dampspærre tape
Fra : Peter Kirk

Dato : 01-08-05 09:49

Hej

mht dampspærre nævnes der tit noget "tape" man skal bruge hvor der er
overlap og for at dække huller for eksempel. Er der en bestemt "dampspærre
tape" man kan købe, og hvad hedder det?

tak,
Peter

Fra : Torben

Dato : 01-08-05 11:06

"Peter Kirk" <xdzgor@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> mht dampspærre nævnes der tit noget "tape" man skal bruge hvor der er
> overlap og for at dække huller for eksempel. Er der en bestemt "dampspærre

Det hedder dampspærre tape, elller kendes under dette navn - kan købes i
byggemarkeder, trælasthandler mm. der er flere typer, hvis din dampspærre er
folietypen er det folietape, hvis det er plast, er tapen også plast.

Mvh. Torben

Fra : Klaus-E. Jensen

Dato : 02-08-05 08:37

> [...]
>
> mht dampspærre nævnes der tit noget "tape" man skal bruge hvor der er
> overlap og for at dække huller for eksempel. Er der en bestemt

Hej Peter!

Som professionel isolatør, bruger jeg altid alukraft som dampspærre og
vender altid den blanke side indad.
og til at tape samlinger og huller bruger jeg Alu-tape.

Med venlig hilsen

Klaus-E.

www.mti-stevns.dk