renovere topstykke
Fra : Carsten Hjorth

Dato : 31-07-05 20:47

Hej!

Da jeg har været så dum at få min tandrem trukket i stykker skal jeg have
mit topstykke renoveret.
Har afmonteret det og tænker at tage det til Næstved Cylinderservice, er der
nogen der har nogen erfaringer med at få ordnet et topstykke?

/Carsten

Fra : Casper R

Dato : 01-08-05 23:06

Hey

> [...]
der
> nogen der har nogen erfaringer med at få ordnet et topstykke?

Ikke lige med et topstykke, men der var en rs turbo motor de skulle lave for
de puttede de forkerte lejer i
--

/CasperR
/89' RST