Unlock af Motorola v975
Fra : Jørn Christensen

Dato : 31-07-05 20:02

Hej ng.

Jeg har en 3G telefon Motorola v975.
Er det muligt at unlockke den så den kan bruges på det almindelige net ?
Hvis ja skal telefonen sendes ind eller kan den unlokkes via mail ?.
På forhånd tak
Jørn.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 01-08-05 08:42

Alle telefoner kan somregel unlockes, så kan du bruge dit alm. kort..

Vil anbefale dig at du kontakter en unlocker på nettet....
Den nærmeste kan du finde på www,dkunlock.dk

/A

Fra : Insight Data

Dato : 06-08-05 14:13

Alle versioner kan unlockes, også Software revision: R245_U_82.31.58I

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard
Insight Data Mobil Service