Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Kort til at se PC'en på TV
Fra : Kristian Svane

Dato : 26-12-00 21:42

Hej,

Jeg vil gerne kunne se f.eks. DivX film fra min PC på TV'et i stuen, men
lige nu har jeg et V6800 uden TV/Out.

TV'et har både S-VHS og composite indgange.

Hvad er den nemmeste/billigste løsning ? Skal jeg købe f.eks. et Geforce2 MX
eller et Matrox Millennium G450 Dualhead Bulk w./TV-Out ?

Hvordan bliver kvaliteten, når signalet skal igennem ca. 12 meter kabel ?

--
Venlig hilsen / Best Regards
Kristian Svane / Swan

Fra : Soren

Dato : 27-12-00 18:55

> [...]
> eller et Matrox Millennium G450 Dualhead Bulk w./TV-Out ?
>
> Hvordan bliver kvaliteten, når signalet skal igennem ca. 12 meter kabel ?

Kabel ? 12 meter Hvad med denne her' den/de har fået gode anmeldelser
i 'Alt om Data' 999kr
http://www.kissnordic.dk/products/wire.asp

Fra : Kristian Poulsen

Dato : 30-12-00 14:25

Hej

"Kristian Svane" <swan@swanny.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller et Matrox Millennium G450 Dualhead Bulk w./TV-Out ?
>
> Hvordan bliver kvaliteten, når signalet skal igennem ca. 12 meter kabel ?

Har lidt samme problem, vil gerne se film (divX) på mit TV, overvejer lidt
at købe et GeForce2 MX med Twin View, (asus 7100) men kan det anbefales, og
hvordan er kvaliteten?
ellererder andre bud, eller andet man skal være opmærksom på.

Mvh
Kristian