Ram til Ibook G4, spg 2
Fra : Martin

Dato : 01-08-05 15:07

Følger lige op på en tidligere tråd.

Er der nogen der har et link til en butik hvor man kan købe 1Gb ram til
en ibook

Jeg har ladet mig fortælle at den type ram fra Kingston som skulle passe
til en Ibook, skal have producent nummeret KTA-PBG4266/1G -- Er dette
korrekt

Martin

Fra : Mikkel Westh

Dato : 01-08-05 15:47

www.kingston.com
www.crucial.com

> Jeg har ladet mig fortælle at den type ram fra Kingston som skulle passe
> til en Ibook, skal have producent nummeret KTA-PBG4266/1G -- Er dette
> korrekt

Kig på Kingstons hjemmeside (eller Crucials for den sags skyld), for der kan
du se lige præcis hvilken stang RAM, der passer til din iBook.

Mvh. Mikkel

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-08-05 22:26

Mikkel Westh <mikkelwesth@hotmail.com> wrote:

> Kig p? Kingstons hjemmeside (eller Crucials for den sags skyld), for der kan
> du se lige pr?cis hvilken stang RAM, der passer til din iBook.

Hvis du bruger guiden hos Kingston når du frem til ram som er dyrere
end end streng nødvendigt! dvs. de har Ram der kan bruges som koster
mindre end deres "mac ram".

Sørg for at det er low profile PC2100 SO-DIMM DDR-DRAM så er du home
free.

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 300+300GB SATA, 8xDVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, R9600PRO, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-08-05 22:52

> Sørg for at det er low profile PC2100 SO-DIMM DDR-DRAM så er du home
> free.

ups.. "DDR-SDRAM", ikke "DDR-DRAM"

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 01-08-05 17:01

On 2005-08-01 16:06:30 +0200, Martin <none@nospam.dk> said:

> [...]
>
> Jeg har ladet mig fortælle at den type ram fra Kingston som skulle
> passe til en Ibook, skal have producent nummeret KTA-PBG4266/1G -- Er

DSP har 1 GB moduler til iBook. Prisen er 126,90€ + 10€ lev. til DK,
dsv. godt 1.000 kr. i alt:

<http://www.dsp-memory.de/v1/catalog/product_info.php?products_id=1360>

Mvh Jesper