Hvor køber vi billigst energikoks
Fra : Ellen

Dato : 01-08-05 15:21

Vi vil bruge energikoks til vores brændefyr til vinter, hidtil har vi
fyret med brænde og træbriketter.
Hvor kan vi købe det billigst?
Jeg har hørt der findes grupper der bestiller i Tyskland og får det
kørt til DK i fælles lastbiler.

Fra : Jan

Dato : 01-08-05 22:31

"Ellen" <ellen_larsen@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hej

Jeg bruger www.energikoks.dk ca. 2400.- pr. ton i sække ved selvhent.

--
Venligst

Jan

Fra : Kent Rådbjerg

Dato : 02-08-05 00:00

"Jan" <Spørg@jan-i-gruppen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger www.energikoks.dk ca. 2400.- pr. ton i sække ved selvhent.

Hælder du dem i et fyr eller en brændeovn og hvor længe holder de? Hvor
mange kvm varmer du op?

Mvh
Kent

Fra : Jan

Dato : 02-08-05 16:32

"Kent Rådbjerg" <wuk@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Jan" <Spørg@jan-i-gruppen.dk> skrev i en meddelelse

> Hælder du dem i et fyr eller en brændeovn og hvor længe holder de? Hvor
> [...]

Hej Kent

Jeg har et gammelt hus på ca. 200m² som ikke er isoleret. Jeg hælder dem i
fyret, som er en gammel Tasso B3 på 3,4m² hedeflade. I dag timerne fyrer jeg
med lidt træ og om natten med koks. Koksen er nok det billigste du kan fyre
med. De har en rigtig god brændværdi. Jeg har brugt 2½ ton sidste vinter,
samt selvfølgelig noget træ. Men alt er jo relativt, da ikke alle kan nøjes
med 20°C.
Men egentligt hører dit spørgsmål vel hjemme i dk.teknik.energi.

Venligst

Jan