffe
og en cigaret foran skærmen. Bevares, jeg er da bevist om at det er usundt.
Af selvsamme grund har min kæreste og jeg da også aftalt at vi stopper med
at ryge når vi flytter sammen næste år. Det er der mange fordele ved. Men vi
stiller os næppe op efterfølgende og begynder at pege fingre af dem der
stadig er "afhængige af tørrede blade" fordi vi føler at vi har "set lyset."

Mvh
Zeki



ChipMIK (02-08-2005)
Kommentar
Fra : ChipMIK


Dato : 02-08-05 15:52

Zeki wrote:
> "ChipMIK" <Michael@migfjern.kallnet.fo> wrote in message
> news:42ef7ee0$0$14914$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
>
>>>Pudsigt som det er eks-rygere som ofte ser sig som de mest frelste.
>
>
>>Det er da ikke pudsigt...din "bedste ven" viste sig jo at være en
>>forrædder der kun er ude på langsomt men smertefuldt at aflive dig ;)
>
>
> Og hvor mange år tog det dig så at finde ud af det?
>
>
15 år :(

>>PLZZ giv mig noget positivt ved at ryge...altså fordele ved det, udover at
>>udfylde det behov man har for at holde et nikotinlager i kroppen så man
>>ikke får abstinenser......netop fordi man ryger.
>
>
> Det har en afslappende effekt. Det er bl.a lækkert at sidde med en kop kaffe
> og en cigaret foran skærmen. Bevares, jeg er da bevist om at det er usundt.
> Af selvsamme grund har min kæreste og jeg da også aftalt at vi stopper med
> at ryge når vi flytter sammen næste år. Det er der mange fordele ved. Men vi
> stiller os næppe op efterfølgende og begynder at pege fingre af dem der
> stadig er "afhængige af tørrede blade" fordi vi føler at vi har "set lyset."
>
> Mvh
> Zeki
>
>
Jeg peger ikke fingre af nogen, jeg udtrykker min holdning...ligesom da
jeg var 18 år syntes jeg også Opel & Peugeot (franske biler) var 100% ok
biler.....idag ved jeg så bedre :)...mon ikke det er ved at være skåret
ud i pap efterhånden

ChipMIK

Klaus D. Mikkelsen (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 02-08-05 16:40

ChipMIK skriver:
>
> Det er da ikke pudsigt...din "bedste ven" viste sig jo at være en
> forrædder der kun er ude på langsomt men smertefuldt at aflive dig ;)

Så kan man ryge hash...


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Martin Johansen [600~ (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 02-08-05 21:27

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in
news:42EF93E2.262798A8@du.kan.finde.den:

> Så kan man ryge hash...

Det er mere sundt end alm. cigaretter...

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!
Billigt brugt crap til salg:
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Robert Piil (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Robert Piil


Dato : 02-08-05 22:12

On 02 Aug 2005 20:26:41 GMT, "Martin Johansen [6000]"
<no@no.no.invalid> wrote:

>Det er mere sundt end alm. cigaretter...

Tror du?

Jeg er ikke sikker på jeg ville være ret meget værd efter 40 joints om
dagen i 15 år.

De folk jeg kender der røg virkeligt meget i deres ungdom har nogle
skræmmende fællestræk. Manglende enve til at beskæftige sig med den
samme ting mere end fem minutter af gangen er den værste.
--
Robert Piil

Efterlysning af stjålet Fender Precision bas:
<http://piil.org/blog/archives/255-Efterlysning-Fender-Precision-Bas-argang-76-78.html>

Martin Bak (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Martin Bak


Dato : 02-08-05 22:38


"Robert Piil" <piil@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:42efe1b6$0$75697$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> On 02 Aug 2005 20:26:41 GMT, "Martin Johansen [6000]"
> <no@no.no.invalid> wrote:
>
>>Det er mere sundt end alm. cigaretter...
>
> Tror du?
>
> Jeg er ikke sikker på jeg ville være ret meget værd efter 40 joints om
> dagen i 15 år.
>
> De folk jeg kender der røg virkeligt meget i deres ungdom har nogle
> skræmmende fællestræk. Manglende enve til at beskæftige sig med den
> samme ting mere end fem minutter af gangen er den værste.

LOL så har jeg ikke taget skade af mit ungdoms vovemod :) Jeg kan sidde i
timevis foran computeren...

Martin



Martin Johansen [600~ (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 02-08-05 22:53

Robert Piil <piil@nospam.dk> wrote in news:42efe1b6$0$75697
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Tror du?

Jeg ved det. Se nedenunder.

> Jeg er ikke sikker på jeg ville være ret meget værd efter 40 joints om
> dagen i 15 år.

Jeg læste en undersøgelse for nogle år tilbage (få år) - hash indeholder så
meget færre skadelige stoffer at alm. cigaretter var mere usunde. Deraf min
påstand.

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!
Billigt brugt crap til salg:
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Robert Piil (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Robert Piil


Dato : 02-08-05 23:16

On 02 Aug 2005 21:52:53 GMT, "Martin Johansen [6000]"
<no@no.no.invalid> wrote:

>Jeg læste en undersøgelse for nogle år tilbage (få år) - hash indeholder så
>meget færre skadelige stoffer at alm. cigaretter var mere usunde. Deraf min
>påstand.

Antallet af skadelige stoffer siger ikke noget om, hvor slemme de er
hver især.

Desuden falder sandsynligheden for rygerrelaterede sygdomme meget brat
i det øjeblik man holder op (gælder selvfølgelig ikke hvis skaden
allerede er sket), mens hashens virkning er længe om at fortage sig.

Hvis vi nu endelig skal til at være videnskablige, så er der lavet alt
for få undersøgelser af langtidsvirkningerne af hashmisbrug i forhold
til cigaretundersøgelser. Hvis der var postet lige så mange
kræftmidler i at undersøge skadevirkningerne af hash, havde man helt
sikkert fundet nogle flere (videnskabligt undebyggede) end man nu har.
--
Robert Piil

Efterlysning af stjålet Fender Precision bas:
<http://piil.org/blog/archives/255-Efterlysning-Fender-Precision-Bas-argang-76-78.html>

Martin Johansen [600~ (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 02-08-05 23:29

Robert Piil <piil@nospam.dk> wrote in
news:42eff0a0$0$85009$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Antallet af skadelige stoffer siger ikke noget om, hvor slemme de er
> hver især.

Tilsyneladende gjorde det i testen?

> Desuden falder sandsynligheden for rygerrelaterede sygdomme meget brat
> i det øjeblik man holder op (gælder selvfølgelig ikke hvis skaden
> allerede er sket), mens hashens virkning er længe om at fortage sig.

Hash er alt andet lige et mere rent stof end almindelige cigaretter. Dette
ville jeg som potentiel bruger vægte højere end hvor lang tid de bliver i
kroppen.

Men da jeg hverken er til det ene eller det andet af den slags (hader røg
mere end et flækket lårben) så er det i bund og grund ret uaktuelt for mig
:)

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!
Billigt brugt crap til salg:
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Robert Piil (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Robert Piil


Dato : 02-08-05 23:43

On 02 Aug 2005 22:28:49 GMT, "Martin Johansen [6000]"
<no@no.no.invalid> wrote:

>Men da jeg hverken er til det ene eller det andet af den slags (hader røg
>mere end et flækket lårben) så er det i bund og grund ret uaktuelt for mig
>:)

Jeg har også droppet smøgerne, og vil da heller ikke få dem til at
fremstå ufarlige. Jeg har blot i mange år været efterskolelærer og er
lidt træt af at høre folk prøve at forsvare at hash ikke er usundt.
Det er det - det gør i hvert flad noget ved brugerne som jeg ikke
bryder mig om.
--
Robert Piil

Efterlysning af stjålet Fender Precision bas:
<http://piil.org/blog/archives/255-Efterlysning-Fender-Precision-Bas-argang-76-78.html>

Martin Johansen [600~ (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 02-08-05 23:58

Robert Piil <piil@nospam.dk> wrote in
news:42eff6ec$0$75697$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Jeg har også droppet smøgerne, og vil da heller ikke få dem til at
> fremstå ufarlige.

OK.

> Jeg har blot i mange år været efterskolelærer og er
> lidt træt af at høre folk prøve at forsvare at hash ikke er usundt.

Uha - jeg siger skam ikke at det er usundt, men skulle jeg vælge af de to
så blev det hash'en.. den er mere hyggelig og en del sjovere :)

> Det er det - det gør i hvert flad noget ved brugerne som jeg ikke
> bryder mig om.

Hmm jeg har ikke taget skade (det er maaange år siden) og en del jeg kender
heller ej.

Dem man tilgengæld ser tager skade, mon ikke det i forvejen er "lowlife"
typerne indblandet i kriminalitet og andre stoffer?

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!
Billigt brugt crap til salg:
http://tuxx.dk/rodekassen.php

ChipMIK (03-08-2005)
Kommentar
Fra : ChipMIK


Dato : 03-08-05 10:17

Robert Piil wrote:
> On 02 Aug 2005 22:28:49 GMT, "Martin Johansen [6000]"
> <no@no.no.invalid> wrote:
>
>
>>Men da jeg hverken er til det ene eller det andet af den slags (hader røg
>>mere end et flækket lårben) så er det i bund og grund ret uaktuelt for mig
>>:)
>
>
> Jeg har også droppet smøgerne, og vil da heller ikke få dem til at
> fremstå ufarlige. Jeg har blot i mange år været efterskolelærer og er
> lidt træt af at høre folk prøve at forsvare at hash ikke er usundt.
> Det er det - det gør i hvert flad noget ved brugerne som jeg ikke
> bryder mig om.
LIDT lige som når folk ryger alm nikotintobak HEHE

ChipMIK

Jørgen M. Rasmussen (03-08-2005)
Kommentar
Fra : Jørgen M. Rasmussen


Dato : 03-08-05 17:40


"ChipMIK" <Michael@migfjern.kallnet.fo> skrev i en meddelelse

> LIDT lige som når folk ryger alm nikotintobak HEHE
>
Ja alene det er et svaghedstegn, yderigere psykoanalyse er ikke nødvendig
;).



Brian (03-08-2005)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 03-08-05 16:19

Martin Johansen [6000] wrote:

> Hash er alt andet lige et mere rent stof end almindelige cigaretter.
> Dette ville jeg som potentiel bruger vægte højere end hvor lang tid
> de bliver i kroppen.

Hvis du bliver mere konkret og siger pot istedet, er det næppe helt galt.

> Men da jeg hverken er til det ene eller det andet af den slags (hader
> røg mere end et flækket lårben) så er det i bund og grund ret
> uaktuelt for mig :)

Flækket lårben sucks
Men bare vent til Saab'en ikke giver dig samme sus mere, så ender
du også nede i parken sammen med Grønlænderne, for at få et rush

/Brian



Martin Johansen [600~ (03-08-2005)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 03-08-05 21:16

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in news:42f0e086$0$18640$14726298
@news.sunsite.dk:

> Flækket lårben sucks
> Men bare vent til Saab'en ikke giver dig samme sus mere, så ender
> du også nede i parken sammen med Grønlænderne, for at få et rush

Ses vi Brian? )

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!
Billigt brugt crap til salg:
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Brian (03-08-2005)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 03-08-05 21:43

Martin Johansen [6000] wrote:

> Ses vi Brian? )

LOL
Det tror jeg nok vi gør!

/Brian



Finn Guldmann (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 02-08-05 13:22

ChipMIK wrote:
> Jeg har ikke røget i knap 5 måneder nu...og jeg kan bare sige stakkels
> jer rygere! jeg er fri af det takket være mit job der sendte os på
> frivilligt rygestop-kursus...
> Både min kone & jeg er stoppede & forstår idag ikke hvordan vi
> frivilligt kunne ødelægge vores helbred med 30 smøger om dagen.
> Håber der er flere af mine bilinteresserede rygere der "ser lyset" & får
> sig et gratis godt helbred.
> & lad nu være med at sige smøgerne smager godt...det er jo bare
> nikotinen man er afhængig af...nothing else...ryg en te-pose & se om den
> smager dig... he he
>
"Den mest frelste ikke-ryger er en forhenværende ryger." ;-D

Har planer om at anskaffe nogle af de der små "ryger" skilte og klistre
på ruderne. Så er folk advaret.

Og nej. Jeg har ingen planer om at stoppe med at ryge. Vi skal jo alle
dø. Og så kan man jo lige så godt have det lidt sjovt indtil da.

--
MVH Finn
Hvis folk bare havde lige så travlt med at passe deres egen kørsel,
som de har med at passe min, ville om ikke andet så min hverdag blive
meget nemmere.

Lars L. Hansen (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Lars L. Hansen


Dato : 02-08-05 13:42

Finn Guldmann wrote:
> Og nej. Jeg har ingen planer om at stoppe med at ryge. Vi skal jo alle
> dø. Og så kan man jo lige så godt have det lidt sjovt indtil da.

Jeg tror der er meget lidt morskab forbundet med at dø af rygerelaterede
sygdomme. Men god fornøjelse.

--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Finn Guldmann (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 02-08-05 13:59

Lars L. Hansen wrote:
>> Og nej. Jeg har ingen planer om at stoppe med at ryge. Vi skal jo alle
>> dø. Og så kan man jo lige så godt have det lidt sjovt indtil da.
> Jeg tror der er meget lidt morskab forbundet med at dø af rygerelaterede
> sygdomme. Men god fornøjelse.
>
Når man kommer dertil skal man blot lade være med at indgå i lægernes
eksperimenteren på området. Så er det hurtig overstået.

--
MVH Finn
Hvis folk bare havde lige så travlt med at passe deres egen kørsel,
som de har med at passe min, ville om ikke andet så min hverdag blive
meget nemmere.

Niels Skaaning (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Niels Skaaning


Dato : 02-08-05 14:15

Finn Guldmann wrote:
> Lars L. Hansen wrote:
>
>>> Og nej. Jeg har ingen planer om at stoppe med at ryge. Vi skal jo
>>> alle dø. Og så kan man jo lige så godt have det lidt sjovt indtil da.
>>>
>>
>> Jeg tror der er meget lidt morskab forbundet med at dø af
>> rygerelaterede sygdomme. Men god fornøjelse.
>>
> Når man kommer dertil skal man blot lade være med at indgå i lægernes
> eksperimenteren på området. Så er det hurtig overstået.
>

Og indtil du er død af smøgerne så skal de, der afløser dig i din LKW i
din ferie trækkes med cigaret snask over det hele... adr! Ikke sådan
direkte møntet på dig, bare mere generelt. Jeg er selv afløser ind i
mellem og der er s... nogle chauffører, der er nogle svin med deres
lastbiler :(.

NS

Finn Guldmann (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 02-08-05 14:50

Niels Skaaning wrote:
>>>> Og nej. Jeg har ingen planer om at stoppe med at ryge. Vi skal jo
>>>> alle dø. Og så kan man jo lige så godt have det lidt sjovt indtil
>>>> da.
>>> Jeg tror der er meget lidt morskab forbundet med at dø af
>>> rygerelaterede sygdomme. Men god fornøjelse.
>> Når man kommer dertil skal man blot lade være med at indgå i lægernes
>> eksperimenteren på området. Så er det hurtig overstået.
> Og indtil du er død af smøgerne så skal de, der afløser dig i din LKW i
> din ferie trækkes med cigaret snask over det hele... adr! Ikke sådan
> direkte møntet på dig, bare mere generelt. Jeg er selv afløser ind i
> mellem og der er s... nogle chauffører, der er nogle svin med deres
> lastbiler :(.
>
Hvis du er ikke-ryger hører du faktisk til et mindretal i erhvervet.

Og den der med "snask" er der en nem måde, ikke at komme om ved men, at
nedbringe kraftigt.

Man skal blot lade være med at lade sig nøjes med den luft
lastbilfabrikkerne mener vi skal leve af.

Et vindue på klem er en god ting. Også selvom man ikke ryger.

--
MVH Finn
Hvis folk bare havde lige så travlt med at passe deres egen kørsel,
som de har med at passe min, ville om ikke andet så min hverdag blive
meget nemmere.

Jørgen M. Rasmussen (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Jørgen M. Rasmussen


Dato : 02-08-05 13:14


"Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev i en meddelelse

>> Så mangler vi kun at selvsamme også mener, at det skal gøres forbudt at
>> lytte til radio, tale i telefon og have navigationssystem.
>>
> Det er jo så dejligt nemt at "skyde" på noget man ikke selv benytter, som
> noget der bør forbydes. Og det ved journalisterne også godt.
>
Det var nu en generel holdningsændring, til det at køre bil, som vor ven
Durasell-Manden efterlyste, jeg hørte ham på P3. Folk har ingen respekt for
bilen mere, fordi den er blevet så magelig. Så de ryger, spiser. SMS'er,
fin-lytter musik etc. etc, mens de køre. Han kom med et eksempel:
Spritkørsel, for 15 år siden var det socialt helt ok at køre en brandert
hjem, det er det ikke mere, og det samme holdnings-skift vil Dura-rådet
gerne have vedr. ALT som forstyrre det at køre. Og jeg giver ham ret.



Finn Guldmann (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 02-08-05 13:28

Jørgen M. Rasmussen wrote:
>>Det er jo så dejligt nemt at "skyde" på noget man ikke selv benytter, som
>>noget der bør forbydes. Og det ved journalisterne også godt.
> Det var nu en generel holdningsændring, til det at køre bil, som vor ven
> Durasell-Manden efterlyste, jeg hørte ham på P3. Folk har ingen respekt for
> bilen mere, fordi den er blevet så magelig. Så de ryger, spiser. SMS'er,
> fin-lytter musik etc. etc, mens de køre. Han kom med et eksempel:
> Spritkørsel, for 15 år siden var det socialt helt ok at køre en brandert
> hjem, det er det ikke mere, og det samme holdnings-skift vil Dura-rådet
> gerne have vedr. ALT som forstyrre det at køre. Og jeg giver ham ret.
>
Hvis det er trafiksikkerhed han vil skulle han finde sig et andet job.
DET ville gavne på den konto.

Jeg kender ingen andre, bortset fra M. Auken, der kan forplumre
trafikdebatten så meget som ham.

--
MVH Finn
Hvis folk bare havde lige så travlt med at passe deres egen kørsel,
som de har med at passe min, ville om ikke andet så min hverdag blive
meget nemmere.

Thomas H. (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-08-05 13:29


"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev i en meddelelse
news:42ef62ac$0$175$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det var nu en generel holdningsændring, til det at køre bil, som vor ven
> Durasell-Manden efterlyste, jeg hørte ham på P3.

Det var da på tide at også han er begyndt at se det vi andre så for 10 år
siden, at folk skal koncentrere sig om at køre bil i stedet for alt muligt
andet! Hvem ved, måske mener han også en dag, at hysterisk overholdelse af
hastighedsgrænser, ikke er nær så vigtigt som at være opmærksom ? ...måske
fremsætter han en dag et slogan "Uopmærksomhed dræber!"



Finn Guldmann (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 02-08-05 13:50

Thomas H. wrote:
>>Det var nu en generel holdningsændring, til det at køre bil, som vor ven
>>Durasell-Manden efterlyste, jeg hørte ham på P3.
> Det var da på tide at også han er begyndt at se det vi andre så for 10 år
> siden, at folk skal koncentrere sig om at køre bil i stedet for alt muligt
> andet! Hvem ved, måske mener han også en dag, at hysterisk overholdelse af
> hastighedsgrænser, ikke er nær så vigtigt som at være opmærksom ? ...måske
> fremsætter han en dag et slogan "Uopmærksomhed dræber!"
>
Jeg syntes nu det ville være mere værd om man forlangte at folk *lærte*
at køre bil. I stedet for at dem der faktisk kan det skal leve under
nogle regler der er tilpasset at selv den srtørste trafikale tåbe skal
kunne være med. Det er det man kalder "lavest mulige fællesnævner." Og
det er vælgerpleje, ikke trafiksikkerhed.

--
MVH Finn
Hvis folk bare havde lige så travlt med at passe deres egen kørsel,
som de har med at passe min, ville om ikke andet så min hverdag blive
meget nemmere.

Thomas H. (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-08-05 14:07


"Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev i en meddelelse
news:dcnq6j$2st6$1@newsbin.cybercity.dk...

> Jeg syntes nu det ville være mere værd om man forlangte at folk *lærte*
> at køre bil. I stedet for at dem der faktisk kan det skal leve under
> nogle regler der er tilpasset at selv den srtørste trafikale tåbe skal
> kunne være med. Det er det man kalder "lavest mulige fællesnævner."

Enig, i hvert fald stoppe med at genere almindelige bilister fordi de kører
7 km/t hurtigere end deltagere i Danmarks dårligste bilist



Jørgen M. Rasmussen (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Jørgen M. Rasmussen


Dato : 02-08-05 13:59


"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

...måske
> fremsætter han en dag et slogan "Uopmærksomhed dræber!"
>
Som jeg forstod, var det faktisk det subj. Durasell-rådet lige har skudt i
gang !! :). Til deres forsvar vil jeg så sige at, hast.grænser "bare" er et
værktøj til at styre dem som ikke har fattet det. Men lad os nu se, det
sidste er at S. vil lave endnu "friere" grænser, end DK. har gjort, uden
det katastrofe-resultat som var frygtet.



Thomas H. (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-08-05 14:07


"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev i en meddelelse
news:42ef6d47$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Som jeg forstod, var det faktisk det subj. Durasell-rådet lige har skudt
i
> gang !! :).

....synd de først gør det, EFTER at have bildt hele det politiske liv og det
meste af Danmark ind, at farten er det vigtigste, og har fået indført totalt
vandvittige regler, som desværre aldrig bliver lavet om igen.


>Til deres forsvar vil jeg så sige at, hast.grænser "bare" er et
> værktøj til at styre dem som ikke har fattet det.

Nærmere pengene i statskassen..


Men lad os nu se, det
> sidste er at S. vil lave endnu "friere" grænser, end DK. har gjort, uden
> det katastrofe-resultat som var frygtet.

A hva'? Vil de appellere til tankegang bag rattet, frem for at styre alle
som små robotter der ikke kan tænke selv? Det lyder da vildt




Thomas H. (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-08-05 13:33


"Zeki" <zeki@[fjerndette]tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:1%GHe.63178$Fe7.202887@news000.worldonline.dk...

> I følge en ny undersøgelse, mener 66% af alle danskere at det skal gøres
> forbudt at ryge i bilen, pga trafiksikkerhed.

Ja jeg har jo aldrig fattet den mobilregel, der gør det specifikt ulovligt
at snakke i mobil, mens alt andet bare er almindeligt ulovligt pga.
manglende opmærksomhed, så man skulle nok hellere fjerne mobilloven, og
stramme den generelle regel!

....det er da tåbeligt, tænk hvis man lavede en speciellov så man ikke måtte
afvise folk pga. hudfarve og tro, men det var lovligt at gøre det fordi man
har tatoveringer og andre ting, det ville da heller ikke være logisk.




Finn Guldmann (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 02-08-05 13:53

Thomas H. wrote:
>>I følge en ny undersøgelse, mener 66% af alle danskere at det skal gøres
>>forbudt at ryge i bilen, pga trafiksikkerhed.
> Ja jeg har jo aldrig fattet den mobilregel, der gør det specifikt ulovligt
> at snakke i mobil, mens alt andet bare er almindeligt ulovligt pga.
> manglende opmærksomhed, så man skulle nok hellere fjerne mobilloven, og
> stramme den generelle regel!
> ...det er da tåbeligt, tænk hvis man lavede en speciellov så man ikke måtte
> afvise folk pga. hudfarve og tro, men det var lovligt at gøre det fordi man
> har tatoveringer og andre ting, det ville da heller ikke være logisk.
>
Det er da netop sådan det er i dag. Race, tro, politik og køn må ikke
bruges til afvisninger. Men der er intet til hinder for at bruge;
Hårfarve, tøjvalg, tatoveringer eller bilvalg.

--
MVH Finn
Hvis folk bare havde lige så travlt med at passe deres egen kørsel,
som de har med at passe min, ville om ikke andet så min hverdag blive
meget nemmere.

Thomas H. (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Thomas H.


Dato : 02-08-05 14:07


"Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev i en meddelelse
news:dcnqb9$2st6$2@newsbin.cybercity.dk...

> Det er da netop sådan det er i dag. Race, tro, politik og køn må ikke
> bruges til afvisninger. Men der er intet til hinder for at bruge;
> Hårfarve, tøjvalg, tatoveringer eller bilvalg.

Nååå, dvs. nogle grupper har bedre vilkår end andre?



Finn Guldmann (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 02-08-05 14:47

Thomas H. wrote:
>>Det er da netop sådan det er i dag. Race, tro, politik og køn må ikke
>>bruges til afvisninger. Men der er intet til hinder for at bruge;
>>Hårfarve, tøjvalg, tatoveringer eller bilvalg.
> Nååå, dvs. nogle grupper har bedre vilkår end andre?
>
Ja, og bilister er dem der har det værst. :-/

--
MVH Finn
Hvis folk bare havde lige så travlt med at passe deres egen kørsel,
som de har med at passe min, ville om ikke andet så min hverdag blive
meget nemmere.

Martin Bak (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Martin Bak


Dato : 02-08-05 15:43


"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:_JJHe.63281$Fe7.202793@news000.worldonline.dk...
>
> "Zeki" <zeki@[fjerndette]tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> news:1%GHe.63178$Fe7.202887@news000.worldonline.dk...
>
>> I følge en ny undersøgelse, mener 66% af alle danskere at det skal gøres
>> forbudt at ryge i bilen, pga trafiksikkerhed.
>
> Ja jeg har jo aldrig fattet den mobilregel, der gør det specifikt ulovligt
> at snakke i mobil, mens alt andet bare er almindeligt ulovligt pga.
> manglende opmærksomhed, så man skulle nok hellere fjerne mobilloven, og
> stramme den generelle regel!
>
HØRT! Forleden så jeg en Premier-is bil chauffør, der kom ud fra en iskiosk
med en gigantisk softice, satte sig ind i sin lasbil og kørte! Og så midt i
Gudhjem by, hvor alle der har har været der om sommeren må vide, at det
kræver fuld koncentration for ikke at køre fodgængere ned for hver 20 mt..
Man ryster på hovedet.

Martin



ChipMIK (02-08-2005)
Kommentar
Fra : ChipMIK


Dato : 02-08-05 15:53

Martin Bak wrote:
> "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:_JJHe.63281$Fe7.202793@news000.worldonline.dk...
>
>>"Zeki" <zeki@[fjerndette]tiscali.dk> skrev i en meddelelse
>>news:1%GHe.63178$Fe7.202887@news000.worldonline.dk...
>>
>>
>>>I følge en ny undersøgelse, mener 66% af alle danskere at det skal gøres
>>>forbudt at ryge i bilen, pga trafiksikkerhed.
>>
>>Ja jeg har jo aldrig fattet den mobilregel, der gør det specifikt ulovligt
>>at snakke i mobil, mens alt andet bare er almindeligt ulovligt pga.
>>manglende opmærksomhed, så man skulle nok hellere fjerne mobilloven, og
>>stramme den generelle regel!
>>
>
> HØRT! Forleden så jeg en Premier-is bil chauffør, der kom ud fra en iskiosk
> med en gigantisk softice, satte sig ind i sin lasbil og kørte! Og så midt i
> Gudhjem by, hvor alle der har har været der om sommeren må vide, at det
> kræver fuld koncentration for ikke at køre fodgængere ned for hver 20 mt..
> Man ryster på hovedet.
>
> Martin
>
>
måske han har været fuld HE HE

ChipMIK

Klaus D. Mikkelsen (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 02-08-05 16:42

Martin Bak skriver:
>
> HØRT! Forleden så jeg en Premier-is bil chauffør, der kom ud fra en iskiosk
> med en gigantisk softice, satte sig ind i sin lasbil og kørte!

Han vilel måske have en krøllebølle ?

> Og så midt i
> Gudhjem by, hvor alle der har har været der om sommeren må vide, at det
> kræver fuld koncentration for ikke at køre fodgængere ned for hver 20 mt..

Og får ødelagte nakkehvirvler af alle de kønne piger i for lidt tøj ?



Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Brian (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 02-08-05 18:45

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Og får ødelagte nakkehvirvler af alle de kønne piger i for lidt tøj ?

For lidt tøj ?! Tsk tsk....

/Brian



Klaus D. Mikkelsen (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 02-08-05 19:55

Brian skriver:
>
> For lidt tøj ?! Tsk tsk....

Ja, de fryser de stakler i det her vejr....


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Martin Johansen [600~ (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 02-08-05 21:37

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in
news:42EFC19B.2E35F629@du.kan.finde.den:

> Ja, de fryser de stakler i det her vejr....

Så varmer jeg dem gerne... Tror godt der kan være en 10-12 stykker i Såb'en


--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!
Billigt brugt crap til salg:
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Martin Johansen [600~ (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 02-08-05 21:37

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> wrote in
news:dco0pl$2vvj$1@newsbin.cybercity.dk:

> HØRT! Forleden så jeg en Premier-is bil chauffør, der kom ud fra en
> iskiosk med en gigantisk softice, satte sig ind i sin lasbil og kørte!
> Og så midt i Gudhjem by, hvor alle der har har været der om sommeren
> må vide, at det kræver fuld koncentration for ikke at køre fodgængere
> ned for hver 20 mt.. Man ryster på hovedet.

Hvad så med alle de totalt letpåklædte LÆKRE piger på vejene? De er da 10
gange til mere fare end mobil, smøger og is lagt sammen... :)

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!
Billigt brugt crap til salg:
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Martin Bak (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Martin Bak


Dato : 02-08-05 21:58


"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns96A6E5FEEF902nononoinvalid@62.243.74.163...
>
> Hvad så med alle de totalt letpåklædte LÆKRE piger på vejene? De er da 10
> gange til mere fare end mobil, smøger og is lagt sammen... :)
>

JA! De skulle også forbydes... *hmmm tænke* ---- nå nej, ikke alligevel
:)

Martin



Martin Johansen [600~ (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 02-08-05 22:10

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> wrote in
news:dcomol$9lo$1@newsbin.cybercity.dk:

> JA! De skulle også forbydes... *hmmm tænke* ---- nå nej, ikke
> alligevel
>:)

Nej så hellere køre rundt i gummibiler... hehe.

Nogle gange ville jeg ønske jeg havde pilotsæde i bilen - så fik jeg da
ikke så meget hold i nakken

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!
Billigt brugt crap til salg:
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408618
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste