Udskiftning af køler på grafikkort?
Fra : Johan Rasmussen

Dato : 26-12-00 19:13

Repost fra dk.edb.hardware !!

Hej NG

Køleren på mit Winfast SD320 grafikkort er gået i stykker (Riva TNT chip).
Kan jeg udskifte den?, og i så fald, hvor kan jeg købe en ny?

Mvh. Johan

Fra : N/A

Dato : 26-12-00 20:15

Fra : Thomas A. Frederikse~

Dato : 26-12-00 20:15

On Tue, 26 Dec 2000 20:04:03 +0100, Thomas A. Frederiksen
<thomasaf@nomail.tele.dk> wrote:

>Ja, Johan, det kan du da godt... Jeg vil anbefale dig at prøve en blue
>orb, den er af god kvalitet og køler også temmeligt godt (den ser også
>godt ud...). Du kan bl.a. købe den hos http://www.studiedata.dk - hvis
>du vælger at afhente den kan Jens sikkert også give dig et par gode
>råd om hvordan du får den gamle af uden at ødelægge kortet.
>
>MVH
>
>Thomas A. Frederiksen
>
>Fjern no fra mail, så virker den.

Hej igen....

Du er et dyrt bekendtskab Johan, jeg skulle lige se om studiedata
havde Blue Orb hjemme, og så endte jeg med at bestille en til mit Rage
Fury

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 26-12-00 20:28

"Thomas A. Frederiksen" wrote:

> Du er et dyrt bekendtskab Johan, jeg skulle lige se om studiedata
> havde Blue Orb hjemme, og så endte jeg med at bestille en til mit Rage
> Fury

Weird, mit Rage Fury bliver ikke synderligt varmt. Okay jeg har oxo en 120MM
blæser med i fronten, med et hul lige ud til omverdenen, men alligevel.

Mener du virkelig det er nødvendigt med Blue Orb på et Rage Fury kort?

Håber du skriver lidt om dine erfaringer med montering osv.
--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

UIN : 6961994

Fra : Thomas A. Frederikse~

Dato : 27-12-00 04:38

On Tue, 26 Dec 2000 20:27:45 +0100, "Simon D. Hansen" <Sputte@mail.dk>
wrote:

> [...]
>
>Mener du virkelig det er nødvendigt med Blue Orb på et Rage Fury kort?
>
>Håber du skriver lidt om dine erfaringer med montering osv.

Desværre kan jeg først hente den d. 03.01.2001, da studiedata holder
juleferie.... Men så skal jeg da nok kyle et par ord op. Denne
halv-ekstreme form for køling er da heller ikke nødvendig, med mindre
man vil have core op på 125 MHz