Ny dør
Fra : Michael Petersen

Dato : 01-08-05 08:27

Hej.

I vores kælder er der en gammel "kælder-dør", som er utrolig grim.
....den SKAL udskiftes.

Da det er en flot kælder med trægulv vi har, må døren også gerne se pæn
ud,
som samtidig kan holde på varmen.

Hvilken prisklasse snakker vi så om ?
....det skal i bund og grund bare være en billig "dør".

Med venlig hilsen.

Fra : Michael Petersen

Dato : 01-08-05 08:28

....det skal lige siges, at det er en 'hoveddør'.
Man skal altså gå ind af døren for at komme ind i huset ;)

Fra : Ulrich

Dato : 01-08-05 08:53

> ...det skal lige siges, at det er en 'hoveddør'.
> Man skal altså gå ind af døren for at komme ind i huset ;)
>

> "Michael Petersen" <michaelFJERN@DETTEmpetersen.dk> skrev i en meddelelse

http://www.bedst-billigst.dk/dorevinduer.php?groupid=10
har online priser.

--
Hygge Ulrich

Fra : Brian S Jensen

Dato : 01-08-05 09:22

"Michael Petersen" <michaelFJERN@DETTEmpetersen.dk> skrev i en meddelelse
> ...det skal lige siges, at det er en 'hoveddør'.
> Man skal altså gå ind af døren for at komme ind i huset ;)

hmmmm....skal man også kunne komme ud af den ??

Mvh.
Brian S Jensen