Opvarming for coldplay?
Fra : Morten S Hansen

Dato : 31-07-05 21:45

Hey...

Nogen der ved hvem der varmer op for coldplay i forum??
Kan ikke finde noget om det på hverken Coldplay.com, Billetlugen, eller
Forum...

Håber i øvrigt stadig der er billetter - her til aften var der ikke flere i
førforsalg.

/morten

Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 31-07-05 21:50

Hej

Kan ikke svare dig på hvem der varmer op - men er det billetlugens
forsalg du taler om? For det kunne jeg da godt tænke mig at høre
nærmere om til en anden god gang!

Kenenth

Fra : Morten S Hansen

Dato : 31-07-05 22:48

"Kenneth Jakobsen" <xpo_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Kan ikke svare dig på hvem der varmer op - men er det billetlugens
>forsalg du taler om? For det kunne jeg da godt tænke mig >at høre

Det almindelige forsalg starter i morgen kl 1000. Men modtagere af coldplays
nyhedsbrev har siden fredag vha. et link og en kode kunne købe billetter før
alle andre.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 02-08-05 13:06

> Nogen der ved hvem der varmer op for coldplay i forum??

Sidst jeg så dem var det Athlete - hvilket var rigtigt fedt og som jeg
iøvrigt kan anbefale .. mener faktisk de spillede på årets Roskilde.. :)
Hvem der varmer op denne gang ved jeg desværre endnu ikke - men hvis bare
det er samme kaliber bliver det suverænt :)

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk